Am rezolvat problema definitiv acum, Sonda lambda universala are incalizitorul slab, la relantiu, dupa o perioada lunga de stat, sonda se raceste, incalzitorul are 5 ohmi, prea putin, cea veche care avea senzorul defect avea 25 ohmi, DECI LUATI MARE TEAPA CU SONDELE UNIVERSALE, daca avea macar 10 ohmi mergea perfect.
Problema Relanti
Collapse
X
-
Mda ..multa bataie de cap..ptr. un senzor etc...bine ca ai descoperit ce are..si ne bucuram ca ne-ai expus problemele aici..sa invatam si noi cam ce si pe unde sa umblam inainte..ca sigur mai avem colegi care au probleme asemanatoare...sa te bucuri de masina cat mai buna...Un elogiu de trei minute şi o lacrimă de-o clipă nu scuză o neglijare care se măsoară în ani sau decenii.
Comment
-
Originally posted by claudiualex View PostAm rezolvat problema definitiv acum, Sonda lambda universala are incalizitorul slab, la relantiu, dupa o perioada lunga de stat, sonda se raceste, incalzitorul are 5 ohmi, prea putin, cea veche care avea senzorul defect avea 25 ohmi, DECI LUATI MARE TEAPA CU SONDELE UNIVERSALE, daca avea macar 10 ohmi mergea perfect.
Si eu am schimbat sonda1 si am pus de import(120lei).Dar nu e universala, e pentru logan euro3.
Am intrebat sa stiu la ce sa ma astept de la sonda asta.
Comment
Comment