Pierde Antigelu Din Vasul De Expansiune

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Pierde Antigelu Din Vasul De Expansiune

    Salut va cer si eu ajutorul detin un logan 1.6 mpi si de curand a aparut o problema care am descoperit-o intamplator pierd antigelu din vasul de expansiune .Completez intre maxim si minim si daca opresc masina si sta pe loc 3-4 ore scade la minim antigelu uneori si sub minim .Daca ma duc cu masina fara sa opresc adica sa stea pe loc cateva ore nu are treaba antigelu nu scade doar dupa ce opresc .Cateodata am observat ca antigelu este la minim si am pornit masina si m-am dus 5-10 km cu ea nivelul a crescut la valoare normala .Masina are 99.000 km si temperatura in bord nu a crescut niciodata maxim sunt 4 linii cum este normal .Care ar fi problema ?

    Precizez ca am stat langa masina si nu am observat nici o pata nimic (sau am fost eu mai chior
    Last edited by levy; 17 June 2012, 23:28.

  • #2
    In momentul in care motorul este cald este normal ca antigelul sa urce putin un borcan, iar la rece sa fie la un nivel mai jos decat la cald. Pune antigel cat sa fie la jumatate la rece si e perfect. Atat timp cat la rece este mereu la acelasi nivel nu pierde nicaieri.

    Daca scade apa in borcan la rece de o zi la alta inseamna ca ai o scurgere si e destul de greu sa o vezi cu motorul cald pentru ca se evapora (avand temperatura de aprox 90 grade)

    Nu mai desface bidonul cand motorul este cald sau pornit deaoarece este un sistem sub presiune si oricand poate bufni antigelul pe tine si sigur nu vei iesi foarte bine. Completeaza antigel doar la rece inainte sa pornesti masina.
    Last edited by o8MeLC; 17 June 2012, 23:52.

    Comment


    • #3
      am avut la munca un logan dci cu simptomele asemanatoare cu ale masinii tale. chestia e ca masina avusese un mic incident in care se sparsese radiatorul iar individul nu si-a dat seama, a mers cu ea asa si i-a strambat chiulasa. completa zilnic cu lichid si nu se cunoastea pata de antigel pe undeva (probabil arunca pe evacuare). revizie+planat chiulasa+garnitura 3700 de lei. nu stiu daca au schimbat si altceva in banii aia. sper sa nu ai acelasi "noroc". sa nu fie cumva si din supapa de presiune a dopului de la borcanul cu antigel.....desi ai observa urme de antigel.
      ai cumparat-o de noua? iti aduci aminte sa o fi incins vreodata?

      Comment


      • #4
        cand am avut Matiz, aveam caloriferul spart. Ideea e ca imi umplea habitaclu de antige. Mirosea frumos, dar...riscam sa calz motorul. E posibil sa fie vre-un furtun fisurat. Insa cel mai bine o testezi la rece, cum a spus cineva mai sus. Pui de seara, dar dupa ce s-a racit, si o lasi pana dimineata. Poti sa-i faci sem cu marker sau o poza, ca masuratoarea sa fie exacta.
        Ma intreb: Noi astia lenesi, mergem in Rai sau vine cineva dupa noi?

        Comment


        • #5
          Originally posted by levy View Post
          Salut va cer si eu ajutorul detin un logan 1.6 mpi si de curand a aparut o problema care am descoperit-o intamplator pierd antigelu din vasul de expansiune .Precizez ca am stat langa masina si nu am observat nici o pata nimic (sau am fost eu mai chior
          Daca a cedat pompa de apa, nici nu ai sa vezi ceva decat atunci cand desfaci sa o inlocuiesti; daca pierderile sunt pe la furtune, imbinari, de obicei raman usoare pete de grasimi..
          Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

          Comment


          • #6
            O sa ma uit mai atent sa vad daca observ ceva daca nu ma duc la mecanic preventiv o sa schimb capacul borcanului si o sa ma uit la furtune si la radiator sunt zile cand nu completez 3-4 zile la rand cu antigel si este zi cand scade brusc cu motorul pornit niciodata nu am desfacut borcanul .Acum imi aduc aminte ca odata a fiert apa si a aruncat tot antigelu afara atunci am schimbat termostatul si a fost ok un timp oare are legatura din nou cu treaba asta?

