Un Sfat: Volan Stramb Vs Directie Impecabila

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Autosoft de pe calea dudesti langa mc donalds dristor mergi numai cu programare .
    Last edited by 77sky; 23 June 2012, 23:24.

    Comment


    • #17
      @Gelica75: mersi, dar acolo chiar am fost intr-un alt thread cineva se plangea ca tot la autosoft dudesti i-au strambat rau volanul la un kia ceed.

      Comment


      • #18
        eu acolo am facut geometria si le-am spus din inainte care este treaba cu volanul si daca nu imi rezolva treaba asta nici ca plecam de acolo,daca vrei ne putem intalni si sa mergem impreuna daca ti-e rusine sa te dai la ei eu stau langa rompetrol asa imi este usor sa ajung acolo.
        Last edited by 77sky; 23 June 2012, 23:24.

        Comment


        • #19
          mersi de ajutor. si pe tine te-au trimis sa dai ture prin cartier daca esti multumit sau nu? eu n-am gasit in zona decat bd unirii care este drum drept. cand m-am intors am gasit o alta masina bagata. deci n-am chef sa dau ture pe bd. unirii si de 10 ori. banu' nu e problema mai ales ca o directie bine facuta cu volan ca lumea nu costa mai mult de 100 de lei. chiar vreau sa merg la cineva care rezolva treaba profi fara testari de idiot prin cartiere. asa cum spuneam traim in era computerizata, te uiti la niste valori afisate, mai strangi putin si o faci brici. suntem in anul 2012 cred ca geometria nu este la inceputuri.
          Last edited by 77sky; 23 June 2012, 23:25.

          Comment


          • #20
            Dacă te ajută cu ceva, la Dacoserv am tras cu ochiul la o geometrie făcută acum 3 ani și am reținut exact acest amănunt al blocării volanului cu un dispozitiv pe poziție centrală. Era la vremea aceea 120 de lei geometria.
            sigpic

            Comment


            • #21
              Si eu am luat masina cu volanul putin "sucit" dar spre stanga... Nu m-a deranjat decat foarte putin. Dupa 4 ani si circa 100.000 km a sosit vremea sa-i schimb capetele de bara, bielete antiruliu si o bieleta directie... Dupa toate astea am dus-o la un service sa-i reglez geometria rotilor, ei bine, mecanicul a blocat volanul in pozitia corecta, a reglat ce a avut de reglat (dupa computer), toata distractia a costat 45lei si volanul e perfect drept...

              Comment


              • #22
                unde ai facut-o?

                Te rog NU mai cita postul anterior Quote. Foloseste Post Reply (e logic cui te adresezi)
                Last edited by 77sky; 24 June 2012, 21:49.

                Comment


                • #23
                  in oradea ca doar de acolo este, poate vrei sa faci o plimbare pana acolo te duci si la bai !

                  Comment


                  • #24
                    Cand faci geometria iti blocheaza volanul cu un dispozitiv in pozitia drept si dupa aia umbla la roti ..

                    Comment


                    • #25
                      asta spuneam si eu ieri. pentru a evita eventualele tepe ar trebui sa intrebati la service-ul de directie daca blocheaza volanul. nu mi se pare deloc in regula sa nu-ti blocheze volanul si sa-ti spuna ca el nu poate fi pus corect decat prin incercari. din moment ce ala il pune cum trebuie si-l fixeaza, apoi umbla la roti si le pune si p-astea corect, directia ar trebuie sa fie brici (cu conditia sa fie subansamblurile in regula, rotile).

                      am sa rezolv problema saptamana asta, iar de la service-ul initial imi voi cere banii inapoi. altfel, le fac petitie la CJPC.

                      Rezolvat problema la Serus pe Bd. Timisoara. N-a durat decat 10 minute. Masina nu avea probleme la directie, jocuri si alte cele, cand a pus rotile sa mearga drept se observa clar volanul stramb catre dreapta. La pus in pozitia corecta, l-a bloca, a umblat pe jos urmarind valorile. Am facut test de drum impreuna. Ma declar multumim, este alta viata cu volanul corect.

                      Informativ pretul a fost 123 lei. Poate parea scump pentru unii, dar am apreciat ca cel care s-a ocupat de masina stia meserie.
                      Last edited by Winnie; 25 June 2012, 16:16. Reason: Automerged Doublepost

                      Comment


                      • #26
                        Salut. Am lovit ieri pe A2 un caine mare la 130-140 km/h. Eram pe banda 2 si cainele a tasnit de pe mijloc, pe sub parapetii de protectie. Inevitabil, din pacate. Avarii: bara sparta, proiector disparut, contraaripa sparta si alte plastice rupte pe dedesubt. Pb mai serioase: volan stramb+bataie ritmica la viteza inferioara. Verificat vizual fara sa o ridic pe elevator: pare totul ok. Ce credeti ca ar putea fi vizavi de bataia ritmica si volanul stramb ?

                        Comment


                        • #27
                          verifica jantele si cauciucurile. ai bruscat frana banuiesc. ai abs pe masina? eu mi-am stricat un cauciuc bun cand am bagat talpa rau de tot in frana fara abs. daca nu este de la cauciuc verifica jantele. poate ai strambat vreuna cand ai trecut peste caine desi putin probabil.

                          Comment


                          • #28
                            Am franat puternic, a iesit fum din cauciucuri. Nu am ABS. Am lovit cainele cu partea stanga fata cum stai la volan. Cred ca am trecut peste caine pt ca am blana si pe capacul de roata stanga fata. Cauciucurile sunt Dunlop Streetresponse 1, dar sunt aproape de semn. Am franat drept circa 30-40 de m, apoi masina a luat-o in dreapta si am eliberat frana pt a o controla din directie. Aveam o masina in spate, dar era departe si a franat din timp+avarii. Am avut noroc ca nu erau tiruri sau masini in spate.
                            Last edited by 77sky; 8 August 2015, 22:59.

                            Comment


                            • #29
                              Verifica geometria, daca volanul e stramb. Bataia, cel mai probabil, e de la anvelope - suprafata de rulare cu uzura din cauza franarii
                              In fata unei minti tacute, se preda intreg Universul

                              Comment


                              • #30
                                Originally posted by darksid3 View Post
                                Verifica geometria, daca volanul e stramb. Bataia, cel mai probabil, e de la anvelope - suprafata de rulare cu uzura din cauza franarii
                                Ok. Multumesc. O sa revin cu detalii dupa ce voi merge in service.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google