Pai si la 1000rpm ai curent arhisuficient pt toti consumatorii.
Ok, e curentul maxim debitat (deci e in solicitare maxima) dar cat suge cu toti consumatorii porniti...?
Cel mai mult iau farurile pe lunga, rezistenta luneta spate si "creieru", tot e departe de 40 A.
PS: ECU creste turatia ca sa nu moara motorul in ralanti, defapt o mentine la ~760 rpm indiferent de consumatori, doar cand intervine salta in ~1000 rpm, apoi stabilizeaza la turatia normala de ralanti, nu cred ca are legatura cu virgula curentul consumat, ci cu rezistenta data de alternator la rotire.
Acelasi lucru il patesti cand urci o panta in ralanti, intervine ECU sa nu moara motorul.
Ok, e curentul maxim debitat (deci e in solicitare maxima) dar cat suge cu toti consumatorii porniti...?
Cel mai mult iau farurile pe lunga, rezistenta luneta spate si "creieru", tot e departe de 40 A.
PS: ECU creste turatia ca sa nu moara motorul in ralanti, defapt o mentine la ~760 rpm indiferent de consumatori, doar cand intervine salta in ~1000 rpm, apoi stabilizeaza la turatia normala de ralanti, nu cred ca are legatura cu virgula curentul consumat, ci cu rezistenta data de alternator la rotire.
Acelasi lucru il patesti cand urci o panta in ralanti, intervine ECU sa nu moara motorul.
Comment