Astazi inainte sa plec la un drum,am pornit masina,ledurile cu indicatii s-au comportat normal,s-au stins care trebuiau cand trebuiau,numai ca la cateva minute de mers am observat ca s-a aprins martorul catalizator.M-am uitat de cateva ori si nu imi venea sa cred.Asa ca inainte sa ies din oras am trecut pe la un prieten oarecum cunoscator in ale masinilor.Am ridicat capota m-am uitat la mufe ,nivele...Cand a apuarut el zice sa ne uitam putin pe sub masina ...aa da cablul de la sonda catalizator rupt-smuls...nu e problema asa mare,cand ai timp te poti duce la service,dar nu e obligatoriu in viitorul imediat apropiat.
M-am uitat si eu,se vedea destul de bine cablul-firul smuls din mufa undeva pe linia esapamentului cam in dreptul portierei fata,pe langa catalizator.Acum intrebarea mea e cum afecteaza motorul daca mai merg asa un timp,chiar si un drum la mare,deoarece azi am mers asa cu martorul aprins vreo 50 de km si parca...doar ca parca tragea ceva mai bine cu ACu pornit
Ma gandesc ca acel cablu e rupt de ceva vreme poate luni,deoarece in ultimele 2-3 luni nu am iesit de pe asfaltul din oras si nici nu am catarat masina(e drept ca a stat o saptamana in service si probabil a fost suita pe elevator acum o saptamana,dar becul s-a aprins doar azi) si zic ca dureaza demult deoarece anul trecut am avut in vreo 3 randuri problema cu turatia la maxim,asa din senin fara sa apas pe pedala fara sa ii pot face ceva...decat sa o repornesc de doua trei ori.
Inca odata,intrebarea mea e daca pot merge asa ceva timp(vreo 3 saptamani+un drum la mare)fara sa am probleme si sa afecteze cumva motorul...si daca e posibil ca problema sa fie mai veche si eroarea sa fi aparut doar azi,adica sa stea cablul rupt dar totul sa para in regula pana azi?
Un search poate te ajuta mai mult decat sa imi tai raspunsurile...pe aici ai putea gasi ceva raspunsuri.
M-am uitat si eu,se vedea destul de bine cablul-firul smuls din mufa undeva pe linia esapamentului cam in dreptul portierei fata,pe langa catalizator.Acum intrebarea mea e cum afecteaza motorul daca mai merg asa un timp,chiar si un drum la mare,deoarece azi am mers asa cu martorul aprins vreo 50 de km si parca...doar ca parca tragea ceva mai bine cu ACu pornit

Ma gandesc ca acel cablu e rupt de ceva vreme poate luni,deoarece in ultimele 2-3 luni nu am iesit de pe asfaltul din oras si nici nu am catarat masina(e drept ca a stat o saptamana in service si probabil a fost suita pe elevator acum o saptamana,dar becul s-a aprins doar azi) si zic ca dureaza demult deoarece anul trecut am avut in vreo 3 randuri problema cu turatia la maxim,asa din senin fara sa apas pe pedala fara sa ii pot face ceva...decat sa o repornesc de doua trei ori.
Inca odata,intrebarea mea e daca pot merge asa ceva timp(vreo 3 saptamani+un drum la mare)fara sa am probleme si sa afecteze cumva motorul...si daca e posibil ca problema sa fie mai veche si eroarea sa fi aparut doar azi,adica sa stea cablul rupt dar totul sa para in regula pana azi?
Un search poate te ajuta mai mult decat sa imi tai raspunsurile...pe aici ai putea gasi ceva raspunsuri.
Comment