Probleme CB??

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Probleme CB??

    Buna seara,

    am tot cautat pe forum, nu stiu exact daca s-a mai discutat sau nu. De ceva vreme am senzatia ca mi se reseteaza CB-ul. Nu se reseteaza ceasul, nu kilometrii parcursi, doar partea de consum si kilometrii ramasi pana la pompa. Nu am reusit sa gasesc un pattern.. De fiecare data insa, se reseteaza dupa oprirea motorului, niciodata in mers. Nu se reseteaza dupa o anumita perioada si nu de fiecare data. Astazi, de ex, s-a resetat cand am oprit motorul in fata unui magazin, ajunsa acasa am oprit motorul si l-am pornit din nou ca sa verific. Nu s-a repetat faza. Are cineva idee ce anume poate fi la mijloc??

    Este vorba despre un 1.6 16V Partener din 2008, fara resoftare si fara modificari majore (am schimbat led-urile din bord si cam atat). Anul trecut in iulie am schimbat bateria si nu pare sa aiba probleme cu ea si nici la incarcare. Desi acum 2 saptamani, dupa vreo 5-6 km parcursi, oprind motorul in fata unui magazin, dupa aproximativ 3-5 minute, n-a pornit decat la a 3- incercare. Faza cu pornirea nu s-a repetat.

    Va multumesc!
    You should never drive faster than your guardian angel can fly..!

  • #2
    Masa bordului. Unii colegi din țară au dublat-o, unii au pus un fir mai sănătos. Uneori merge doar să cureți ca lumea papucul și locul de prindere a papucului pe caroserie / tablou de bord.
    The future is already here - it's just not very evenly distributed. - W. Gibson

    Comment


    • #3
      in primul rand este 1.6 16v prestige, in al doilea rand, nu ai stricat nimic, problema nu e numai la tine, dubleaza masa bordului, pinul 7, mufa neagra, si pentru a fi sigur, dubleaza si masa bateriei!
      sigpic

      Comment


      • #4
        dar sunt curios in momentul in care se reteaza km parcursi si consumul , se reseteaza si posturile radio memorate? deoarece atunci singura problema este la baterie, masa un contact imperfect

        Comment


        • #5
          Hmm. posturi de radio memorate nu am, insa il am fixat mereu pe 102,3 unde am modulatorul FM si pe ala il tine minte.

          Daca era de la baterie nu se reseta ceasul si km partiali???

          @nicu_rcn: este Partener, editie limitata, un Prestige cu imbunatatiri! ;)
          You should never drive faster than your guardian angel can fly..!

          Comment


          • #6
            nici nu mai tin minte dar cred ca ar trebui sa se reseteze si km partial si frecventa radio, trage fir cum ti.am zis de la pinul 7 la masa. curios, n.am auzit de partener pana acum, ce imbunatatiri are in plus fata de prestige?
            sigpic

            Comment


            • #7
              Cred ca voi ruga pe cineva sa ma ajute.. parca nu mi-as baga singura labutele in ea pana la cot

              Din cate stiu eu doar airbag-urile laterale si ornamentul pentru toba la 16V si precablarea pt incalzire in scaune la dCI..
              You should never drive faster than your guardian angel can fly..!

              Comment


              • #8
                aceeasi problema cu resetatul dar cred ca e de la modulatorul fm..pana sa il am nu facea asa...de cand il am se reseteaza...o fi si de la asta?


                @nicu_rcn: http://www.loganclub.ro/forum/dacia_...html?p=1227090
                http://www.************/masini-noi/n...rtener-2533343
                Last edited by tudorel92; 28 June 2012, 19:42.

                Comment


                • #9
                  @tudorel92: nu vad nicio legatura logica intre CB/consum si modulatorul FM.. ca doar nu-l incurca la calcule..
                  You should never drive faster than your guardian angel can fly..!

                  Comment


                  • #10
                    Hai că iar o dăm în bălării... Radioul are un plus permanent și unul după contact. La mine nu și-a pierdut nicio frecvență după ce am desfăcut bateria. În plus, nici nu-i pe aceeași siguranță cu bordul, ci cu bricheta.

                    Logan Partener (și al meu e la fel): plusuri față de Prestige: airbag-uri laterale, ornament pentru duda de eșapament, huse de tetiere față cu semnăturile unor fotbaliști și 2 plasturi „Partener” sub semalizatoarele laterale (care fac cât doi cai frumoși...).
                    The future is already here - it's just not very evenly distributed. - W. Gibson

                    Comment


                    • #11
                      Are cineva o poza cu operatiunea asta?? Macar un "before" & "after" cu sageti spre unde s-a modificat ceva..
                      You should never drive faster than your guardian angel can fly..!

                      Comment


                      • #12
                        din cate am citit, chiar si cei care au dublat masa tot au avut probleme ulterior, dar mai rar, zic ei. eu cred ca e doar un placebo.
                        ia joacate cu contactul, pune-l si i-al de 5-6 ori consecutiv fara pauza si fix i-ai dat reset cu ciocanelul... din nou. si la mine se reseteaza si de regula cand filmez un tutorial care implica pusul si luatul contactului. alalta ieri am programat 15 module de semnalizare one touch si ghici? nu s-a resetat si asta din cauza ca am pus contactul si l-am luat dupa vre-o 15 secunde si il repetam faza dupa vre-o alte 30 secunde.
                        in schimba a fost suficient sa pun cotactul si imediat sa-l iau, pur si simplu ca m-am razgandit si bang, totul la zero.
                        avand in vedere ca ai observat destul de rar acest lucru, as zice ca nu e chiar grav. eu unul nu mi-am batut deloc capul
                        Daca indeplinesti o sarcina prea bine, vei ramane cu ea pe cap, cum ar fi Tutoriale pentru Dacia Logan

                        Comment


                        • #13
                          Originally posted by crististreulea View Post
                          in schimba a fost suficient sa pun cotactul si imediat sa-l iau, pur si simplu ca m-am razgandit si bang, totul la zero.
                          Din ce stiu,resetarea(cred ca nu-i termenul corect,stergerea, mi se pare mai corect),se poate realiza in momentul deconectarii unei cleme borna la baterie.La punerea contactului,doar sunt afisati...atit! Trebuie cautata mai bine legatura intre cauza si efect...!

                          Comment


                          • #14
                            Cauza si efectul a mai fost discutata si se intampla la punerea contactului. Domnul marius daca imi amintesc bine, de pe clubul dacia a facut un montaj care se leaga intre bord si contact si rezolva problema resetarii.
                            I HAVE A !sigpic
                            fara linkuri externe in semnatura

                            Comment


                            • #15
                              Daca esti in tema,in urma discutiilor,explica legatura cauza -efect ce tine de stergerea unor parametrii,la punerea(luarea) contactului.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google