Limitare Viteza Din Service

Collapse
This topic is closed.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Limitare Viteza Din Service

    Iata o discutie care am avut-o azi cu un tip:
    <<<
    Orlando Chiponca: salut
    Orlando Chiponca:
    oprea bogdan: salut
    Orlando Chiponca: am ID tau de pe logan club
    Orlando Chiponca: ce vreau sa te intreb
    Orlando Chiponca: limitarea asta de unde o scoti ?
    Orlando Chiponca: k m-au limitat aia de la service la 140
    oprea bogdan: nu inteleg
    oprea bogdan: despre ce vb?
    Orlando Chiponca: am un logan
    oprea bogdan: ce limitare?
    Orlando Chiponca: am avut accident cu el
    Orlando Chiponca: de viteza
    oprea bogdan: asa
    Orlando Chiponca: mai mult de 140 km/h nu stie
    Orlando Chiponca: acum
    Orlando Chiponca: si din cate am inteles cik ar fi limitata
    Orlando Chiponca: sa nu se duca peste 140 km/h
    oprea bogdan: ce logan?1.4?
    oprea bogdan: nu e adevarat
    Orlando Chiponca: da
    oprea bogdan: eu m-am dus cu el pana la 160
    oprea bogdan: si cred ca se mai ducea, dar amlasat-o mai moale
    oprea bogdan: n-am auzit sa fi pus limitare la logan
    Orlando Chiponca: si eu pana la 175 spre mangalia
    Orlando Chiponca: dar de cand am scos-o din service
    Orlando Chiponca: nu se duce mai mult de 140
    oprea bogdan: asta chiar e ciudat
    oprea bogdan: deschide si tu un thread nou pe logan club sa vedem ce spun baietii
    oprea bogdan: ca sunt cativa care chiar se pricep
    Orlando Chiponca: atunci de c enu mai fuge ?
    oprea bogdan: nu stiu ce sa-ti zic
    Orlando Chiponca:
    Orlando Chiponca: niste fise de bujii mai bunicele stii ?
    oprea bogdan: nu
    oprea bogdan: bunicele sau mai ieftine?
    oprea bogdan: ca bunicele gasesti la orice dealer dacia
    oprea bogdan: dar costa mai mult
    Orlando Chiponca: mai ieftine asa?
    oprea bogdan: vezi pe la anunturi pe site
    Orlando Chiponca: ok>>>>>


    care o fi treaba?

  • #2
    Defectiune, pres sub pedala de acceleratie, senzor de aer murdar sau pus aiurea, fise de bujii defecte, bujii murdare...Sau frana de mana trasa. Nu exista limittare de viteza la logan. Sa mearga inapoi la service...Sa-i scoata limitarea
    Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

    Comment


    • #3

      mda... Imi vine sa-l inchid. Sa faca remapare daca crede ca e limitat.
      eu zic ca din cauza acelui accident ceva nu este in parametrii normali ceea ce duce automat la reducerea vitezei. Cind zic parametrii, ma refer chiar si la un banal unghi de fuga
      Daca indeplinesti o sarcina prea bine, vei ramane cu ea pe cap, cum ar fi Tutoriale pentru Dacia Logan

      Comment


      • #4
        Nu neaparat...Poate e vreo sonda care citeste aiurea...
        Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

        Comment


        • #5
          Defectiune, pres sub pedala de acceleratie, senzor de aer murdar sau pus aiurea, fise de bujii defecte, bujii murdare...Sau frana de mana trasa. Nu exista limittare de viteza la logan. Sa mearga inapoi la service...Sa-i scoata limitarea
          Sa traiesti "csebalyn"
          2 fise de bujii nu dau scanteie calumea catre bujie asta sa fie singura problema ? sa fie fisele astea de vina ?:-/ daca le scot din bobina sau ce e aia acolo dau scanteie calumea de tot chiar te face sa vibrezi ) dar cand le bag in bobina la loc nu prea mai dau scanteie HELP PLZ ca dau foc la service daca nu ~X(

          Faza e ca atunci cand pornesc motoru si o las pe liber sta sub 1000 de rotatii
          Last edited by Seba; 28 May 2008, 14:36.

