cam la câți km l-ai curățat a doua oară?
Se Ineaca Motorul Si Nu Mai Trage
Collapse
X
-
mai usureanu baieti cu senzorul ca este doar o bobina.
nu se loveste sau se crapa sau se spala sau ...sau ... ce naibi mai poti face la el,
NU SE STRICA asa din nimic asa ca doar se sterge si curatat de span daca are sintome in rest mai usor cu recomandarea ca se schimba.
am scris asta ca deja se ajunge la asemenea intrebari :cand se schimba ? asta-i buna.
bafta
,,DE_TOATE,,
Comment
-
Eu mereu l-am curatat, MPI-ul meu are 225.000 km. aproape. Dupa 1 an jumate iar face figuri mai rar. Il voi curata iar foarte bine astfel incat sa nu mai ramana pic de negreala.
Daca nu il bibilesti cum trebuie normal ca se schimba. E pur si simplu o piesa care se murdareste.
Comment
-
se poate curata pana se devalorizeaza componentele de batranete si orice i-ai face, tot nu mai "caca" semnalul ce ar trebui sa-l dea. la un moment dat, daca insistati cu smirghel, o sa-i stricati intrefierul si-o sa se duca pe pluta. ganditi-va ca minunatia aia de senzor e un cap de caseofon, in fapt, o bobina cu intrefier, in care se induce o tensiune cand se apropie un metal, recte dantura de pe coroana volantului.Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.
Comment
-
Salut,rog un sfat in legatura cu o problema a unui prieten.Are un clio 3,benzina 1.4 iar de la o vreme incepe sa se inece motorul destul de urat in mers sau cand este turat,iar atunci cand il porneste miroase a benzina nearsa,bujiile au fost schimbate.A venit un nene cu un tester de diagnoza dar nu s-a putut conecta,parerea lui ar fi ca este vreun injector dus,parerea mea in ordinea asta ar fi ca este din bobina inductie,sonda sau sondele lambda sau catalizatorul in sine."light up the darkness" Bob Marley
Comment
Comment