Murit Motorul In Mers !

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Murit Motorul In Mers !

    Salut

    Revin ... dupa 3 luni dupa ce am deschis problema aici pe forum, dar cu totul alte simptome la thread-ul "Martor Ulei Aprins In Mers Si Stins Dupa Repornire". Catre moderatori, se poate inchide acel thread. Ms.

    Deci.... a murit pur si simplu motorul in mers ! Nu a scuturat, nu a scos sunete ciudate, s-a oprit pur si simplu !
    Beculetele de ulei si baterie aprinse, turometru la 0 (exact ca si cum ti-ar muri motorul la pornire daca scapi ambreiajul).
    Nu am facut nimic neobisnuit, nu a fost supraturat, nici subturat.
    Am oprit aerul, muzica sa vad daca chiar e asa. S-a facut o liniste totala.
    Am tras pe dreapta, am pornit motorul ca intotdeauna (nimic neobisnuit la pornire) si am mers mai departe.

    Vreo parere acum?
    Asa a fost si data trecuta, cel mai probabil, dar nu eram eu la volan.
    Pe tester la reprezentanta totul era ok pe atunci.
    Si acum, parca vad, daca ma duc, acelasi ok peste tot.

    A mai patit careva asa?

    Versiune 1.6 16v cu 105 cai frumosi

    Ms frumos.

  • #2
    eu am patit la 8v, senzorul de pe volanta murdar, pana acasa am franat numai cu stangul si cu dreptul tineam acceleratia sa nu moara.

    Comment


    • #3
      Eu nu am avut probleme de pornire greoaie, nepornire si nici murit frecvent.
      La cum inteleg eu din raspunsul tau, iti murea foarte des.
      Are doar un an masina, sa fie oara treaba asta?
      Si daca da, in fiecare an il schimb?
      De ce nu se vede treaba asta pe tester?

      Comment


      • #4
        posibil sa fie si de la senzor(cum zice melcu)
        oricum ai garantie si mergi peste ei sa ti rezolve problema.
        Suna l pe Bela poate stie el care e dilema.
        bafta
        http://www.loganclub.ro/forum/flr_ul_meu-t22090p6.html

        Comment


        • #5
          defectiunea (murdaria) senzorului de turatie "ofera" diferite simptome.Unora le moare in mers,altora le porneste la a 5-a cheie(cazul meu), altora le fluctueaza turometrul. Recomand verificarea bujiilor,curatarea temeinica a senzorului de turatii (15 minute) si curatarea (si mai temeinica) a clapetei de acceleratie dimpreuna cu motorasul pas cu pas. Succes
          Cine sapă groapa altuia şi sare înainte de-a zice "HOP", la nevoie se cunoaşte

          Comment


          • #6
            Eu am avut aceasta problema doar dupa ce a condus mama masina. Ea are obiceiul sa mearga mai subturata asa, iar motorul se oprea in mers cand apasai ambreiajul ca sa schimbi viteza.
            Cand am patit asta am mers putin cu masina supraturata si si-a revenit.

            Comment


            • #7
              senzorul ala de turatie are treaba doar la pornire nu si in mers.mai de graba motorasul pas cu pas.
              "light up the darkness" Bob Marley

              Comment


              • #8
                Si eu am patit la fel cu 1.4 MPI, aveam probleme cu motorul pas cu pas si 2 bujii (stiu ca nu au legatura una cu alta, dar dupa ce am schimbat bujiile si motorul nu am mai avut probleme). La mine se manifesta in felul urmator: apasam ambreiajul sa schimb viteza, turatia scadea instant in 0 si adios, se oprea motorul. Pana la mecanic am mers turat, schimbam in 4000-4500 ca sa nu apuce sa cada turatia, si la semafor improvizam cu acceleratia apasata, scos din viteza, franat cu stangul.

                Am schimbat cu un motor pas cu pas ieftin (65 RON parca), nu am gasit Siemens (ca si originalul).

                Comment


                • #9
                  Ehe, nu-i starterul de la neon!
                  Senzorul cu pricina ofera informatii despre pozitia pistoanelor (lipsa a 3 dinti pe coroana - momentul aprinderii) si turatia motorului (printr-un semnal de tensiune respectiv impulsuri). Pe baza informatiilor primite de la acest senzor, ecu decide:
                  - momentul injectiei in fiecare cilindru;
                  - momentul aprinderii (perechi cilindri)
                  - avansul la aprindere (impreuna cu informatiile altor senzori)
                  - existenta unui rateu la aprindere.
                  Procedura de pornire este mai laborioasa: "UCE injectie injecteaza benzina pe cilindru 1. Daca are loc aprinderea (citita prin accelerarea sesizata de senzorul de turatie), atunci continua in mod normal injectia, daca nu continua injectia ca si cum ar fi fost pe cilindru 4 (secventa de injectie 1-3-4-2), sistemul fiind defazat cu o rotatie de arbore."
                  [Decât mult şi fără rost mai bine puţin şi prost!

