Furtunul Supapei De Aerisire Cutie De Viteze

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    nu ai citit mai sus?

    Comment


    • #17
      am citit ce scrie mai sus loribob dar nu is sigur ca e vorba de acelasi furtun, dupa cum m-am uitat parca iasa din motor si merge in radiatorul mic si nu am vazut sa aiba acel dispozitiv de plastic specificat de 77 sky, nu ma pricep dar nu vad ca acel furtun sa vina de la cutia de viteza

      adevarul e ca nu am scos masca de plastic de la motor, poate e sub ea si de aia nu l-am vazut.
      Last edited by valli; 10 March 2010, 22:28. Reason: Automerged Doublepost

      Comment


      • #18
        valli pune maine o poza cu acel furtun de la tine ca sa ne dam seama mai bine despre ce e vorba.
        sigpic

        Comment


        • #19
          aceeasi problema o am si eu...dar la mine e mai mult ulei decat la initiatorul topicului. oare da prea mult pe la supapa?

          daca iasa atat din ce cauza o fi?

          Comment


          • #20
            Ai curatat zona de curand si a reaparut uleiul acolo ? O usoara umezire pe langa furtun e ok, insa nu o balta de ulei.

            Comment


            • #21
              fratilor... astazi am vrut sa scot ceva din lichidul de racire si cautam un aerisitor... cand a uit io pe-acolo ca... cizma ca sa zic asa... vad un furtun suspendat... adica in aer... cu acel aerisitor la capat... dau iama la net... si gasesc topicul vostru. hopa... aerisitorul meu la logan 1.4 din 2008 sta in aer... adica nu mai este racordat la cutia de viteze. ce-mi recomandati? mai pot merge asa cu el 100-200 km pana ajung la un mecanic?
              www.loganclub.ro

              Comment


              • #22
                In functionare cutia ajunge ca si motorul pana la aproximativ 90 de grade, uleiul si aerul din cutie se dilata, si daca ar fi etansa cutia, ar arunca uleiul pe la simering-uri (ambreiaj sau planetare). Rolul acelei supape, este de a scadea presiunea din cutie pana la nivelul celei atmosferice.

                Comment


                • #23
                  Sa nu intre apa in cutie. Ar fi bun un schimb de ulei cutie , preventiv.
                  Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

                  Comment


                  • #24
                    Originally posted by carexpertauto View Post
                    In functionare cutia ajunge ca si motorul pana la aproximativ 90 de grade, uleiul si aerul din cutie se dilata, si daca ar fi etansa cutia, ar arunca uleiul pe la simering-uri (ambreiaj sau planetare). Rolul acelei supape, este de a scadea presiunea din cutie pana la nivelul celei atmosferice.
                    1. nu cred ca temperatura cutiei ajunge chiar pana la 90*C
                    2. daca exista o supapa, atunci niciodata presiunea din cutie nu poate fi egala cu cea atmosferica.
                    3. in mare parte presiunea creata in cutie se datoreaza modului de ungere al pinioanelor, adica prin barbotare si mai putin datorita temperaturii.
                    ...
                    Pareri strict personale.
                    Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                    Comment


                    • #25
                      1. Sa vorbeasca cei ce fac Italia,Franta,Spania, non-stop,cu sofer de schimb. 2. important e ca supapa sa asigure o presiune in cutie,nepericuloasa pentru simeringuri. 3.Nu cred ca circularea unui ulei,prin barbotaj,poate crea presiune,pe cind cresterea temperaturii intr-un spatiu ermetic,creaza presiune...

                      Comment


                      • #26
                        Se formeaza presiune atat prin temperatura cat si prin barbotare , insa de prima nu sunt asa sigur.Temperatura este controlata cumva si de catre ulei.
                        Daca ai prea putin ulei in cutie , da se poate forma o temperatura mai mare decat este necesar sa functioneze corect o cutie de viteze.
                        Last edited by prometheus; 5 November 2014, 21:18.
                        sigpicLogan , from point A to anywhere in the world .....yeap , no problem!!! but hey!!! you said modern roads right ?

                        Comment


                        • #27
                          Considerind temperatura constanta,barbotarea uleiului,nu produce presiune,deoarece nu sunt modificari de volum nici la aer, nici la ulei...

                          Comment


                          • #28
                            Cutia atinge vreo 50 de grade, aia nu e o supapa e un labirint care trebuie sa lase gazele sa circule in si dinspre cutie dar sa nu iasa ulei sau sa intre apa de afara (ca la baterie).
                            Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

                            Comment


                            • #29
                              Gaze,la 50 de grade...,discutabil,nu stiu temperatura de trecere din lichid in gazos la ulei! La apa este aproximativ,100 grade C.

                              Comment


                              • #30
                                Eu sunt de parere ca va pierdeti in amanunte, despicand firul in patru. Dati-le incolo de grade, or fi 58, 63, dar temperatura uleiului din cutie nu poate fi ca aceea a motorului.
                                Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google