Problema Relanti

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Problema Relanti

    Buna dimineata dragilor,
    sunt nou pe forum,
    Am si eu o problema cu relantiul:
    pornesc masina cu motorul rece, sta bine relantiul, merg cu ea 2 km
    si cand ajunge apa la 60 grade daca stau la semafor mai mult de 2 minute,
    incepe sa scada din turatie treptat, pana moare motorul, dureaza cam inca un minut de scadere treptata a turatiei,
    alteori nu moare se tureaza putin singura si isi revine sau uneori eu fac asta, apas cativa milimetrii acceleratia si isi revine,
    sunt la zii cu toate reviziile, in ultima vreme am schimbat sonda lambda, senzor temp. apa, senzor temp. aer, pompa benzina
    la service a fost pusa pe tester si nu are erori, injectoarele le curat la fiecare 30.000 km, bujii, fise, etc.
    de bine ce o intretin imi face asa ? ) fac ce scrie in cartea ei.
    am curatat motorasul pas cu pas, am incercat si altul si am bagat sprai si prin corpul clapetei.
    Masina este 1,4 benzina an 2005 cu 136.000 km la bord

  • #2
    Deci la semafor, cu piciorul pe frana banuiesc, se deregleaza relantiul; e posibil sa traga aer fals pe undeva. Ar putea fi membrana toba servo sau supapa acesteia; ma gandesc
    Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

    Comment


    • #3
      am schimbat supapa de la servo, dar face asa si cand sunt langa masina, o pornesc, trag capota, astept cateva minute sa se apropie de 60 grade si incepe ea sa scada in turatii si eu sa misc de mufe si nimic. am observat ca incepe sa faca urat cand atinge 70, atunci moare de tot.

      dupa ce trece de 80 grade si nu mai apare problema asta, merg cu ea, schimb vitezele si turatia scade pe la 200 la schimbarea treptelor si isi revine la 800, sonda lambda este universala, dar si cu aia veche tot asa face.

      cand scot mufa de la senzorul temperatura apa in timp ce ea probabil merge in 3, isi revine, se tureaza la 1000, cand bag mufa la loc, tot in 3 merge, senzorul temperatura apa este nou, a costat 65 lei, al avechi avea abatere de 10 grade dar si cu ala la fel facea, nu as vrea sa cumpar alt senzor, altii ziceau ca e sonda lambda universala..
      Last edited by claudiualex; 25 July 2012, 12:29. Reason: Automerged Doublepost

      Comment


      • #4
        motorasul pas cu pas infundat,aprindere
        "light up the darkness" Bob Marley

        Comment


        • #5
          am facut proba cu alt motoras pas cu pas si am dat si cu spary special pentru a curata gaura unde intra el, la aprindere trebuia sa dea pe tester misfire, bobina de inductie da scanteie buna la bujie. din luna mai nu ii da nimeni de cap, evacuarea nu este infundata, am dato jos si am lasato la relanti fara ea, facea ca dreaq dar tot murea motorul

          Comment


          • #6
            Deja pare o probleme legata de soft ECU; informatiile greu de interpretat de la anumiti senzori ar fi determinat sistemul sa le ignore si sa functionze in asa zisul mod degradat.
            Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

            Comment


            • #7
              pot baga alt soft si cu tuning, dar ea acum fuge de rupe cand o accelerez la maxim, se balbaie cand accelerez jumate de pedala, in jurul temperaturii de 70 grade.

              Comment


              • #8
                Daca functiona in mod degradat i se aprindea martorul check engine.Mi s-a intamplat si mie ce descrii tu dar la mine s-a rezolvat cu niste bujii noi,fise si curatat bine mpp+clapeta si senzor turatie
                "light up the darkness" Bob Marley

                Comment


                • #9
                  aia cu balbaitul la jumate de pedala poate fi si din cauza la lambda 1 defecta...
                  La fel poate fi si din aprindere.Incearca sa elimini lambda,bujiile,fisele si bobina din ecuatie si mai vedem alte pareri.
                  Ai mai putea sa resetezi adaptivii,e posibil sa fi dat ECU peste cap cu lambda dinainte,daca era defecta.
                  Last edited by Cristi_Xp; 25 July 2012, 16:15.
                  Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                  Comment


                  • #10
                    aveti idee intre 60 - 70 grade ce senzori intra in functiune ?
                    ma gandesc ca poate tot de la sonda lambda ...