                  Comment


                  • #10
                    Legat de reply-ul lui vishuveve. Am rasfoit un pic si treaba cu supraturatul si subturatul pe net la logan.
                    Am aflat ca unii merg cu turatii de 5500 cu Loganul, eu nu m-as risca , indiferent de motorizare.
                    Care este plaja optima de rulare (nu in ultima treapta, ca acolo ii dai cat te tine buzunarul si cat de repede trebuie sa ajungi) la un loganel?
                    Eu de obicei schimb pe la 2500 si sunt in jur de 2200 la rulare normala (90%). E bine oare? Poate gresesc si trebuia mai mult turat. Unii zic ca plaja optima e intre 2000 si 2500, altii intre 2500 si 3000, altii peste 3000 (apoi acolo nu as baga mana in foc).
                    Da ceea mai tare faza, gasita pe net pentru logan: "Eu recomand sa tineti motorul in zona rosie, fix inainte de limitare. Acolo are puterea maxima si consumul minim". Nu ma pricem prea tare la masini dar daca el scoate acolo consum minim eu ii manc motor.
                    Ce e drept, mai este cand in oras demarez aproape de pe loc cu a 2 si este cand mai am si ceva putin sub 2000 pe niste drumuri dezastru din Romania.
                    Sincer nu sunt adeptul vitezei, ma duc finut cu ea si nu imi place s-o turez.
                    Poate ar avea si asta de a face?
                    Tind sa cred ca nu si sa cred ca poate sa fie altceva.
                    Am vorbit la reprezentanta si ma duc intr-o plimbare pe acolo, sper sa plec cu un diagnostic.
                    Last edited by Lorant; 3 July 2012, 20:39.

                    Comment


                    • #11
                      Originally posted by ionut.stavar View Post
                      senzorul ala de turatie are treaba doar la pornire nu si in mers.mai de graba motorasul pas cu pas.
                      Ba are si inca una vitala functionarii motorului; informeaza permanent ECU despre viteza de rotatie si pozitia motorului.Informatii eronate nu se admit, nu exista mod degradant in acest sens.
                      Posibil ca oprirea sa fi fost cauzata de o eroare a acestuia, datorata conecticii.
                      Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                      Comment


                      • #12
                        Originally posted by vi_escu View Post
                        Ehe, nu-i starterul de la neon!
                        Senzorul cu pricina ofera informatii despre pozitia pistoanelor (lipsa a 3 dinti pe coroana - momentul aprinderii) si turatia motorului (printr-un semnal de tensiune respectiv impulsuri). Pe baza informatiilor primite de la acest senzor, ecu decide:
                        - momentul injectiei in fiecare cilindru;
                        - momentul aprinderii (perechi cilindri)
                        - avansul la aprindere (impreuna cu informatiile altor senzori)
                        - existenta unui rateu la aprindere.
                        Explica,te rog,cum transmite senzorul cu pricina,informatii la calculator,despre existenta unui rateu la aprindere? Cu respect!

                        Comment


                        • #13
                          Cum spuneam, piesa cu pricina (numit oficial "senzor punct mort superior") ofera impulsuri de tensiune cu fecventa si amplitudine variabila (proportionala cu viteza de rotatie a volantei). Din numarul de impulsuri/timp, calculatorul determina viteza de rotatie. UCE compara doua măsuratori de viteza succesive si determina astfel acceleratia (utila pentru regimul de lucru: avans la aprindere si coretia timpului de injectie, corelat cu alte informatii cum ar fi pozitie clapeta acceleratie, etc)
                          Detectia oricarui rateu se face prin analiza variatiei vitezei motorului intre aprinderi (in cilindrii) succesive. La o rotatie, volanta trebuie sa aiba 2 accelerari corespunzatoare celor doua combustii. Daca o acceleratie nu este detectata, atunci se detecteaza rateul de aprindere (eveniment memorat care se sterge insa daca nu se repeta in timp).
                          Sistemul este ceva mai complex decat megnetii de pe volanta cum era la oltcit.
                          Attached Files
                          [Decât mult şi fără rost mai bine puţin şi prost!

                          Comment


                          • #14
                            de fapt senzorul nu transmite informatia de rateu combustie, ecu injectie determina rateul de combustie pe baza variatiei de frecventa si amplitudine a semnalului emis de senzorul respectiv. senzorul e un fel de cap de citire de magnetofon/casetofon, care, cand prin dreptul sau trece o bucata de metal, creste tensiunea de iesire proprtionat cu lungimea bucatii de metal, apropierea acelei bucati de metal de senzor (distanta intre dinte si senzor) si viteza de rotatie a arborelui motor (implicit volanta).
                            Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                            Comment


                            • #15
                              Buna completarea. ecu detecteaza rateul, ba chiar si cilindrul cu pricina.
                              [Decât mult şi fără rost mai bine puţin şi prost!

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google