Problema Logan La Pornire!

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Fiecare cu parera lor dar eu nu cred ca piesele aftermarket is peste cele originale calitativ,posibil unele chiar sa se ridice la nivelul celor originale.Lemforder sunt cam pe acolo un exemplu.

    Comment


    • #17
      lemforder e referinta in materie pentru "originale" de genul trw, nicidecum mai slabe decat joanghinele alea. pana sa faca trw niste bucse ca lemforder, mai curge multa apa pe Bega...
      in alta ordine de idei, daca acel senzor e bun pt mercedes (da, tot ala care e si pe logan), la ce sa schimbi producatorul? de bosch m-am lamurit in mai multe randuri, cu bujii, fise, placute de frana. eu unul nu vreau sa ma lamuresc si de senzorii lor, ca n-o sa mai cumpar in viata mea nici macar panza de fierastrau pendular de la ei...
      Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

      Comment


      • #18
        Acuma fiecare ramane la aprecierea si buzunarul lui) ce cumpara.

        Comment


        • #19
          nici cu siemens nu-mi e rusine. pica injectoare siemens de pe motoarele vag de 2.0 tdi intr-o veselie. am zis si eu ca poate or fi mai bune alea bosch sau hella, ca cel siemens m-a tinut un an (ce-i drept e si modelul vechi cu mufa neagra - astea noi au mufa albastra si cica au si contacte ceva mai bune).
          am mai vazut prin anumite magazine senzori autolog (cica-s facuti la nemti). una lume zice ca-s buni si astia, decat aia siemens. nu-s chiar scumpi.
          internal combustionizer

          Comment


          • #20
            siemens-vdo nu mai exista, ca si firma. e continental de vreo 2 ani. ori sunt piese din stocuri, ori inca mai produc cu vechiul logo, ceea ce m-ar mira profund, ori chinezii inca nu stiu d epreluarea siemens de catre conti si noi ii injuram degeaba pe aia de la "siemens"-ul care nu exista decat in china
            Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

            Comment


            • #21
              De cateva zile am si eu o problema asemanatoare. Din cand in cand dau cheie si se aude doar un clic asa ca de releu. Porneste la un moment dat, dar aseara nu a mai vrut deloc si am pornit-o impinsa. Am oprit-o si a pornit la cheie dupa aceea. Este posibil sa fie periile din elctromotor pe duca? E posibil sa fie un fir slab strans?. Tin sa spun ca acum 3sapt am dat cutia jos ca au fost probleme in interiorul ei. E posibil ca mecanicii sa nu fii strans cum trebuie suruburile si firele? Poate sa fie de la baterie? Aveam claxon, avarie, faruri, deci nu erau semne ca ar fii bateria descarcata.

              Comment


              • #22
                Normal din ce spui sigur ar fi ceva din electromotor,cand dai la cheie motorul invarte si porneste nu?si alte ori doar un clik,clik?daca ar fi asa e clar carbunii din electromotor sunt pe duca.

                Comment


                • #23
                  salutare! mai sus spunea un coloeg ca a desfacut metalizarea de la triple! unul din cablurile respective are legatura cu pompa de benzina! inainte sa mai faci asta incearca sa pui contactu' fara metalizare si asculta pompa cum isi face ciclu'! vei observa ca nu se mai aude!

                  Comment


                  • #24
                    @dsorinmihail: e posibil sa ai o problema la masa, dar min prima faza as incerca c-o alta baterie. asa am crezut si eu, ca sunt carbvunii, ca s-a oprit demarorul intr-o pozitie in care omoara bateria cand pun contactul, etc. pana am schimbat bateria si-a luat-o la sfert de cheie.
                    Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                    Comment


