Problema Logan La Pornire!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Problema Logan La Pornire!

    salut! dupa cum am spus din titlu, nu porneste decat impinsa! dar dupa ce o imping merge fara probleme.
    azi am mers cu masina pe unde am avut treaba si cand am incercat sa nu pornesc, canci! ma gandeam ca i-a pikt bateria si sa ii dau curent dar nu a ajutat cu nimic.. doar impinsa!
    simptomele sunt urmatoarele: mi s-a resetat ceasul kilometrajul mic si casetofonul din fabrica, nu pot sa o descui de la butonul de pe bord decat daca rasucesc cheia la prima treapta dar daca incers sa o incui de la cheie merge normal, cand pun avariile sunetul clipocitului se aude mai des decat normal, cand incerc sa o pornesc se aud niste pliciuituri de la electromotor dar nu invarte.
    nu miroase nimic a ars, nu da alte semne. mentionez ca are 7 ani si vreo 120k
    incepand de vineri am nevoie de masina pt servici si nu pot sa o repar decat azi sau maine si ca aproape orice roman am buzunarul semi-semi-gol, deci astept sfaturi

  • #2
    cand ai dat cheie ti s-a stins si aprins bordul si s-a resetat ceasul?

    E simplu,schimba bateria.
    Last edited by john Q; 7 August 2012, 16:39. Reason: Automerged Doublepost
    "light up the darkness" Bob Marley

    Comment


    • #3
      alta baterie si ai scapat de belele

      Comment


      • #4
        Originally posted by mihail_cc View Post
        cand incerc sa o pornesc se aud niste pliciuituri de la electromotor dar nu invarte.
        deci astept sfaturi
        Posibil sa ai contacte slabe, la borne baterie, masa caroserie, cabluri electromotor. Inainte de orice verifica asta dupa care fa proba cu alta baterie, sa nu dai banii de pomana.
        Last edited by IancuMIC; 8 August 2012, 09:25.
        Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

        Comment


        • #5
          Apropo de ce a spus Iancu.

          Recent m-am pus sa curat masa de la triple ca imi facea figura clasica cu semnalul si stopul.

          La un moment dat a trebuit sa mut masina, asa ca am incercat sa o pornesc fara sa fie prinsa masa de la tripla stanga.

          A pornit, am accelerat, a murit. Apoi numai vroia sa porneasca. Dupa ce am reconectat masa in cauza, totul a revenit la normal fara nici o figura pana in ziua de azi.

          E posibil ca acea conexiune de masa sa fie impartita si cu alti consumatori mai importanti?

          Comment


          • #6
            Ar fii chiar culmea si cred ca fire pentru masa se pun in mai multe parti ale caroseriei

            Comment


            • #7
              Salut, am si eu o problema asemanatoare. Am mers pana in oras si cand am vrut sa plec n-a mai pornit. I-am dat cheie, are baterie noua, are benzina, motorul era incalzit. Nu mi s-a resetat nimic. Dupa 1 minute am incercat iarasi si a luat-o. M-am ajutat si cu acceleratia.
              Prestige Ph2 1.6 16V, 105 hp, Rouge de feu.

              Comment


              • #8
                Probabil senzorul de pe volanta.
                Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                Comment


                • #9
                  IancuMIC nu probabil ci sigur senzorul de turatie cu mai citeste cand este cald,se poate pune de Renault Clio (de origine)care este mai bun decat cel pus pe Logan

                  Comment


                  • #10
                    Cam cat ar costa unul?
                    Prestige Ph2 1.6 16V, 105 hp, Rouge de feu.

                    Comment


                    • #11
                      Uite aici un magazin de incredere;http://www.daciashop.ro/senzor-volanta-Autolog
                      Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                      Comment


                      • #12
                        Majoritatea cei care au mpi intai curata senzorul de pe volanta,apoi recurg la unul nou,desi pretul este destul de mic.

                        Comment


                        • #13
                          iar senzorul original (ala de clio)e acelasi cu cel de pe logan. ce dracu sa fie original la un senzor facut de siemens/continental, dar cu sigla de renault pe el? ati vazut voi frigidere si/sau televizoare renault? cam asa si cu senzorul ala "original"...
                          Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                          Comment


                          • #14
                            Intre unul original si unul aftermarket e vorba de calitatea doar atat,altceva ce vrei sa mai aiba.

                            Comment


                            • #15
                              cum cele aftermarket sunt de genul bosch, hella, s-ar putea sa fie chiar mai bune decat cel siemens ('de origine').
                              internal combustionizer

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google