Defectiuni ciudate (Injectie, Aer C., Motor etc.); R = ECU defect/contacte imperfecte

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Defectiuni ciudate (Injectie, Aer C., Motor etc.); R = ECU defect/contacte imperfecte

    Salut. Sunt posesor Logan 1,5dci din 2005 (Euro 3 - 65cp) si am cateva probleme cu injectia. La inceput se oprea motorul (mai des cu aerul conditionat cuplat). Apoi a inceput sa se opreasca frecvent (la fiecare 10-15km) atat la relanti cat si in sarcina. In cele din urma a inceput sa se auda si zgomote metalice (ca si cum ceva ar bate) insotite de un fum negru...
    LA medic (service) am fost si a curatat injectoarele, apoi a schimbat pompa, apoi a schimbat regulator presiune pompa de joasa. Cred ca innebunesc....
    In cele din urma au ajuns la concluzia ca este calculatorul de injectie si, sincer sper sa fie adevarata (fiind la capatul puterilor atat psihic cat si financiar).

    Daca s-a mai intamplat la cineva rog sfaturi sau recomandari...

    Revin cu un update dupa ce schimba calculatorul de injectie.

  • #2
    cati km ai cu ea? probabil injectoarele faceau zgomotul ala de bataie , tind sa cred ca e problema de injectie dar am retineri pentru ca tie iti porneste si se opreste brusc mie cand mi-a cazut injectia nu mai pornea si chiar daca nu ar fi produs span pompa si ar fi fost doar injectoarele tot n-ar fi trebuit sa mai porneasca , testerul l-ai pus pe ea? ceva erori? cand porneste merge rotund pana se opreste? degeaba schimbi pompa si regulator daca ai span pe instalatie si nu prea inteleg de ce ti-ar bate de la calculatorul de injectie
    Last edited by edee; 6 August 2012, 09:54.

    Comment


    • #3
      Originally posted by ghiutav View Post
      Salut. Sunt posesor Logan 1,5dci din 2005 (Euro 3 - 65cp) si am cateva probleme cu injectia. La inceput se oprea motorul (mai des cu aerul conditionat cuplat). Apoi a inceput sa se opreasca frecvent (la fiecare 10-15km) atat la relanti cat si in sarcina. In cele din urma a inceput sa se auda si zgomote metalice (ca si cum ceva ar bate) insotite de un fum negru...
      LA medic (service) am fost si a curatat injectoarele, apoi a schimbat pompa, apoi a schimbat regulator presiune pompa de joasa. Cred ca innebunesc....
      In cele din urma au ajuns la concluzia ca este calculatorul de injectie si, sincer sper sa fie adevarata (fiind la capatul puterilor atat psihic cat si financiar).

      Daca s-a mai intamplat la cineva rog sfaturi sau recomandari...

      Revin cu un update dupa ce schimba calculatorul de injectie.

      Salut, ok, s'au curatat injectoarele insa s'a verifcat partea electronica, functioneaza in parametrii ? Apoi s'a verificat in calculatorul de injectie daca codurile hexazecimale c2i corespund cu cele dupa corpurile injectoarelor ?

      Comment


      • #4
        ghiutav Am intalnit si calculatoare defecte, masina avea comportament asemanator cu cel descris de tine, torusi nu se inregistra nici un cod de eroare.
        INTALNIRE LOGAN CLUB CALARASI DUMINICA ORA 15

        Comment


        • #5
          eu nu inteleg de ce ar bate de la calculator

          Comment


          • #6
            Originally posted by edee View Post
            cati km ai cu ea? probabil injectoarele faceau zgomotul ala de bataie , tind sa cred ca e problema de injectie dar am retineri pentru ca tie iti porneste si se opreste brusc mie cand mi-a cazut injectia nu mai pornea si chiar daca nu ar fi produs span pompa si ar fi fost doar injectoarele tot n-ar fi trebuit sa mai porneasca , testerul l-ai pus pe ea? ceva erori? cand porneste merge rotund pana se opreste? degeaba schimbi pompa si regulator daca ai span pe instalatie si nu prea inteleg de ce ti-ar bate de la calculatorul de injectie
            Sulut. Scuze pentru ca am uitat sa pun kilometri.
            De span nu poate fi vorba deoarece acum o luna am schimbat filtre, am desfacut rezervorul si nimic nimic. Cat despre tester, ce pot sa zic - fuel presure regulator sau ceva de genul aparea ca eroare. Dupa ce am facut toate acele schimbari de piese - surpriza NICI O SCHIMBARE.
            Am verificat injectoarele, am facut si returul - nu sunt noi (84 000 km) da nici de schimbat.
            La relanti pleaca la sfert de cheie, nu avea o rezonanta continua, ci prezenta unele oscilatii in turatie (majoritatea mici). Presupun ca tot la una din acele oscilatii se si oprea. Cand cuplam AC-ul oscilatiile erau mai frecvente, mai mari si, drept urmare se oprea si mai repede. In sarcina se oprea cand avea el chef (treapta, 1, 2,3,4,5, la 20km/h - 120km/h).

