Intra Greu In Viteza

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    Originally posted by IancuMIC View Post
    Cum egaliza cu...urechea, vitezele celor 2 arbori? decidea momentul optim cuplarii, poate,
    Cind dai si raspunsul,ce rost are intrebarea? In trecut masinile si alte utilaje,nu erau dotate cu turometru si kilometraj,motiv pentru care trebuia,soferul, sa aprecieze si sa decida(cu simturi ca vaz si auz-ureche) momentul optim de schimbare a vitezei,pentru a elimina "ciriiturile".

    Comment


    • #47
      pai si acum cand se retrogradeaza, in vederea unei depasiri, tot urechea e normal sa fie folosita. in felul asta se poate sti cat de mult trebuie turat motorul, fara a smunci masina, (fara a supratura si fara a ajunge in extrema cealalta, frana de motor). cel putin asa ar fi normal (asta dupa ce se ajunge sa se cunoasca masina).
      soferii de duminica si incepatorii sunt exclusi ca ei oricum stau numai cu ochii in ceasuri ori depasesc fara a schimba treapta de viteza sau smuncesc masina de-o ia n@iba.
      internal combustionizer

      Comment


      • #48
        Inchidem aici si se continua la Probleme la Cutia de Viteze
        Logan Ambition-dCi, 70 CP (+25); C.V.-JR5, A.H.; barza sosita in 2007, iulie

        Comment

        Working...
        X
        Anulare DPF
        Politica de Securitate Google