O Problema Dubioasa

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • O Problema Dubioasa

    Am un 15dci si nu stiu ce sa fac ca de o saptamana cum il turez mai mult de 2000 face un zgomot asemanator cu un benzinar la care ar bate avansu.Astep sfaturile voastre

  • #2
    Intrebarea este daca e motorul cald cand scoate acel sunet?

    daca motorul e rece si scoate acel sunet -motorul e mai galagios cand e rece si mai ales daca nu e schimbat de mai mult timp uleiu si e un pic uzat
    1.5 dc

    Comment


    • #3
      Mai mult ca sigur e de la cureaua de distributie sau de accesorii.
      Cel mai nou proiect auto din România!
      Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

      Comment


      • #4
        Daca ai mers cu el subturat f multa vreme ,te poti astepta la probleme la turbo,care intra in functiune doar peste 2000 rpm,sau mai poate fi de la EGR,care se poate curata.
        Programari chei Logan - Resoftare Logan 1.4-1.6 si Solenza 1.4http://www.loganclub.ro/forum/showpo...&postcount=300

        Comment


        • #5
          De la EGR nu se aude nici un zgomot, chiar daca e stricata vana.
          Turbina poate e descentrata, dar nu cred.
          Cel mai nou proiect auto din România!
          Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

          Comment


          • #6
            Citi km ai rulati cu masina ? Si daca ai alimentat doar din benzinari si nu ai pus motorina mulsa
            sigpic

            Comment


            • #7
              Pai ce sa va zic scoate acel sunet dupa ce este cald motoru iar cu egr nu e nici o problema ca lam desfacut si clapetele functioneaza perfect,nici din turbo nu are nimica,cu cureaua de distributie nu stiu ca nu am verificato pentru ca nu am decat 47000 de km.Motorina e mai mult mulsa ca doar e tara lui Voda.Oricum eu va multumesc pentru idei ,

              Comment


              • #8
                Cureaua de accesorii ai verificat-o?
                Cel mai nou proiect auto din România!
                Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

                Comment


                • #9
                  Daca schimbi carburantul si face tot asa vezi de un service,cere test retur injectoare!
                  Traiesc in ROMANIA SI ASTA IMI OCUPA TOT TIMPUL !

                  Comment


                  • #10
                    Salutare.La inceput cand am cumparat masina acum juma' de an imi facea si mie la fel.Cum treceam de 2 mii de ture se auzea tacanitul.Dupa ce am facut primul schimb de ulei, intensitatea sunetului a scazut destul de mult dar totusi e perceptibil (nu stiu ce legatura are asta cu uleiul) .Eu am ascultat si motorul altor dci-uri si cam toate fac la fel dar numai in srcina cam de la 2 mii la 2 mii jumate de ture.
                    Ar putea fi urmatoarele cauze (dupa mintea mea):

                    1.Dci-urile noastre au poma de injectie rotativa (daca nu e asa scuze) si din cauza motorinei destul de proaste bate capul pompei.Era pe celalalt forum un topic despre existenta piliturii provenita din pompa, in sistemul de alimentare cu motorina;

                    2.Cand este in sarcina presiunea din rampa comuna de alimentare a injectoarelor ajunge la valori de peste 100 de bari (parca, si am impresia ca si mai mult) si din aceasta cauza tacane injectoarele.

                    Comment


                    • #11
                      Presiunea in rampa la commonrailuri depaseste 1000 de bari. Chiar si la ralanti.
                      Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                      Comment


                      • #12
                        Pompa de inalta presiune mentine motorina chiar la o presiune constanta de 1800 bari, in rampa.
                        Cel mai nou proiect auto din România!
                        Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

                        Comment


                        • #13
                          Chiar nu stiam ca are o presiune asa mare.STiam oricum ca e peste 100.My bad!

                          Comment


                          • #14
                            Problema e la injectoare.O sa trebuiasca sa faci un test de injectoare cum a mai spus si meseriasu'

                            Comment


                            • #15
                              nu gasesc nici o problema dar nici nu merge

                              [QUOTE=micutu;130976]bai fratilor am fost de 2 ori cu ea pe tester si nu a dat nici o eroare a verificat tot ce se putea verifica dar degeaba singura chestie care i sa parut mai dubioasa a fost aceea ca temperatura motorului era de 80 grade iar senzoru de pe pompa arata ca temperatura motorinei era de numai 35 grade si mecanicul a zis ca temperatura trebuia sa fie undeva la 60 de grade ca in functie de temperatura motorinei asa regleaza senzorul avansul in pompa dar nu stiu daca chiar asa sta treaba si nu stiu daca sa chimb senzorul sau nu .Daca cumva stiti voi ceva despre asta sa ma anuntati si pe mine pls....Apropo aveti idee cat costa un injector?

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google