nu ai citit mai sus?
Furtunul Supapei De Aerisire Cutie De Viteze
Collapse
X
-
am citit ce scrie mai sus loribob dar nu is sigur ca e vorba de acelasi furtun, dupa cum m-am uitat parca iasa din motor si merge in radiatorul mic si nu am vazut sa aiba acel dispozitiv de plastic specificat de 77 sky, nu ma pricep dar nu vad ca acel furtun sa vina de la cutia de viteza
adevarul e ca nu am scos masca de plastic de la motor, poate e sub ea si de aia nu l-am vazut.
Comment
-
fratilor... astazi am vrut sa scot ceva din lichidul de racire si cautam un aerisitor... cand a uit io pe-acolo ca... cizma ca sa zic asa... vad un furtun suspendat... adica in aer... cu acel aerisitor la capat... dau iama la net... si gasesc topicul vostru. hopa... aerisitorul meu la logan 1.4 din 2008 sta in aer... adica nu mai este racordat la cutia de viteze. ce-mi recomandati? mai pot merge asa cu el 100-200 km pana ajung la un mecanic?www.loganclub.ro
Comment
-
In functionare cutia ajunge ca si motorul pana la aproximativ 90 de grade, uleiul si aerul din cutie se dilata, si daca ar fi etansa cutia, ar arunca uleiul pe la simering-uri (ambreiaj sau planetare). Rolul acelei supape, este de a scadea presiunea din cutie pana la nivelul celei atmosferice.
Comment
-
Originally posted by carexpertauto View PostIn functionare cutia ajunge ca si motorul pana la aproximativ 90 de grade, uleiul si aerul din cutie se dilata, si daca ar fi etansa cutia, ar arunca uleiul pe la simering-uri (ambreiaj sau planetare). Rolul acelei supape, este de a scadea presiunea din cutie pana la nivelul celei atmosferice.
2. daca exista o supapa, atunci niciodata presiunea din cutie nu poate fi egala cu cea atmosferica.
3. in mare parte presiunea creata in cutie se datoreaza modului de ungere al pinioanelor, adica prin barbotare si mai putin datorita temperaturii.
...
Pareri strict personale.Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.
Comment
-
1. Sa vorbeasca cei ce fac Italia,Franta,Spania, non-stop,cu sofer de schimb. 2. important e ca supapa sa asigure o presiune in cutie,nepericuloasa pentru simeringuri. 3.Nu cred ca circularea unui ulei,prin barbotaj,poate crea presiune,pe cind cresterea temperaturii intr-un spatiu ermetic,creaza presiune...
Comment
-
Se formeaza presiune atat prin temperatura cat si prin barbotare , insa de prima nu sunt asa sigur.Temperatura este controlata cumva si de catre ulei.
Daca ai prea putin ulei in cutie , da se poate forma o temperatura mai mare decat este necesar sa functioneze corect o cutie de viteze.Last edited by prometheus; 5 November 2014, 21:18.sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?
Comment
-
Eu sunt de parere ca va pierdeti in amanunte, despicand firul in patru. Dati-le incolo de grade, or fi 58, 63, dar temperatura uleiului din cutie nu poate fi ca aceea a motorului.Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.
Comment
Comment