Mai nou, cand rotesc volanul cu mai mult de vreo 50-70 grade, se aude un usor tacanit-pocnitura, ca si cum s-ar decupla semnalizarea in mod automat la revenirea directiei dupa semnalizare, desi semnalizarea nu e pornita. Se poate sa fi stricat eu ceva tinand cu mana maneta de la semnalizare in pozitie dupa ce efectuam virajele si redresam ca sa nu mi se decupleze automat? Daca semnalizez si redresez, totusi mi-o decupleaza in continuare, deci inca mai functioneaza decuplatul. Dar imi baga pocnitura aia chiar si cand nu merge semnalizarea. Nu stiu daca m-am facut inteles A mai avut cineva problema asta?
Pocnituri La Rotirea Volanului
Collapse
X
-
Daca fortezi de cateva ori semnalizarea, sare mecanismul d decuplaere al manetei si deobicei are ca urmare acea pocnitura insotita uneori de neducplarea semnalizarii dupa iesirea din virajDemocratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.
Comment
-
Trebuie schimbat blocul de lumini daca s-a stricat mecanismul de decuplare.
Comment
-
Daca asta e defectul nu acopera garantia.
Comment
-
In cazul lui nu se schimba ca e rupta comanda de semnalizare. Cum vrei sa-l schimbe cand e clar ca a fost fortat si rupt? La tine care a fost problema?
Comment
Comment