                    Comment


                    • #11
                      pai cam toti senzorii intra in functiune imediat dupa pornire .
                      Lambda incepe sa lucreze dupa vreo 30 secunde de la pornire.Diferitele simptome consta in faptul ca motorul reactioneaza diferit pe masura ce incepe sa se incalzeasca, adica pana la 60-70 grade e posibil sa ii convina cata benzina primeste din cauza la cine stie ce senzor defect,iar dupa sa fie prea multa etc
                      Pentru a evita imposibilitatea resetarii parolei pe forum, userii cu adresa de @yahoo.com sunt rugati sa activeze o alta adresa de mail, diferita de @yahoo.com.

                      Comment


                      • #12
                        banuiesc ca senzorul de turatie, cel de pe cutie, este curatat deja. cat despre sonda lambda (sondele), scoate-le pe rand si inroseste-le cu flacara pana la rosu. probabil nu mergi foarte agresiv si deci nu s-au " autocuratat"

                        Comment


                        • #13
                          Originally posted by ionut.stavar View Post
                          Daca functiona in mod degradat i se aprindea martorul check engine.Mi s-a intamplat si mie ce descrii tu dar la mine s-a rezolvat cu niste bujii noi,fise si curatat bine mpp+clapeta si senzor turatie
                          Calculatorul nu tine cont de informatia de la sonda, deci lucreaza in bucla deschisa, la pornire si imediat dupa aceea, cad motorul este rece(dozaj neadaptat), catalizatorul si sonda nu au atins temperatura optima de functionare; in acest caz nu se aprinde martorul de care vorbesti, respectiv antipoluare. Daca ar tine cont la pornire de lambda, s-ar aprinde imediat dupa fiecare pornire la rece.
                          Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                          Comment


                          • #14
                            o diagnoza ai facut ?

                            Comment


                            • #15
                              am revenit, am cumparat un senzor de clapeta acceleratie nou, magneti marelli, 138 lei si este mult mai bine acum, se poate merge cu masina, dar acum am dubii in privinta senzorului de temperatura apa, pana nu ajunge la 80 grade parca merge gatuita asa nu stiu cum sa va explic, parca ar avea amestec extrem de sarac, am scos bujiile, puse noi acum 2 luni si sunt albe de parca ar fi fost puse ieri macar am scapat de balbaiala si de problemele de relanti care le aveam inainte, dar tot scade dupa 10 minute turatia cam 2 secunde si isi revine singura, se tureaza singura si isi revine si inca o invatare de minte, am verificat cu voltmetrul senzorul de clapeta si urca liniar si azi mi-a venit ideea sa il verific cu ohmetrul, dar la cald si dat jos, altfel statea treaba, nu mai urca asa liniar, la maxim chiar dadea inapoi.
                              din luna mai ma chinuie si am schimbat urmatoarele:
                              senzor temperatura apa, sonda lambda - astea 2 au iesit la o testare
                              Dupa aceea calvarul:
                              - senzor pozitie arbore, mai avea si mufa masinii nasoala, nu mai intru in detalii
                              - incercat alta bobina de inductie (datorita mufei nasoale de la senzora arbore)
                              - schimbat pompa benzina si regulator (se bloca si se debloca cu pumnul in rezervor ))
                              - senzor temperatura aer (datorita mufei nasoale de la senzora arbore)
                              - filtru benzina si aer
                              - verificat valva canistra carbon
                              - incercat cu alt motoras pas cu pas
                              - reglat culbutori la lera
                              - verificat compresia

                              Si dupa toate astea se poate merge cu ea, dar altele merg mai bine
                              trebuie sa astept sa se incalzeasca motorul pe timp de vara.

                              ma bate gandul sa cumpar si un senzor MAP, ce parere aveti ?
                              in necunostinta de cauza, am accelerato si am astupat cu mana de mai multe ori cand imi facea figuri mari, si am inteles ca senzorul ala are ceva in el sensibil
                              Last edited by claudiualex; 26 July 2012, 18:47. Reason: Automerged Doublepost

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google