Pornire Grea Dimineata La Logan 1.6 Pe Gpl

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Pornire Grea Dimineata La Logan 1.6 Pe Gpl

    Salut, am probleme cu pornirea cand se raceste motorul. Dimineata cand vreau sa pornesc, pun contactul, astept sa se stinga toti martorii, apoi dau scurt la automat ca oricum nu porneste din prima. Apoi la a doua cheie dau mai lung, pana porneste, porneste subturat si se opreste. Cam de la a 3-a cheie sta motorul la relanti undeva pe la 1000 de ture si daca accelerez brusc da rateuri si da sa moara motorul. Dupa ce se incalzeste si trece pe gaz nici-o problema nu mai are si mai precizez ca dupce ce se incalzeste motorul sta relantiul foarte jos intre a 2-a si a 3a linie. Am curatat corp clapeta, am schimbat motoras pas cu pas, am curatat senzorul de turatie de mai multe ori, am curatat sondele lambda, am dat cu spray de contacte pe la toate mufele la toti senzorii, am curatat pompa de benzina, presiunea este de 3 bari. Chiar nu stiu ce sa ii mai fac ca sa porneasca la rece mai repede si sa nu se mai opreasca motorul. Precizez ca mi-am achizitionat de curand si o interfata de diagnoza si as avea nevoie de putin ajutor cu reinitializarea parametrilor. Orice raspuns imi este de ajutor.

  • #2
    daca pe benzina spui ca merge prost si pe gaz merge perfect incearca sa te uiti si la injectoare poate sunt infundate. Daca asa face si pe gpl mai poti verifica bobina, fise si bujii.

    Comment


    • #3
      este vorba de reglaje pe gpl fiindca calculatorul gpl da peste cap calculatorul de benzina si din acest motiv porneste prost.vorbeste cu alexys sau moog pe forum si te vor ajuta in rezolvarea problemei.

      Comment


      • #4
        si injectoarele de benzina le-am dat jos acum o luna si le-am curatat cu un spray si pulverizau ok zic eu.

        Comment


        • #5
          nu e din injectoare.este din reglaje.atata tot.

          Comment


          • #6
            am inteles, sper sa ma ajute cineva sa rezolv aceasta problema mai repede ca ma enerveaza la culme. si in timp o sa se duca si electromotorul+ bateria daca o sa porneasca la fel. am gazul pe masina de vre-o 2 ani, instalatia este brc si pana acum probleme asa mari nu mi-a facut. pornea la a doua cheie dar acum nu.

            bujii am unele cu 2 electrozi renault, sunt bune de ceva sau trebuie sa le schimb?
            Last edited by Madalinrm; 18 July 2012, 23:38. Reason: Automerged Doublepost

            Comment


            • #7
              Sterge adaptivii de benzina din CLIp sau cu DDT si o sa mearga brici, cum zicea si colegu de mai sus. Ai grija la 30 000 km sa faci si reglajul jocului la supape.
              Bujiile sunt ok, dar si ele schimbate la 30 000 km.
              Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

              Comment


              • #8
                si e chiar greu sa reinitializezi setarile la ecu benzina din ddt?nu.mi poate spune nimeni exact pasii pe kre sa.u urmez k ma dispera masina asta.

                Comment


                • #9
                  ai ddt?
                  gasesti acolo tot ce trebuie
                  spor

                  ,,DE_TOATE,,

                  Comment


                  • #10
                    am ddt si am umblat putin prin el dar nu.mi dau seama exact ce trebuie resetat akolo...

                    un screen cu imaginile unde tre sa intru sau macar detalii
                    Last edited by Madalinrm; 19 July 2012, 23:30. Reason: Automerged Doublepost

                    Comment


                    • #11
                      o alta anomalie descoperita la masina, dimineata cand este motorul rece, porneste si se opreste de cateva ori iar dupa mai multe incercari, reusesc s.o tin turata si knd se incalzeste putin motorul, tine relantiul si merge si pe benzina.

                      numa cu motorul rece, porneste foarte greu, dupa multe chei...knd se incalzeste porneste bine, nu la sfert dar porneste de la prima cheie mai lunga...ce ma sfatuiti sa ii mai fac la masina asta

                      si mai precizez k ieri am bagat'o si pe tester si i.am resetat toate valorile la ecu benzina dar dimineata tot urat s.a comportat...
                      Last edited by Madalinrm; 21 July 2012, 08:16. Reason: Automerged Doublepost

                      Comment


                      • #12
                        reglajele pe gpl sunt problema si alea influenteaza si pornirea pe benzina.ia legatua cu userii alexys sau moog pe forum si te vor ajuta cu siguranta.

                        Comment


                        • #13
                          multumesc tuturor pentru informatiile date, maine o sa iau legatura cu alexys ca mi-a dat mesaj privat si o sa vad daca se rezolva ceva. daca o sa rezolv, va tin la curent.

                          Comment


                          • #14
                            te rezolva sigur
                            ca este ,, specialitatea lui,,
                            mai ales ca GPL-ul face aceste ,,probleme,,
                            asa ca bafta

                            ,,DE_TOATE,,

                            Comment


                            • #15
                              Am luat legatura cu domnul alexys si am resetat valorile pe default dar dimineata tot nu a luat-o din prima cheie si am miscat de mufa de la senzorul de turatie cu un levier si a doua oara a pornit la 1200 de ture. si azi am cositorit fire in senzorul de turatie si le-am imbinat cu celelalte doua, inainte de mufa si porneste bine cand am doua liniute la apa dar cand am bagat piciorul brusc in acceleratie pe benzina, mi-a dat rateuri in filtrul de aer...acum s-o vad cum se comporta dimineata sau dupa ce se raceste motorul complet, daca nu ii schimb senzorul de turatie si sper sa nu-l cumpar degeaba.

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google