Intra Greu In Viteza

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #31
    Baieti... asa a inceput sa faca si a mea!!! Se aude un tacanit usor cand stau la semafor si care dispare cand apasa pedala de ambreiaj de 2 - 3 ori. De intrat in viteze intra foarte usor, nu agata, nu face figuri cu exceptia marsalier-ului: cam caraie; nu mereu, cel putin asa mi se pare dar am senzatia ca intra putin mai greu. Eu am aproape 70 de mii km cu ea si nu a am schimbat niciodata ambreaiajul. Din ceea ce vad vine si vremea lui. Ce ma sfatuiti sa aleg, la ce bani?

    Comment


    • #32
      Eu am urmatoarea problema intra cam greu in marchariere .. adica apasa ambreajul la maxim si bag in marchariere dar nu o ia .. apoi daca, calc iar ambreajul intra .. ! Oare trebuie ulei ?
      http://www.loganclub.ro/forum/ct_03_fie-t42314.html ..My Ride

      Comment


      • #33
        Cam asa patesc si eu, de mai rade varu-miu de mine ca nu mai stiu sa bag in viteze si sa merg cu spatele. Calc ambreiajul, bag in marsalier si nu o ia mereu din prima. Sau daca o iar, face carrrrrr!

        Comment


        • #34
          Originally posted by xplood View Post
          Eu am urmatoarea problema intra cam greu in marchariere .. adica apasa ambreajul la maxim si bag in marchariere dar nu o ia .. apoi daca, calc iar ambreajul intra .. ! Oare trebuie ulei ?
          E problema notorie la Logan; inainte de marsarier, baga a intaia si dupa aceea intra garantat; nu de ulei tine probleme asta.
          Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

          Comment


          • #35
            Si pregateste-te de schimbarea kitului de ambreiaj. O sa mearga o vreme cu a 1-a si apoi marcharier, apoi o sa ai probleme si cu a 1-a, o sa agate. Doamne ajuta...

            Comment


            • #36
              Nu mai speria oamenii; daca problema e numai la marsarier, nu are legatura cu ambreiajul; cu sincroanele e problema.
              Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

              Comment


              • #37
                Nu speriu pe nimeni ca nu sunt bau-bau, dar omul spune ca abia la dublu ambreiaj intra. Sunt patit si 0”6tiu cum se comporta. Eu ajunsesem sa mai pot pune maneta pt mers inapoi doar cu motorul oprit. Doamne ajuta...

                Comment


                • #38
                  Tocmai; dubla debraiere, ca asa e corect, se folosea la masinile ale caror cutii nu aveau sincronizatoare, pentru a se egeliza vitexele celor 2 arbori; asa cum am mai spus la cutia de pe Logan, se pare ca sincroanele pentru marsarier nu sunt tocmai eficiente.
                  La mine la vechea 1,4 facea asa de noua, pe cand la actuala nu am decat f. rar aceasta problema.
                  Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                  Comment


                  • #39
                    Originally posted by IancuMIC View Post
                    asa cum am mai spus la cutia de pe Logan, se pare ca sincroanele pentru marsarier nu sunt tocmai eficiente.
                    sau nu sunt deloc, ar zice unii...
                    internal combustionizer

                    Comment


                    • #40
                      Am avut aceasta polemica pe alt topic si din ce au spus unii mai priceputi (unul din useri chiar se autointitula specialist in cutii de viteze), a rezultat ca ...exista.
                      Last edited by IancuMIC; 15 September 2012, 14:21.
                      Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                      Comment


                      • #41
                        Originally posted by IancuMIC View Post
                        Tocmai; dubla debraiere, ca asa e corect, se folosea la masinile ale caror cutii nu aveau sincronizatoare, pentru a se egeliza vitexele celor 2 arbori;.
                        Eu stiu ca dubla debraiere,se facea cu scopul de a fi sigur ca a iesit din fosta viteza si se poate baga in noua viteza fara riscuri.Egalizarea celor doua turatii,depindea de urechea si experienta soferului,multi foloseau asa-zisul "sprit",pentru o dorita egalizare.

                        Comment


                        • #42
                          Asa cum am mai spus, la vechile camioane, tractoare, care aveau cutii fara sincronizatoare, asta era tehnica de a schimba treptele, pentru a evita acele caraituri(dubla debraiere)
                          Chestia cu "spritul" se folosea la retrogradarea treptelor.
                          Cum egaliza cu...urechea, vitezele celor 2 arbori? decidea momentul optim cuplarii, poate, dar cu urechea nu prea poti sa opresti un arbore din cutie. , daca tot de place sa fim foarte tehnici.
                          Last edited by IancuMIC; 15 September 2012, 18:58.
                          Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                          Comment


                          • #43
                            Originally posted by Fyrestarter View Post
                            Si pregateste-te de schimbarea kitului de ambreiaj. O sa mearga o vreme cu a 1-a si apoi marcharier, apoi o sa ai probleme si cu a 1-a, o sa agate. ....................
                            Nu trebuie sa se pregateasca de nimic. Asa face de noua, e problema comuna, cel putin la benzinare.

                            PS: nu trebuie musai tr I, se poate baga si in tr III (ca e mai la indemana) si nu mai caraie.

                            Comment


                            • #44
                              Am testat asta seara faza cu treapta 1 si reverse. Intr-adevar nu mai caraie si intra din prima. Un lucru bun! Multumesc de sfat! Mai ramane sa ma orientez catre un kit ambreiaj nou ca sa scap de tacanitul ``ca de diesel`` pe care il face cand stau la semafor fara sa apas ambreiajul.

                              Comment


                              • #45
                                Sa schimbi ambreajul doar pt acel rontait care il au toate benzinarele mi se pare aiurea.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google