am citit pe forum dar nu se potriveste nicuna din cauze cu a mea.
la mine atat vitezometrul cat si turometrul fluctueaza( scade catre 0) dupa care isi revine, mentioneza ca nu fac amandoua in acelasi timp. treaba asta se intampla am de o luna . mentionez ca am schimbat casetofonul dar nu am umblat la mufa masini . am avut o mufa speciala care conecta mufa masini cu noul casetofon .
am inteles ca un fir de aici( de la casetofon) nu stiu culoarea, ar avea legatura si cu tabloul de bord. astept pareri de la cei in cunostinta de cauza. multumesc
logan 1.6 mpi 2005 40000 km
am inteles vad ca deocamdata nimeni nu stie sa ma ajute
acum vin cu alta intrebare , daca aveti idee cum se fixeaza garnituda de trecere a cablajului din compartimentul motor in habitaclu, am umblat acolo ca am tras un cablu si nu mai se fixeaza cum trebuie. ea este formata dintr-un plastic rotund si inca 2 mansoane(garnituri de etansare). multumesc
imi cer scuze de pentru posturile repetate, dar am postat tot aici ca sa nu mai deschid alta tema degeaba. ms
la mine atat vitezometrul cat si turometrul fluctueaza( scade catre 0) dupa care isi revine, mentioneza ca nu fac amandoua in acelasi timp. treaba asta se intampla am de o luna . mentionez ca am schimbat casetofonul dar nu am umblat la mufa masini . am avut o mufa speciala care conecta mufa masini cu noul casetofon .
am inteles ca un fir de aici( de la casetofon) nu stiu culoarea, ar avea legatura si cu tabloul de bord. astept pareri de la cei in cunostinta de cauza. multumesc
logan 1.6 mpi 2005 40000 km
am inteles vad ca deocamdata nimeni nu stie sa ma ajute
acum vin cu alta intrebare , daca aveti idee cum se fixeaza garnituda de trecere a cablajului din compartimentul motor in habitaclu, am umblat acolo ca am tras un cablu si nu mai se fixeaza cum trebuie. ea este formata dintr-un plastic rotund si inca 2 mansoane(garnituri de etansare). multumesc
imi cer scuze de pentru posturile repetate, dar am postat tot aici ca sa nu mai deschid alta tema degeaba. ms