Nu Recunoaste Cheia

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Nu Recunoaste Cheia

    Am o problema care se repeta cam o data pe an; nu porneste uneori si nu stiu care e cauza-benzina e, bateria noua,etc.( Logan 1,4 mpi) De obicei acest lucru se manifesta cand e motorul cald-daca merg undeva si opresc, nu mai porneste decat dupa o ora sau doua(se intampla uneori si cand e motorul rece sa faca figuri) La tester da mereu ca nu recunoaste cheia ! Am fost sfatuit sa incerc si cu rezerva-la fel se intampla!
    Din diferite surse, am fost sfatuit sa aplic urmatoarele solutii:
    - sa anulez din calculator conditia de recunoastere a cheii(deci renuntarea la cip)
    - sa inlocuiesc cipul de la cheie si sa se faca modificarea in calculator cu noul cip.
    As dori sa stiu daca s-a mai confruntat cineva cu o astfel de problema si cum s-a rezolvat in final.
    va multumesc.

  • #2
    Cand nu porneste cum se manifesta ledul rosu?
    INTALNIRE LOGAN CLUB CALARASI DUMINICA ORA 15

    Comment


    • #3
      exact cum spunea fane cum se face acel bec?

      si inca ceva ....senzorul de turatie l-ai curatat?
      sigpicMy black ride....http://www.loganclub.ro/forum/my_83_...5.html?t=42435

      Comment


      • #4
        probabil becul rosu palpaie si nu recunoaste cipul, ecu nu are primit semnal ca e cheia buna si taie alimentarea, senzorul de turatie intra in calcul dupa ...
        Daca prostii ar zbura, ar fi intuneric.

        Comment


        • #5
          Originally posted by vyalli View Post
          exact cum spunea fane cum se face acel bec?

          si inca ceva ....senzorul de turatie l-ai curatat?
          Ledul rosu palpaie la inceput, apoi ramane rosu continuu; cat despre senzorul de turatie, am auzit ca ar putea fi o cauza, dar habar nu am unde se afla!

          Comment


          • #6
            Senzorul de turatie poate fi o problema a faptului ca masina nu porneste, insa dupa ce a recunoscut deja cipul din cheie. Dupa ce-ti recunoaste cheia, se sting ~toti martorii din bord, becul rosu se aprinde apoi se stinge (a citit cheia), dar cand dai la automat gazul este taiat.
            Daca prostii ar zbura, ar fi intuneric.

            Comment


            • #7
              Originally posted by adi57 View Post
              Ledul rosu palpaie la inceput, apoi ramane rosu continuu; cat despre senzorul de turatie, am auzit ca ar putea fi o cauza, dar habar nu am unde se afla!
              hopa
              spui ca ledul rosu din mijloc ramane aprins ?
              deci nu se stinge?
              100%nerecunoastere de chip cheie.
              pacat ca la logan cipurile nu se strica asa usor
              spor

              ,,DE_TOATE,,

              Comment


              • #8
                Originally posted by kti View Post
                hopa
                spui ca ledul rosu din mijloc ramane aprins ?
                deci nu se stinge?
                100%nerecunoastere de chip cheie.
                pacat ca la logan cipurile nu se strica asa usor
                spor
                Si care ar fi solutia ?

                Comment


                • #9
                  Salut.
                  Solutia ar fi rescrierea cheilor.
                  Numai bine.
                  Un Logan----YNG-----
                  Numai bine.

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by Augustin-Yng View Post
                    Salut.
                    Solutia ar fi rescrierea cheilor.
                    Numai bine.
                    In ce consta si cum se procedeaza? Si... cam cat costa ?

                    Comment


                    • #11
                      http://http://www.loganclub.ro/forum/fac_chei_de_logan_calculez_cod_pin_apv_sterg_chei_ pierdute-t22254p9.html?highlight=rescriu+che

                      Comment

                      Working...
                      X
                      Anulare DPF
                      Politica de Securitate Google