            Apoi au inceput rateurile, acea bataie puternica de credeam ca se loveste metal pe metal. Problema ca la fiecare bataie scotea si un puff de fum negru peesapament. Din acel moment nu prea am mai putut merge cu ea ...

            In cele din urma am fost sa imi reseteze ECU si o surpriza si mai mare - FACE MAI URAT
            Acum astept sa schimbe calculatorul sa vad ce iese.
            Nici nu mai stiu ce sa fac...

            Daca mai are cineva sugestii va rog ajutor

            Originally posted by ady24 View Post
            Salut, ok, s'au curatat injectoarele insa s'a verifcat partea electronica, functioneaza in parametrii ? Apoi s'a verificat in calculatorul de injectie daca codurile hexazecimale c2i corespund cu cele dupa corpurile injectoarelor ?
            Nu sunt mare specialist (de fapt mai deloc) dar medicul (la un mecanic fost angajat la un dealer dacia) a verificat in cele din urma ECU. A spus ca pe de o parte ECU cere sistemului de injectie niste presiuni, iar pe de alta parte acesta (tot ECU) se asteapta la niste valori complet diferite (probabil citite de o serie de senzori). Sistemul de injectie se chinuie sa ofere primele valori de presiune, dar dupa citirile ulteioare ale ECU, acesta ar incerca sa compenseze si - cica atunci se intampla tot ce se intampla - oprire motor, rateurile (bataia mecanica de care spuneam).

            Nu prea mai stiu ce sa ii mai fac. Dupa schimbare ECU, daca face tot la fel cred ca o dau la dezmembrari.

            Daca mai are cineva vreo idee sau a putit/auzit ceva similar va rog sfaturi si sugestii.

            Multumesc tutror
            Last edited by ghiutav; 7 August 2012, 13:33. Reason: Automerged Doublepost

            Comment


            • #7
              distributia e ok?
              internal combustionizer

              Comment


              • #8
                Daca ai posibilitatea, incearca cu alt calculator de pe alta masina si vezi daca e de acolo. Cu toate ca nu sunt sigur ca e interschimbabil. Doamne ajuta...

                Comment


                • #9
                  inteleg sa mearga intrerupt sa dea in nas de la calculator , sa se opreasca motorul , dar nu inteleg cum poate sa bata de la calculator

                  Comment


                  • #10
                    maine va reusi doctorul sa schimbe calculatorul si voi vedea cum merge.
                    voi reveni sa va spun daca asta a fost sau inca mai am probleme.

                    mersi tuturor

                    distributia a fost facuta la 60.000 (acum 25.000km). crezi ca din acest motiv am probleme???
                    mersi mult
                    Last edited by ghiutav; 8 August 2012, 11:40. Reason: Automerged Doublepost

                    Comment


                    • #11
                      s-o fi decalat. nu stiu. merita verificata totusi. in cazuri de genul asta, de obicei sunt injectoarele, dar nu prea se rezolva doar prin curatare ci cel putin schimbate duzele de retur.
                      internal combustionizer

                      Comment


                      • #12
                        SLAVA DOMNULUI

                        calculatorul de injecie a fost de vina de la inceput.
                        nu imi pare rau pentru piesele schimbate pana acum (imi raman tot mie) dar pacat ca amfacut cheltuiala asta cand nu era neaparat necesar.

                        in sfarsit masina merge

                        Comment


                        • #13
                          in ce consta calculatorul de injectie si cit te-a costat toata afacerea???

                          Comment


                          • #14
                            am dat 600 ron cu totul (calculator plus manopera).
                            nu stiu daca e mult sau putin dar, in sfarsit masina merge. am facut o tura de 2000km prin tara si nu a avut nici o problema.

                            La cat m-am chinuit cu ea pana acum (o gramada de nervi si bani schimband piese care, de fapt erau bune) 600 ron si masina buna mi se pare f bine.

                            Salutari
                            Last edited by 77sky; 27 August 2012, 20:15.

                            Comment


                            • #15
                              Salut,

                              Cam aceleasi probleme pe care le-a intatampinat colegul ghiutav le am si eu, pe acelasi motor 1.5 euro 3, la 140000: intrerupe cand vrea ea, bataie meralica puternica de imi pare ca sparge motorul. Am schimbat de n ori regulatorul ("ca face presiune prea mare"), reparat toate injectoarele, reparat pompa de injectie, deja nu mai stiu ce sa-i fac. De curand, dupa ce am schimbat al 4-lea regulator cu unul, care stiu sigur ca merge bine pe alta masina, m-am luat un elm 327 sa o pot monitoriza in mers, iar presiunea in rampa fructueaza enorm de la 180 la 1500 bar in ralanti, atinge in mers si 1800 bar!!!

                              Are cineva vre-o ideie ce ar avea inainte sa o dau la gunoi ca deja nu mai suport?

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google