Baieti... asa a inceput sa faca si a mea!!! Se aude un tacanit usor cand stau la semafor si care dispare cand apasa pedala de ambreiaj de 2 - 3 ori. De intrat in viteze intra foarte usor, nu agata, nu face figuri cu exceptia marsalier-ului: cam caraie; nu mereu, cel putin asa mi se pare dar am senzatia ca intra putin mai greu. Eu am aproape 70 de mii km cu ea si nu a am schimbat niciodata ambreaiajul. Din ceea ce vad vine si vremea lui. Ce ma sfatuiti sa aleg, la ce bani?
Intra Greu In Viteza
Collapse
This topic is closed.
X
X
-
Eu am urmatoarea problema intra cam greu in marchariere .. adica apasa ambreajul la maxim si bag in marchariere dar nu o ia .. apoi daca, calc iar ambreajul intra .. ! Oare trebuie ulei ?
Comment
-
Originally posted by xplood View PostEu am urmatoarea problema intra cam greu in marchariere .. adica apasa ambreajul la maxim si bag in marchariere dar nu o ia .. apoi daca, calc iar ambreajul intra .. ! Oare trebuie ulei ?Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.
Comment
-
Tocmai; dubla debraiere, ca asa e corect, se folosea la masinile ale caror cutii nu aveau sincronizatoare, pentru a se egeliza vitexele celor 2 arbori; asa cum am mai spus la cutia de pe Logan, se pare ca sincroanele pentru marsarier nu sunt tocmai eficiente.
La mine la vechea 1,4 facea asa de noua, pe cand la actuala nu am decat f. rar aceasta problema.Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.
Comment
-
Am avut aceasta polemica pe alt topic si din ce au spus unii mai priceputi (unul din useri chiar se autointitula specialist in cutii de viteze), a rezultat ca ...exista.Last edited by IancuMIC; 15 September 2012, 14:21.Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.
Comment
-
Originally posted by IancuMIC View PostTocmai; dubla debraiere, ca asa e corect, se folosea la masinile ale caror cutii nu aveau sincronizatoare, pentru a se egeliza vitexele celor 2 arbori;.
Comment
-
Asa cum am mai spus, la vechile camioane, tractoare, care aveau cutii fara sincronizatoare, asta era tehnica de a schimba treptele, pentru a evita acele caraituri(dubla debraiere)
Chestia cu "spritul" se folosea la retrogradarea treptelor.
Cum egaliza cu...urechea, vitezele celor 2 arbori? decidea momentul optim cuplarii, poate, dar cu urechea nu prea poti sa opresti un arbore din cutie. , daca tot de place sa fim foarte tehnici.Last edited by IancuMIC; 15 September 2012, 18:58.Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.
Comment
-
Originally posted by Fyrestarter View PostSi pregateste-te de schimbarea kitului de ambreiaj. O sa mearga o vreme cu a 1-a si apoi marcharier, apoi o sa ai probleme si cu a 1-a, o sa agate. ....................
PS: nu trebuie musai tr I, se poate baga si in tr III (ca e mai la indemana) si nu mai caraie.
Comment
-
Am testat asta seara faza cu treapta 1 si reverse. Intr-adevar nu mai caraie si intra din prima. Un lucru bun! Multumesc de sfat! Mai ramane sa ma orientez catre un kit ambreiaj nou ca sa scap de tacanitul ``ca de diesel`` pe care il face cand stau la semafor fara sa apas ambreiajul.
Comment
Comment