If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Cand accelerez peste 3000 RPM de sub capota se aude un tacanic metalic. E ca si cum un surub s-ar fi desprins si se loveste de ceva.
Are cineva idee ce ar putea fi ? Ma asteapta un drum de 3000 km si mi-e un pic teama sa merg cu masina asa. Tacanitul incepe de la 3000 RPM in sus, nu doar la 3000.
posibil culbutori dereglati sau benzina proasta si se aude zgomotul de avans...alte idei nu imi vin acum.Incearca benzina de 100 sau care e cea mai mare cifra octanica la voi acolo si vezi daca se comporta la fel.Mai ar putea fi ceva probleme pe injectoare,dar la benzinar e putin probabil.
Eventual fa o filmare.
Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.
Servus
Exact cum recomanda colegii, vezi sa nu fie slabite suruburile care fixeaza scutul. Daca ai jante de tabla care au capace ornament- da-le jos, vezi sa nu ai vreun melc care s-a lipit de janta( cat au fost ploile) si acum s-a uscat si joaca "ruleta" intre janta si capacul de plastic. Eu am patit-o anul trecut, fix inainte de plecarea in concediu, aveam o zornaiala( tacanit de asta) la roata spate dreapta de am crezut ca-i dus rulmentul . Noroc ca am avut inspiratia sa dau jos capacul.
Succes!
Cum spune si XP...pe la tacheti sau culbutori s-ar putea sa fie vreo problema.
Inca o problema pe care am avut-o si eu cu un tacanit metalic la roata din stanga: mi se desprinsese plumbul de pe janta, cel pus cand le-am echilibrat, si era prins intre capacul de plastic si janta.
masinile naotre de la 3000 intre in rezonanta si scoate un sunet metalic ca deaia ii si zice lumea polizor. Daca ai masina de mult timp si inainte nu facea asa cauta eventuale probleme. Daca nu esti obijnuit sa ii dai peste 3000 inseamna ca asa trebuie sa faca. Daca ai peste 70 000km sa te gandesti sa reglezi si culbutorii.
Mai poti verifica prinderile de la carcasa filtrului de aer.
Sunt acolo un fel de bucsulite de cauciuc care se uzeaza si zornaie carcasa la acceleratie.
Am avut si eu problema asta. Se rezolva cu niste saibe puse sub bucse.
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment