Am o problema cu volanul, este stramb vreo 10 grade catre dreapta. Pe drum drept, fara denivelari, daca tin volanul corect in pozitie egal stanga - dreapta, masina o ia la stanga (cele 10 grade invers). Mentionez ca daca las masina pe pozitia 10 grade dreapta merge perfect drept (nu trage).
Si acum incercarea de rezolvare si nevoia unei pareri avizate in aceasta situatie:
1) Am fost ieri la Autosoft in Bucuresti, au echipament corespunzator. A montat cele pe roti. Surpriza directia masinii este impecabila, nu necesita niciun fel de reglaj. Cel care a verificat-o mi-a spus conform calculatorului, volanul este in pozitie corecta. I-am spus ca avand in vedere valorile corecte totusi as vrea sa reglam volanul pe pozitia normala, corecta. Pe vremuri la Oltcit, Volvo, desfaceam piulita volan si-l mutam cu unul sau mai multi dinti pana il faceam brici. Cu Loganul nu merge, volanul intra intr-o singura pozitie. Bun, omul a mers dedesubt a mai desfacut putin si stanga si dreapta, se uita la valori, a strans si m-a trimis la un test. De data asta volanul s-a mutat invers catre stanga mult. Mi-a confirmat ca nu umbla la directie ci la reglajul de volan. Am bagat masina iar in service, iar niste chei pe dedesubt si test, s-a mutat catre dreapta dar nu atat de rau. Intrebarea mea: cel care facea reglajul proceda corect? Reglajul acesta chiar este pe incercatelea, din aproape in aproape? Nu exista o metoda prin care volanul sa fie pus drept doar din diferente si scaderi de valori afisate de computer? El mi-a spus ca nu se poate pentru ca el pune volanul pe drept, computerul da valori cum ca este pe drept. Si totusi in trafic volanul nu sta drept ...
2) Din cate am mai citit, pe volan ar trebui pus un dispozitiv care sa marcheze pozitia egala a volanului (un soi de bula din constructii), si cu un alt dispozitiv care sa blocheze volanul pe pozitie. In cazul meu nu au existat aceste dispozitiv. Este corect?
3) Aceasta problema cu volanul ma enerveaza la drum lung si drept, in special Bucuresti - Pitesti. Sunt dispus sa merg la un alt service, la cel mai bun service de directie din Bucuresti, cu conditia sa se faca treaba pe valori si nu pe desfacut piulite si test de teren. Cunoasteti vreunul?
Daca omul din service a procedat corect o sa merg la el si o luam din aproape in aproape, dar totusi in era computerizata nu putem face si volanul sa fie pozitionat corect?
Mersi
Si acum incercarea de rezolvare si nevoia unei pareri avizate in aceasta situatie:
1) Am fost ieri la Autosoft in Bucuresti, au echipament corespunzator. A montat cele pe roti. Surpriza directia masinii este impecabila, nu necesita niciun fel de reglaj. Cel care a verificat-o mi-a spus conform calculatorului, volanul este in pozitie corecta. I-am spus ca avand in vedere valorile corecte totusi as vrea sa reglam volanul pe pozitia normala, corecta. Pe vremuri la Oltcit, Volvo, desfaceam piulita volan si-l mutam cu unul sau mai multi dinti pana il faceam brici. Cu Loganul nu merge, volanul intra intr-o singura pozitie. Bun, omul a mers dedesubt a mai desfacut putin si stanga si dreapta, se uita la valori, a strans si m-a trimis la un test. De data asta volanul s-a mutat invers catre stanga mult. Mi-a confirmat ca nu umbla la directie ci la reglajul de volan. Am bagat masina iar in service, iar niste chei pe dedesubt si test, s-a mutat catre dreapta dar nu atat de rau. Intrebarea mea: cel care facea reglajul proceda corect? Reglajul acesta chiar este pe incercatelea, din aproape in aproape? Nu exista o metoda prin care volanul sa fie pus drept doar din diferente si scaderi de valori afisate de computer? El mi-a spus ca nu se poate pentru ca el pune volanul pe drept, computerul da valori cum ca este pe drept. Si totusi in trafic volanul nu sta drept ...
2) Din cate am mai citit, pe volan ar trebui pus un dispozitiv care sa marcheze pozitia egala a volanului (un soi de bula din constructii), si cu un alt dispozitiv care sa blocheze volanul pe pozitie. In cazul meu nu au existat aceste dispozitiv. Este corect?
3) Aceasta problema cu volanul ma enerveaza la drum lung si drept, in special Bucuresti - Pitesti. Sunt dispus sa merg la un alt service, la cel mai bun service de directie din Bucuresti, cu conditia sa se faca treaba pe valori si nu pe desfacut piulite si test de teren. Cunoasteti vreunul?
Daca omul din service a procedat corect o sa merg la el si o luam din aproape in aproape, dar totusi in era computerizata nu putem face si volanul sa fie pozitionat corect?
Mersi
Comment