Buna ziua.
Sunt un nou membru al acestui forum, si din pacate postez fara sa ma prezint si fara alte formalitati care tin de bunele maniere. Sper sa nu va deranjeze.
Problema ar fi urmatoarea:
Sunt fericitul co-posesor(alaturi de tata care nu este in tara) al unui Logan 1.5 DCi de 65 cp. Problema cu baiatul este ca de vreo 2 saptamani porneste putin mai greu, iar in ultima saptamana porneste cam la sfarsitul celei de a 3-a chei. Daca ii pun de mai multe ori contactu' porneste binisor. Am zis ok, sunt incandescentele desi 2 sunt schimbate in toamna. Totusi azi, cand am intrat pe sosea de pe o strada laturalnica, pe la 2500 rpm in a 2-a am vrut sa-i dau a 3-a iar in momentul in care am bagat-o in viteza si am luat piciorul de pe ambreiaj mi-a dat in nas si s-a oprit motorul. Am tras-o putin pe dreapta si a pornit instant fara absolut nicio problema. Am mai mers vreo 10 km cu ea de azi dimineata si am simtit sa zic "random" o mica retinere in a trage, dar foarte putin sesizabila.
Masina are 160.000 de km, injectoarele schimbate toate 4 la 80.000 iar distributia schimbata ultima data la 120.000.
Sper din tot sufletul sa nu fie ceva scump, cum ar fi injectoarele sau vreo pompa, pentru ca nu sunt chiar in situatia de a vizita vreun service sau vreun mecanic, de aia sunt si aici pe forum. Sper sa fie filtrul de motorina, care trebuia schimbat cam acum 5-6000 de km, dar pe care l-am neglijat bineinteles din lipsa banilor.
Sper ca nu v-am plictisit cu povestioara mea, si sunt recunoscator pentru orice parere sau ajutor.
Multumesc anticipat!
Sunt un nou membru al acestui forum, si din pacate postez fara sa ma prezint si fara alte formalitati care tin de bunele maniere. Sper sa nu va deranjeze.
Problema ar fi urmatoarea:
Sunt fericitul co-posesor(alaturi de tata care nu este in tara) al unui Logan 1.5 DCi de 65 cp. Problema cu baiatul este ca de vreo 2 saptamani porneste putin mai greu, iar in ultima saptamana porneste cam la sfarsitul celei de a 3-a chei. Daca ii pun de mai multe ori contactu' porneste binisor. Am zis ok, sunt incandescentele desi 2 sunt schimbate in toamna. Totusi azi, cand am intrat pe sosea de pe o strada laturalnica, pe la 2500 rpm in a 2-a am vrut sa-i dau a 3-a iar in momentul in care am bagat-o in viteza si am luat piciorul de pe ambreiaj mi-a dat in nas si s-a oprit motorul. Am tras-o putin pe dreapta si a pornit instant fara absolut nicio problema. Am mai mers vreo 10 km cu ea de azi dimineata si am simtit sa zic "random" o mica retinere in a trage, dar foarte putin sesizabila.
Masina are 160.000 de km, injectoarele schimbate toate 4 la 80.000 iar distributia schimbata ultima data la 120.000.
Sper din tot sufletul sa nu fie ceva scump, cum ar fi injectoarele sau vreo pompa, pentru ca nu sunt chiar in situatia de a vizita vreun service sau vreun mecanic, de aia sunt si aici pe forum. Sper sa fie filtrul de motorina, care trebuia schimbat cam acum 5-6000 de km, dar pe care l-am neglijat bineinteles din lipsa banilor.
Sper ca nu v-am plictisit cu povestioara mea, si sunt recunoscator pentru orice parere sau ajutor.
Multumesc anticipat!
Comment