salut! revin si eu cu o problema la loganul meu, si anume: nu se aprind stopurile cand apas frana. ce trebuie sa verific? merg pozitiile, semnalizarea, mersul inapoi, tot tot, doar cand apas frana nu se aprind stopurile. ( nici cel din masina de langa luneta ). siguranta e buna, nu e arsa, si din cate am citit in manualul masinii pe aceeasi siguranta e pus si mersu inapoi care se aprinde. sfatuiti-ma la ce sa ma uit, ce sa verific mai repede.
Nu Merg Stopurile
Collapse
X
-
si cum as putea sa verific treaba asta? nu am umblat niciodata p'acolo..daca poti sa imi explici putin, ti-as fi recunoscator
EDIT: am gasit pe net ce si cum e acolo..intrebarea e cam cat ar costa un dala nou, banuiesc ca s-a stricat al meu...altceva ce sa aibaLast edited by cTn26; 11 June 2012, 21:36.
Comment
-
Cel mai bine probeaza cu piesa unui prieten sa vezi daca merge....numai sa fie tot diesel, ca e cu 4 pini, benzinarul are doar doi pini.
Daca e de acolo iei altul si gata.
Daca tot nu merge, nu ai dat bani degeaba pe piesa, si trebuie sa cauti defectul in alta aparte.
Cred ca e pana in 50 de lei un rahatis din ala.
Comment
-
Nu se autoregleaza; se trage pur si simplu afara tija, pana vine in contact permanent cu pedala; operatia se face cel mai bine cu contactorul scos(rasucire si scoatere)Originally posted by danielliviu View PostCa sa-l verifici, cel mai indicat este cu un aparat de masura - sa vezi daca are continuitate la cea mai mica apasare.Last edited by IancuMIC; 14 June 2012, 21:27.Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.
Comment
-
La 15.000 km am avut problema asta cu contactorul sau cum s-o numi ,se afla intre pedala de frana si caracasa de sub volan ,am cumparat atunci contactorul de la un magazin de piese auto si l-am montat singur aici vreau sa atrag putin atentia ,piesa respectiva se monteaza pur si simplu si dupa ce se actioneaza frana in regim normal se regleaza automat deci nici un reglaj nu se face inainte de a se monta .
Comment
-
Reglajul de care se vorbea, sa se aprinda stopurile la o "ciupire" a pedalei se face prin interventie directa, nu cu autoreglare; eu personal le-am reglat la 1.4, se aprindeau un pic tarziu.
Recomand sa se aprinda stopurile inaintea franarii propriu-zise.
Apropo; ai verificat sa vezi care e momentul cand se aprind stopurile la actionarea pedalei de frana?Last edited by IancuMIC; 14 June 2012, 23:30.Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.
Comment
-
La primul Logan se aprindeau destul de tarziu; dupa o vreme am observat ca nu e in ordine pentru cei din spate, mai ales la mersul urban din aproape in aproape asa ca am prins curaj si mi-am bagat urechile sa vad ce si cum.
La 16v l-am reglat asa incat la o f. mica apasare, se aprind stopurile; de multe ori folosesc asta sa-l avertizez pe cel din spate care vine prea aproape, fara sa franez efectiv; incercati si observati reactiile celor din trafic si o sa vedeti ca nu e rau.Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.
Comment
Comment