Moare Motorul In Mers

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Moare Motorul In Mers

    Logan 1,6 cu GPL se opreste motorul din senin si nu mai porneste decat dupa ce se raceste, am patit-o de 4 ori pana acuma am fost la dacia si am pus-o pe calculator nici o eroare, decat ca pompa de benzina nu merge la parametrii optimi ( valoarea normala ar fi pe la 120 si pompa mea ajunge la 150, 180 dupa zisele mesterului):
    - data am intrat intr-o coloana si am mers incet ca in ambuteiaj, motorul s-a oprit, nu a mai pornit decat dupa 10 minute, timp in care am tinut capota ridicata verificand ce ar putea fi;
    - alta data am venit pe autostrada cu 120 - 130 km/h, am oprit la o benzinarie 5 min, cand am revenit la masina nu a mai pornit, dupa 15 minute de invartit pe langa ea a pornit;
    - intr-o zi am fost din bucuresti pana la prisma, mers cu 100 km/h ajuns la prisma am stat 15 min cand am revenit la masina iara nu a vrut sa porneasca, am stat cu capota ridicata, invartit pe langa ea, dupa 20 - 30 min a pornit;
    - in alta zi cand am intrat pe podul grand in coloana s-a oprit si nu a mai pornit nici dupa 30 minute de tinut capota ridicata, am tras-o pe dreapta si am revenit dupa cateva ore bune, a pornit fara probleme.
    De fiecare data era cald si soare, cei de la Dacia zic ca de vina ar fi pompa de benzina, insa eu merg pe gpl cand se intampla problema, eu zic ca nu vad cum pompa de benzina sa opreasca motorul, motor ce nu moare in sarcina. Am schimbat bobina de inductie crezand ca probabil aceasta se incinge foarte tare si nu mai da scanteie. Insa acum cand scriu, desi afara e nor, am intrat in coloana in militari si dupa 5 min de mers iara s-a oprit si nu a mai pornit decat dupa 5 minute de tinut capota ridicata... a pornit si nu a mai facut, insa si afara s-a mai racit ( a inceput sa ploua ).
    Sugestii de la altii ce isi dau cu presupusul sa schimb si motorasul pas cu pas impreuna cu senzorul de turatii ( cei de la Dacia zic ca l-au testat cu softul si nu da nici o eroare ) ... pana la urma probabil o sa le schimb si pe acestea, insa nu as vrea sa schimb cate ceva pana resesc sa ajung la piesa cu problema.

    Am ajuns la destinatie, am oprit masina si desi afara plousa si e racoare nu mai vrea sa porneasca ... va trebui sa astept sa se raceasca ...

    Am ajuns la destinatie, am oprit masina si desi afara plousa si e racoare nu mai vrea sa porneasca ... va trebui sa astept sa se raceasca ...
    Last edited by vad; 16 May 2012, 19:02. Reason: Automerged Doublepost

  • #2
    ai incercat sa o pornesti direct pe gpl ?
    pe partea de immo este bine (ledul se stinge) ?

    ,,DE_TOATE,,

    Comment


    • #3
      Pornirea la orice GPL se face pe benzina si dupa ce motorul ajunge la o anumita temperatura trece pe gaz (eu asa stiu). Probleme la pornire poti avea din cauza injectoarelor si a pompei de benzina. Iti spun o metoda de a afla daca e din cauza injectoarelor sau a pompei dar e cam riscanta. Desfaci capacul de la filtru si cu o siringa bagi niste benzina pe corpul clapeta, astepti sa ajunga in camera de ardere si dai la cheie, daca porneste inseamna ca astea 2 sunt problema, daca nu porneste incearca sa cureti motorasul pas cu pas si senzorul de pe volanta.

      (stiu o supernova care avea noroi in rezervor si nu mai pornea deloc)

      Comment


      • #4
        Din pacate nu stiu daca exista vre-o combinatie sa o pot porni direct pe gpl atata timp cat din computer e setat sa porneasca pe benzina si sa treaca pe gpl cand e temperatura la 35 grade. Daca ar fi de la injectoarele de benzina de ce se opreste in mers cand sunt pe gpl ( aici cred ca sunt alte injectoare ). O sa merg la un mecanic sa curete senzorul acela de pe volanta, daca este cel ce citeste pozitia pistonului 1, am mai avut peobleme cu el acum 2 ani cand nu pornea masina cand era rece. Atunci a fost curatat de cei de la Dacia, ciudat e ca problema nu persista, chiar daca as duce masina trasa pana la service sa o puna pe tester, risc sa se raceasca si sa porneasca!

        Comment


        • #5
          Forjeaza masina si mergi cu ea la service, o opresti acolo si sunt sanse mari sa nu mai porneasca! Sunt tare curios ce are.