                    • #25
                      Originally posted by dsorinmihail View Post
                      De cateva zile am si eu o problema asemanatoare. Din cand in cand dau cheie si se aude doar un clic asa ca de releu. Porneste la un moment dat, dar aseara nu a mai vrut deloc si am pornit-o impinsa. Am oprit-o si a pornit la cheie dupa aceea. Este posibil sa fie periile din elctromotor pe duca? E posibil sa fie un fir slab strans?. Tin sa spun ca acum 3sapt am dat cutia jos ca au fost probleme in interiorul ei. E posibil ca mecanicii sa nu fii strans cum trebuie suruburile si firele? Poate sa fie de la baterie? Aveam claxon, avarie, faruri, deci nu erau semne ca ar fii bateria descarcata.
                      Daca ai avut data cutia jos, atunci e posibil ca mecanicii sa fi omis sa stranga cablul de masa care vine fixat pe cutie, sau chiar sa nu-l fi pus; ia un conductor de 25mm2, merge si 16 la nevoie, roaga pe cineva sa tina apasat bine un capat pe borna - iar celalalt capat pe cutie, apoi dai la automat. Daca nu e nicio schimbare atunci poate fi electromotorul, in cazul cand bateria e buna.
                      Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                      Comment


                      • #26
                        Da nu a spus nimic ca da la automat si nu porneste,asta ar fi problema cand nu merge pompa,e adevarat,el suspecteaza mai mult o problema de la partea electrica mai exac.Posibil sa fie si ce zice Iancu.

                        Comment


                        • #27
                          Originally posted by Seba View Post
                          siemens-vdo nu mai exista, ca si firma. e continental de vreo 2 ani. ori sunt piese din stocuri, ori inca mai produc cu vechiul logo, ceea ce m-ar mira profund, ori chinezii inca nu stiu d epreluarea siemens de catre conti si noi ii injuram degeaba pe aia de la "siemens"-ul care nu exista decat in china
                          pai scrisesem ca am cautat sa fie modelul vechi, cu mufa neagra, cum aveam eu pe masina (siemens), ca sa nu mai tai firele, ci doar sa-l montez pe conexiunile masinii. modelele noi (conti sau ce-or fi) vin cu alta mufa, albastra si trebuie taiate firele si pusa mufa model nou (sau bricolata mufa senzorului nou, ca sa se potriveasca cu ce e pe masina).

                          se mai gasesc prin stocurile unor magazine produse siemens/vdo. asa gasisem si eu senzorul.
                          de ex mpp: http://www.daciashop.ro/motoras-vdo?...&category_id=0
                          internal combustionizer

                          Comment


                          • #28
                            o problema am si eu dau sa pornesc motorul,dat pana nu calc acceleratia nu o ia si daca o ia sta turat la 1000-1200 ture

                            Comment


                            • #29
                              Am si eu un logan 1.5 DCI si am probleme la pornire - atunci cand e mai frig afara o ia mai greu, .....dar dupa ce se incalzeste ea nu mai am probleme. Am fost cu ea intr-un service sa-mi puna testerul pe ea si nu aparea ca ar avea ceva, .. injectoarele in limite foarte bune, ... aveti idee ce ar putea avea ?
                              sigpic
                              Don't judge me if you don't know me !

                              Comment


                              • #30
                                Buna seara!
                                Am un logan 1.4mpi 75CP (facelift, an 2009).

                                Aceeasi problema la pornire o am si eu. Insa la mine e un pic mai accentuata.

                                Simptome cand incerc sa pornesc masina:
                                - se stinge bordul
                                - se aude un clanc si atat
                                - se reseteaza ceasul

                                Dupa ce intorc cheia in pozitia 'contact' mi se reaprinde bordul.

                                Asta cu bateria mea, veche de ~6 ani. Am zis sa n-o schimb pana nu sunt convins de asta. Am incercat cu o baterie buna de la un vecin, la el porneste la juma' de cheie, la mine nimic, aceleasi simptome clanc, ceas, bord stins, reaprins cand cheia revine in pozitia de contact.

                                P.S.: masina porneste impinsa (o data am incercat ca aveam nevoie urgenta) si porneste si cu cabluri (dupa ce mi-am rezolvat urgenta aveam nevoie de curent).

                                Ce poate fi? Bateria am exclus-o. De fapt, e nevoie de una noua ca asta e deja spre moarte.

                                Va multumesc anticipat.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google