Logan 1.4 Nu Porneste La Prima Cheie

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Logan 1.4 Nu Porneste La Prima Cheie

    Am intalnit si eu o problema azi cu loganul aceasta problema pentru prima data .
    L-am pornit de dimineata ,a pornit fara probleme.
    Am mers cu el , iar dupa vreo 2 ore cand am vrut sa plec spre casa , electromotorul parca se invartea in gol , am luat contactul, apoi l-am pus la loc si a pornit. Si din nou am oprit motorul si aceeasi poveste , a pornit la a doua cheie.
    Eu m-am gandit ca ar fi bujia , dar necunoscator fiind nu am verificat , m-am gandit pur si simplu la asta pentru ca uneori cand o tineam mai putin pe electromotor trenura putin (dadea sa se opreasca), dar nu se oprea.
    Ce ar putea avea?

    scuzati pentru micile greseli , dar am scris in graba , iar acum nu mai pot modifica.
    Last edited by cdragos; 11 June 2012, 14:26. Reason: Automerged Doublepost

  • #2
    verifica senzorul de turatie,curata-l.Cred ca esti printre putunii norocosi care le porneste din a 2-a cheie la cald.Dupa ce il vei curata nu vei mai avea probleme.
    MY RYDE http://www.loganclub.ro/forum/zuzus_72_bmc-t44764.html

    Logan din Bicaz (Neamt)

    Comment


    • #3
      sigur de la asta e sau ar putea fi mai multe cauze?

      Comment


      • #4
        Masina era in panta,deal ceva?

        S-a auzit un carait?
        Last edited by john Q; 11 June 2012, 15:51. Reason: Automerged Doublepost
        "light up the darkness" Bob Marley

        Comment


        • #5
          99% din cazuri si dupa simptomele de care spui, e senzorul. Si eu am patit intr-o zi nu a vrut sa porneasca deloc iar a doua zi a pornit la sfert, deci ceva ba merge ba nu. Dupa ce l-am curatat, porneste mereu din prima. Oricum e primul si cel mai usor lucru pe care trebuie sa il faci acum.

          Comment


          • #6
            nu era in panta , dara era sa nu ajunca benzina nu pornea nici a doua oara probabil.
            nu s-a auzit niciun carait , se auzea electromotorul , nici nu dadea sa porneasca (cum fac daciile vechi in general)

            Comment


            • #7
              Originally posted by cdragos View Post
              Am intalnit si eu o problema azi cu loganul aceasta problema pentru prima data .
              L-am pornit de dimineata ,a pornit fara probleme.
              Am mers cu el , iar dupa vreo 2 ore cand am vrut sa plec spre casa , electromotorul parca se invartea in gol , am luat contactul, apoi l-am pus la loc si a pornit. Si din nou am oprit motorul si aceeasi poveste , a pornit la a doua cheie.
              Ce ar putea avea?
              Daca esti convins de acest lucru si stii cum face un electromotor care se invarte in gol, atunci e posibil acesta sa aiba o problema legata de cuplarea pe coroana volantei.
              Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

              Comment


              • #8
                nu sunt sigur de acest lucru dar se auzea ca si cum s-ar invarti foarte repede, asa mi s-a parut , cam ca la o motocicleta sau scuter .
                o sa incerc maine sa curat senzorul , am inteles din alte posturi ca pot sa fac asta si singur , iar daca problema persista e clar altceva.
                Acel senzor este prins cu ceva sau pur si simplu trag de el si iese?
                Problema aceasta am sesizat-o si la taxiuri , dar nu m-a interesat asa ca nu am intrebat daca stie de la ce e.
                Last edited by cdragos; 11 June 2012, 22:17.

                Comment


                • #9
                  In situatia ipotetica despre care ti-am vorbit, dupa ce ei contactul continua sa se auda electromotorul, care decelereaza cateva secunde pana la oprire; asta ca sa fii convins ca e de la electromotor; sper totusi sa nu fie aceasta problema care te-ar pune la cheltuieli.
                  Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                  Comment


                  • #10
                    deci , am specificat inainte ca nu sunt cunoscator, din cate am auzit eu cand am pornit-o nu se mai invartea electromotorul dupa ce luam contactul .
                    Am mai pornit-o azi si n-a mai facut asa , o singura data a pornit ceva mai greu.
                    Ma gandesc ca ar putea fi si de la benzina , desi am bagat doar de la pompa , sau de la pompa de benzina pentru ca am inteles ca filtrul este in pompa , dar presupun ca daca era de la pompa nici nu se mai infigea deloc.

                    Comment


                    • #11
                      prima si prima data verifica senzorul,este si un tutorial cum se curata senzorul,apoi te uiti si la altceva,poate fi o chestiune de cateva minute,poate nu stiai ca vad ca esti nou pe aici, uita-te aici. http://www.tutorialelogan.ro/2011/05...nta-logan.html
                      MY RYDE http://www.loganclub.ro/forum/zuzus_72_bmc-t44764.html

                      Logan din Bicaz (Neamt)

                      Comment


                      • #12
                        azi a pornit fara probleme, ar trebui sa ma duc undeva cu ea ca nu e operatiune de facut in "fata blocului" observ, ma gandeam ca e ceva mai simplu.

                        Comment


                        • #13
                          Ba chiar in fata blocului se face, in 15 minute + o cheie de 10 eu am rezolvat-o doar pe baza tutorialului de mai sus. N-am scos mufa din senzor, recomand o cheie inelara si mana subtire. Spor.
                          PS. Am intrebat la service-ul unde imi fac eu ITP-ul unde se afla senzorul si m-au trimis la reprezentanta, deci nici macar unde se afla nu stiau. Mai gandeste-te inainte sa dai bani la altcineva.
                          Last edited by mikebike72; 12 June 2012, 14:14.

                          Comment


                          • #14
                            Nu are treaba electromotorul.Senzorul volanta,motoras pas cu pas
                            "light up the darkness" Bob Marley

                            Comment


                            • #15
                              am specificat ca nu ma prea pricep si mi-e frica sa nu ii fac ceva sa nu mai mearga deloc , ma gandeam ca daca o duc la service si mi-o strica ei ,vor fi nevoiti sa o repare tot ei.
                              daca ai zis ca se face in fata blocului ,am sa incerc , daca o fac praf punem mana de la mana si remediem problemele pentru ca voi m-ati indrumat sa fac asa
                              Last edited by cdragos; 12 June 2012, 15:29.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google