            Comment


            • #7
              Vezi ca nivelul de antigel difera in borcanas si in functie de cat de drept este terenul pe care se afla masina
              "light up the darkness" Bob Marley

              Comment


              • #8
                Originally posted by levy View Post
                O sa ma uit mai atent sa vad daca observ ceva daca nu ma duc la mecanic preventiv o sa schimb capacul borcanului si o sa ma uit la furtune si la radiator sunt zile cand nu completez 3-4 zile la rand cu antigel si este zi cand scade brusc cu motorul pornit niciodata nu am desfacut borcanul .Acum imi aduc aminte ca odata a fiert apa si a aruncat tot antigelu afara atunci am schimbat termostatul si a fost ok un timp oare are legatura din nou cu treaba asta?
                daca ai "fiert-o" urat ai pus-o de un planat chiulasa, dupa cum ziceam. roaga-te sa nu fie asa, desi, simptomele o arata. prin ploiesti auzisem la cineva ca e 120 de lei planat+rectificat scaune supape. mai adaugi garnitura si manopera mecanicului si te-ai scos ieftin. daca preferi service dacia dai peste 3000 de lei.

                Comment


                • #9
                  Acum cateva zile am deschis intamplator capota la motor si am observat ca lichidul din vasul de expansiune era sub minim, in conditiile in care cu o saptamana in urma totul era in regula. Am completat (duminica asta) pana aproape de maxim si pana acum doar un pic a scazut. Am fost la un prieten mecanic sa arunce o privire sa vedem pe unde pierde si se pare ca am o fisura undeva in partea din stanga sus la radiator la un plastic(acolo se pare ca a mai fost reparat/lipit de catre proprietarul anterior si probabil a cedat lipitura). Se pare ca sunt 3 variante: prima, un radiator nou(am vazut pe net 300-400 lei - exclus, lipsa bani), a doua(un radiator la dezmembrari sau sh, de preferat), si a treia, o relipire/rectificare in acea zona(pe care as prefera-o din motive financiare). Mi s-a mai zis ca pierderea de antigel s-ar face doar cand motorul se supraincalzeste si porneste GMV, deci nu ar pierde tot timpul, astfel ma gandeam s-o mai "lungesc" pana mai fac rost de bani. E ok cum procedez, sau trebuie musai sa-l schimb de urgenta? Masina este 1.6_16v PH2 cu A/C.

                  Comment


                  • #10
                    Daca nu pierde mult, poti sa completezi periodic, cu apa distilata( nu are rost sa mai dai banii pe antigel); cand faci rost de bani sa-l repari sau inlocuiesti, masori si refaci prin adaugare antigel, concentratia optima, asta daca nu vrei sa-l inlocuiesti in totalitate.
                    Grija mare insa; asta e o solutie de avarie; daca pui mai mult de 2-3l apa, pot aparea probleme de ungere a pompei de apa, datorita diluarii prea mult a antigelului deja existent, asa cum a aratat cineva aici pe forum.
                    Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                    Comment


                    • #11
                      Pai am in portbagaj 1 litru de Glaceol in caz de urgenta. Oricum am discutat cu prieten si am gasit un radiator bun sh la un pret convenabil(250 lei) pe care o sa-l iau zilele urmatoare. Un alt prieten imi gasise pe cineva sa-l lipeasca cu nush ce solutie, dar mai bine-l schimb cu totul.

                      Comment


                      • #12
                        Am urmarit antigelul de cand am luat-o. Era undeva la jumatate intre min si max. Acum se apropie de min. E peste min insa e clar ca a mai scazut. Sa mai completez. Care sunt proportiile apa distilata respectiv antigel?

                        Comment


                        • #13
                          Originally posted by andreyi View Post
                          Acum cateva zile am deschis intamplator capota la motor si am observat ca lichidul din vasul de expansiune era sub minim, in conditiile in care cu o saptamana in urma totul era in regula. Am completat (duminica asta) pana aproape de maxim si pana acum doar un pic a scazut. Am fost la un prieten mecanic sa arunce o privire sa vedem pe unde pierde si se pare ca am o fisura undeva in partea din stanga sus la radiator la un plastic(acolo se pare ca a mai fost reparat/lipit de catre proprietarul anterior si probabil a cedat lipitura). Se pare ca sunt 3 variante: prima, un radiator nou(am vazut pe net 300-400 lei - exclus, lipsa bani), a doua(un radiator la dezmembrari sau sh, de preferat), si a treia, o relipire/rectificare in acea zona(pe care as prefera-o din motive financiare). Mi s-a mai zis ca pierderea de antigel s-ar face doar cand motorul se supraincalzeste si porneste GMV, deci nu ar pierde tot timpul, astfel ma gandeam s-o mai "lungesc" pana mai fac rost de bani. E ok cum procedez, sau trebuie musai sa-l schimb de urgenta? Masina este 1.6_16v PH2 cu A/C.
                          Momentan am rezolvat prin schimbarea radiatorului cu un altul sh(al meu era spart). Sa speram ca va fi ok pe viitor.

                          Comment

                          Working...
                          X
                          Anulare DPF
                          Politica de Securitate Google