S-a Oprit In Mers.

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • S-a Oprit In Mers.

    Buna ziua.
    Sunt un nou membru al acestui forum, si din pacate postez fara sa ma prezint si fara alte formalitati care tin de bunele maniere. Sper sa nu va deranjeze.
    Problema ar fi urmatoarea:
    Sunt fericitul co-posesor(alaturi de tata care nu este in tara) al unui Logan 1.5 DCi de 65 cp. Problema cu baiatul este ca de vreo 2 saptamani porneste putin mai greu, iar in ultima saptamana porneste cam la sfarsitul celei de a 3-a chei. Daca ii pun de mai multe ori contactu' porneste binisor. Am zis ok, sunt incandescentele desi 2 sunt schimbate in toamna. Totusi azi, cand am intrat pe sosea de pe o strada laturalnica, pe la 2500 rpm in a 2-a am vrut sa-i dau a 3-a iar in momentul in care am bagat-o in viteza si am luat piciorul de pe ambreiaj mi-a dat in nas si s-a oprit motorul. Am tras-o putin pe dreapta si a pornit instant fara absolut nicio problema. Am mai mers vreo 10 km cu ea de azi dimineata si am simtit sa zic "random" o mica retinere in a trage, dar foarte putin sesizabila.
    Masina are 160.000 de km, injectoarele schimbate toate 4 la 80.000 iar distributia schimbata ultima data la 120.000.
    Sper din tot sufletul sa nu fie ceva scump, cum ar fi injectoarele sau vreo pompa, pentru ca nu sunt chiar in situatia de a vizita vreun service sau vreun mecanic, de aia sunt si aici pe forum. Sper sa fie filtrul de motorina, care trebuia schimbat cam acum 5-6000 de km, dar pe care l-am neglijat bineinteles din lipsa banilor.

    Sper ca nu v-am plictisit cu povestioara mea, si sunt recunoscator pentru orice parere sau ajutor.
    Multumesc anticipat!

  • #2
    Colegu eu sunt posesor de banzinar si te pot sfatui doar din pataniile amicilor mei dizelani.
    Daca masina ta e mearsa mult in oras ar trebui sa o scoti putin in afara si sa-i dai ceva talpa(dizelistii spun ca le desfunda)....si asta periodic...cel mai bine ar merge o diagnoza facuta de un specialist.Bafta!!!

    Comment


    • #3
      Multumesc de raspuns. De "talpa" nu se pune problema pentru ca ies cu masina din oras cam de 2-3 ori pe saptamana, si aproape zilnic merg pe varianta( cei din Constanta stiu). Iar regimul meu de mers, este sa zic putin mai sportiv, cu schimbat intotdeauna peste 2200 rpm. Intr-adevar diagnoza ar fi cea mai buna, dar pana pe saptamana viitoare cand fac rost de lichiditati stau in suspans si ma rog sa nu fie de la injectie.

      Comment


      • #4
        Cat peste 2200?

        Comment


        • #5
          sportiv la dizal inseamna peste 3500, 2500 e schimbat normal. oricum, oprirea n-are treaba cu "infundatul". bateria e buna?
          Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

          Comment


          • #6
            cum zice si colegul de mai sus, verifica bateria si partea electrica a injectiei, apoi alimentarea cu combustibil si neaparat schimba filtru de combustibil ca altfel vizitezi mecanicul cat de curand din cauza ca poti strica pompa si injectoarele.
            sigpic

            Comment


            • #7
              frate ... nu prea imi place dar iti dau o veste proasta .. vorbesc pt ca si eu am patit-o la fel
              a mea a pornit o sapt putin mai greu , alta mai greu , alta mai greu , odata nu a mai pornit si am bagat spray si a pornit si odata mergeam usurel gen 1 sa-i dau 2 si la fel ca tine a murit masina . am mai pornit-o cu spray iar .. a doua zi a mers si apoi aceeasi chestie si in drum spre mecanic pt diagnoza paf.. mort de tot
              Diagnoza : pompa + injectoare => o gramada de bani (2400 lei duza de la toate injectoarele + pompa sh de vreo 80k kilometri) .. ieftin ca braga )

              Comment


              • #8
                Va multumesc de raspunsuri.
                Ca sa-i raspund colegului Dan_Ionut, pana in 2600 asa, doar cand ma mai apuca "pandaliile" si ii dau mai tare.
                Bateria eu zic ca e buna, are 1 an si jumate, iar beculetul de pe ea e tot timpul verde.
                Asa bonus dupa ce mi-a facut faza cu opritul ieri, a inceput sa porneasca mai bine. Adica nu mai dau ca turbatul la automat si nici nu-i mai incalzesc bujiile. Ii dau din prima, invarte electromotorul de 3-4 ori si apoi o ia.
                De asta ma gandesc ca o fi avut ceva in filtru. Acum sper sa nu patesc ca si colegul sedativ.
                Oricum o sa o las mai moale, si o sa fac doar drumurile strict necesare. Se pare ca fara facultate saptamana asta si saptamana viitoare.
                Inca o data va multumesc din suflet pentru raspunsuri.
                Last edited by georgekm5; 10 May 2012, 10:27.

                Comment


                • #9
                  ca si sfat .. poate masina nu are nimic dar incearca sa nu -i dai asa tare (turatie) la mine si asta a ampificat aveam vreo 3500 turatie si odata poc si eu habar n-aveam ce avea desi masina dupa 1500 rpm avea un tacanit urat ca de planetara mancata

                  Comment


                  • #10
                    Da, mi s-a intamplat si mie si inca mi se mai intampla cate o data. Cand masina urca in turatie mai mare de 2800-3000 face un tacanit enervant. Acum sa vedem saptamana viitoare ce mi-o zice mecanicul. Deja mi-a facut peri albi masina asta.

                    Comment


                    • #11
                      tacanitul ala vine de la pompa sau injector , fugi cu ea la service

                      Comment


                      • #12
                        Dupa o discutie cu mecanicul, mi-am luat inima in dinti si am verificat fiecare injector in parte. Se pare ca toate 4 au probleme, iar unul este chiar grav. O gramada de bani pe care o sa trebuiasca sa-i cheltui, mai ales ca pompa de injectie, cel mai probabil a facut span, si va trebui schimbata. Nici nu vreau sa ma gandesc. Oricum masina va sta pe dreapta cel putin 2 luni pana cand voi avea bani ca sa ma apuc de ea.
                        Multumesc tuturor celor care au raspuns, si celor care si-au facut timp sa citeasca.
                        Puteti sa dati T/C.

                        Comment

                        Working...
                        X
                        Anulare DPF
                        Politica de Securitate Google