          Comment


          • #6
            Chiar n-am mai intalnit asa ceva...Daca ai grantie du-o la un alt service, daca nu du-o inapoi si fa scandal

            Comment


            • #7
              Originally posted by Bitzu
              Faza e ca atunci cand pornesc motoru si o las pe liber sta sub 1000 de rotatii
              Asa si trebuie.
              Cel mai lent 1,6 8v

              Comment


              • #8
                Exact ... Asa trebuie ,,, inca ceva ... Ma baieti ... Si tinere initiator al threadului ... Preadesteptii mecanici etc din service dacia ... Nu stiu nici sa scoata 2 bujii si voi credeti ca va limiteaza masina ?) nci nu exista asa ceva ... De la bujii trebuie sa fie
                sigpicMy ride

                Comment


                • #9
                  2 fise de bujii nu dau scanteie calumea catre bujie asta sa fie singura problema ?

                  Da' de unde stii ca nu dau scanteie cum trebuie (ca sigur de asta nu se duce daca asa e).

                  PS: mi-ar place si mie sa mi-o limiteze la vreo 190-200/h, sa-mi zica baietii din service: ''mai Tavi, uite pt ca stim ca esti nebun, ti-am limitat masina la 200/h. Asta ca sa te potolesti...'' ))

                  Comment


                  • #10
                    Bitzule, daca doua fise nu dau scanteie calumea, care sunt alea? La logan sistemul de aprindere e cu "risipa de scantei" (wasted spark), adica doua bujii scanteiaza simultan. Alea sunt 1 cu 4 si 2 cu 3. Grupele de bujii sunt legate la o bobina de inductie, deci avem doua bobine. Verifica, care anume nu functioneaza cum trebuie (mai ales, cum ai dedus asta?), poate trebuie shimbat blocul de bobine. Desi din ce-ai spus tu e vorba de contacte aiurea la fisele bujiilor sau bujii calaminate. Curata bujiile si contactele fiselor, daca tot nu merge bine, fuga la service. Pot fi mai multe cauze, cum am spus, dar noi acum batem moneda pe aprindere, asa ca fa o verificare calumea, macar sa scoatem de pe lista aprinderea, in cazul ca nu se rezolva.
                    Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                    Comment


                    • #11
                      Pai cum mi-am dat seama ca dupa mintea mea 2 fise de bujii sunt busite cum te uiti la motor ultimele 2 din dreapta alea 2 nu prea dau scanteie cand scot cate una de acolo abea de mai pacane dar cand le scot pe primele 2 si tin mana pe tabla imi zguduie mana urat de tot + ca se aude pacanitu calumea se fie de la ele sau de la bobina ?

                      Contactele fiselor cum se curata? ma scuzati baieti dar nu am nici o treaba cu motoarele de masini Bujiile sunt noi au 1 luna ;)

                      nu mai posta mirc! si nu mai posta consecutiv, ai butonul "edit" sa-ti editezi propriul post in timp de 10 minute de la postare.
                      Last edited by Seba; 30 May 2008, 18:15.

                      Comment


                      • #12
                        Cu putin smirghel sau glaspapir , e aceeasi chestie , se gaseste la materiale de constructii , ia unul cat mai fin .
                        Apropo , singura chestie care se limiteaza a masini este turatia . Viteza se limiteaza tot din turatie .
                        B -X X - DDF x 2

                        :sofer1: :kissroadkill: :sofer5:

                        Comment


                        • #13
                          Cu smirghel sau glaspapir curatz fisele ?:-/ furtunasele alea ?:-/

                          Comment


                          • #14
                            Fisele , partea metalica .
                            B -X X - DDF x 2

                            :sofer1: :kissroadkill: :sofer5:

                            Comment


                            • #15
                              Si capu de la bujii , ala care intra in motor , il dai umpic cu smirglu
                              Mereu superiori unui sat cu caini si oi

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google