Murit Motorul In Mers !

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Originally posted by Seba View Post
    de fapt senzorul nu transmite informatia de rateu combustie, ecu injectie determina rateul de combustie pe baza variatiei de frecventa si amplitudine a semnalului emis de senzorul respectiv. senzorul e un fel de cap de citire de magnetofon/casetofon, care, cand prin dreptul sau trece o bucata de metal, creste tensiunea de iesire proprtionat cu lungimea bucatii de metal, apropierea acelei bucati de metal de senzor (distanta intre dinte si senzor) si viteza de rotatie a arborelui motor (implicit volanta).
    Cu scuzele de rigoare as completa, pentru o mai corecta intelegere;
    In timpul functionarii normale, a motorului, pentru o rotatie completa a arborelui, ECU detecteaza prin intermediul senzorului de turatie, doua accelaratii consecutive ce corespund celor doua combustii/rotatie. Cu alte cuvinte se detecteaza viteza de variatie a motorului; in lipsa aceteia se detecteaza rateul/rateurile de aprindere.
    Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

    Comment


    • #17
      bun. in spiritul forumului, a fost nevoie inca o data de 3 oameni si 4 posturi, ca sa exprimam clar si indubitabil o idee. cum nu suntem in stare sa ne exprimam clar pana la capat, va mai mirati ca unii nu inteleg!? eu nu...
      Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

      Comment


      • #18
        Nea Seba, suntem chibiti, nu ne certa prea tare! Acu' intre noi fie vorba (ma citez din postarea #9:
        Pe baza informatiilor primite de la acest senzor, ecu decide:
        .....
        - existenta unui rateu la aprindere.
        )
        cine avea sa priceapa, pricepea din prima!
        [Decât mult şi fără rost mai bine puţin şi prost!

        Comment


        • #19
          Pfui ce la explicatii .... eu nu am inteles nimic, voi stiti mai bine si sper ca v-ati lamurit intre voi .
          Eu intre timp am mai fost pe la service, din nou nu am aflat nimica (mai nimica).
          Momentul de moarte al motorului nu a fost inregistrat, evident, am avut o alta eroare undeva intre cele 2 oprire.
          Nu am mai apucat sa trec / vorbesc cu ei, am fost plecat din localitate. Mi-au zis ca intreaba mai sus ca ei nu stiu, la cum se comporta masina la momentul cand am fost la service.
          Eroarea pe care am avut-o era ceva de genul "Circuit sonda O2 amonte".
          Mi-au zis ei ce inseamna, dar asta nu putea sa cauzeze oprirea motorului... cel putin asa mi s-a zis.
          Sper acum sa aflu ceva de mai sus si sa se rezolve.

          Comment


          • #20
            Si eu am patit-o zilele trecute... mergeam linistit cand dintr-o data mi-a murit motorul in mers. Eram in mijlocul campului... Am incercat eu ce m-au sfatuit cunostintele prin telefon, dar fara succes.
            Am schimbat o diuza de la injectorul din dreapta, asta mi s-a zis ca ar fi problema. Azi in service mi-au pus-o pe tester si au zis ca e de la regulatorul de presiune, l-au reparat si tot degeaba. Au verificat distributia si tot nu porneste. Maine ii vor schimba injectoarele si o vor resofta. Incep sa imi fac griji, tot se repara bucati din ea, tot se schimba cate ceva si nimic.
            Care credeti ca ar fi problema? A mai patit cineva asa ceva?
            Aa, mentionez ca inainte de mi se opri motorul, mi-a aparut pe bord un beculet aprins, cel cu spirala din dreapta, centru si se auzea un pacanit.
            Sunt disperat, ajutati-ma cu un sfat va rog!

            Comment


            • #21
              Salutare tuturor. Am zis sa nu deschid un alt topic si sa va intreb aici poate ma puteti ajuta si pe mine. Am un logan de 1.4 benzina din 2006 si de cateva saptamani o data sau de 2 ori pe saptamana trebuie sa dau de mai multe ori la automat sa-mi porneasca, ba chiar de 2 ori mi-a murit motorul la semafor.
              Am fost cu masina la service si mi-a zis sa ascult daca se aude pompa de benzina cand pun contactul, pompa se aude, dar masina nu porneste. Va intreb deoarece stiu ce inseamna sa mergi in service si sa te puna sa schimbi toate rahaturile si pana la urma sa nu rezolvi nimic. Poate a mai intampinat cineva problema asta. Ms

              Comment


              • #22
                daca foloseai funtia search era mult mai usor. Curata senzorul de pe volanta pentru pornirea grea, iar pentru ca moare la relanti se curata motorasul pas cu pas sau se schimba.

                Comment

                Working...
                X
                Anulare DPF
                Politica de Securitate Google