          Comment


          • #6
            pai mergi ori cum la service sa puna testerul problema ramane memorata si ar trebui sa iti arate eroarea

            Comment


            • #7
              motorasul pas cu pas poate sa fie o cauza... nu mai functioneaza corect. si eu am patit dar eu nu am gaz.
              Ambition

              http://www.loganclub.ro/forum/golane...s-t2538p9.html

              Comment


              • #8
                Din ce stiu exista metoda sa pornesti direct pe gpl. Se numeste pornire de urgenta sau cam asa ceva . Pentru Landi Renzo se tine apasat butonul de pe comutatorul gpl gaz-benzina pana se aude un piuit si apoi se poate da la automat. Va porni pe gpl desi nu e recomandat. Dar pentru un test merge. Rog sa ma corecteze cineva cu procedura exacta pentru ca eu n-am incercat dar mi s-a explicat cum se face.

                Parerea mea e ca ai probleme de la gpl. Si eu am patit pe un logan 1.4 sa mi se opreasca motorul in mers mai ales dupa trecerea de pe benzina pe gpl. Problema era de la amestecul gpl care era setat prea bogat si dadea peste cap calculatorul de benzina .Poate e si la tine ceva asemanator desi nu prea vad asemanarea din ce ai descris mai sus pentru ca la tine se opreste si dupa ce ruleaza kilometri buni pe gpl.

                Comment


                • #9
                  cat priveste forjatul si mers direct in service...., in ziua cand am nu a mai pornit la prisma, am sunat la service-ul dacia de linga casa mea (militari) si am facut programare si am venit intins pe DN1, am taiat Bucurestiul in doua si cand am ajuns in curtea service-ului ( parca eram ca la dentist, cand te pui pe scaun nu te mai doare ) am oprit si a pornit din prima. Am dat o tura pe strada de langa service, a mers mecanicul sa vada daca i se pare ceva ciudat in mers, a revenit si a zis ca totul e ok, am lasat-o cam 5 minute oprita pana s-a elibereat la calculator si a pornit la sfert de cheie. Pe calculator nici o eroare, desi cu aproximativ 1 ora in urma nu a mai vrut sa porneasca la prisma.
                  In aceasta seara am plecat din centru (unde nu vroia sa mai porneasca cand am ajuns) dupa cateva ore bune de stat prin centru vechi , rece fiind a pornit la sfert de cheie, am forjat-o pana acasa, ajuns in fata blocului am oprit si am pornit-o (a pornit la sfert) am lasat-o 5 minute sa se poata degaja caldura in compartimentul motor si i-am dat cheie, la sfert.
                  Maine o sa incerc sa vad daca reusesc sa curat eu senzorul de la volanta cum a indicat colegul @o8MeLC daca nu merg la mecanic si cand o iesi lumea de la serviciu, ora critica 17-18 de se creeaza cozi ma bag la o tura sa vad daca face la fel.

                  pana la urma sapand pe goagal am dat de acceasi probleme (oprit masina in mers si pornit dupa racire) la un opel acolo "Pana la urma senzorul de turatie de la arborele cotit a fost defect."
                  Loganul are asa ceva? sau este unul si acelasi lucru cu "senzorul de la volanta"?
                  Last edited by vad; 17 May 2012, 01:17. Reason: Automerged Doublepost

                  Comment


                  • #10
                    E acelasi senzor, difera doar pozitionarea.
                    Opel-ul parca il are undeva pe distributie, nu mai stiu exact.

                    Comment


                    • #11
                      Pana la urma se pare ca a fost de la senzorul de la volanta, arata jalnic cand l-am scos. L-am inlocuit cu unul nou marca autolog (cel mai ieftin gasit pe net).
                      Asa arata cel de pe masina:

                      Comment


                      • #12
                        De curiozitate, incearca sa-l cureti si pune-l pe masina. Vezi daca mai face figuri. Nu stiu daca era necesar sa il schimbi.
                        4 pistons + GPL + tuningu' casei = km multi & 1.5 dCi 85 BoiP

                        Comment


                        • #13
                          l-am curatat si l-am pus la pastrare ... cred ca mergea bine merci in continuare si cel curatat insa mai in toate tutorialele scrie ca e mai bine sa fie schimbat si cum am gasit unul destul de ieftin (zic eu ... acum sper sa nu cedeze mult mai repede decat cel de pe masina) si manopera datorita voua a fost gratis (l-am schimbat cu un prieten in fata blocului) am mers pe varianta de unul nou.

                          Comment

                          Working...
                          X
                          Anulare DPF
                          Politica de Securitate Google