Fiecare cu parera lor dar eu nu cred ca piesele aftermarket is peste cele originale calitativ,posibil unele chiar sa se ridice la nivelul celor originale.Lemforder sunt cam pe acolo un exemplu.
Problema Logan La Pornire!
Collapse
X
-
lemforder e referinta in materie pentru "originale" de genul trw, nicidecum mai slabe decat joanghinele alea. pana sa faca trw niste bucse ca lemforder, mai curge multa apa pe Bega...
in alta ordine de idei, daca acel senzor e bun pt mercedes (da, tot ala care e si pe logan), la ce sa schimbi producatorul? de bosch m-am lamurit in mai multe randuri, cu bujii, fise, placute de frana. eu unul nu vreau sa ma lamuresc si de senzorii lor, ca n-o sa mai cumpar in viata mea nici macar panza de fierastrau pendular de la ei...Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.
Comment
-
nici cu siemens nu-mi e rusine. pica injectoare siemens de pe motoarele vag de 2.0 tdi intr-o veselie. am zis si eu ca poate or fi mai bune alea bosch sau hella, ca cel siemens m-a tinut un an (ce-i drept e si modelul vechi cu mufa neagra - astea noi au mufa albastra si cica au si contacte ceva mai bune).
am mai vazut prin anumite magazine senzori autolog (cica-s facuti la nemti). una lume zice ca-s buni si astia, decat aia siemens. nu-s chiar scumpi.internal combustionizer
Comment
-
siemens-vdo nu mai exista, ca si firma. e continental de vreo 2 ani. ori sunt piese din stocuri, ori inca mai produc cu vechiul logo, ceea ce m-ar mira profund, ori chinezii inca nu stiu d epreluarea siemens de catre conti si noi ii injuram degeaba pe aia de la "siemens"-ul care nu exista decat in chinaDemocratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.
Comment
-
De cateva zile am si eu o problema asemanatoare. Din cand in cand dau cheie si se aude doar un clic asa ca de releu. Porneste la un moment dat, dar aseara nu a mai vrut deloc si am pornit-o impinsa. Am oprit-o si a pornit la cheie dupa aceea. Este posibil sa fie periile din elctromotor pe duca? E posibil sa fie un fir slab strans?. Tin sa spun ca acum 3sapt am dat cutia jos ca au fost probleme in interiorul ei. E posibil ca mecanicii sa nu fii strans cum trebuie suruburile si firele? Poate sa fie de la baterie? Aveam claxon, avarie, faruri, deci nu erau semne ca ar fii bateria descarcata.
Comment
-
salutare! mai sus spunea un coloeg ca a desfacut metalizarea de la triple! unul din cablurile respective are legatura cu pompa de benzina! inainte sa mai faci asta incearca sa pui contactu' fara metalizare si asculta pompa cum isi face ciclu'! vei observa ca nu se mai aude!
Comment
-
@dsorinmihail: e posibil sa ai o problema la masa, dar min prima faza as incerca c-o alta baterie. asa am crezut si eu, ca sunt carbvunii, ca s-a oprit demarorul intr-o pozitie in care omoara bateria cand pun contactul, etc. pana am schimbat bateria si-a luat-o la sfert de cheie.Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.
Comment
-
Originally posted by dsorinmihail View PostDe cateva zile am si eu o problema asemanatoare. Din cand in cand dau cheie si se aude doar un clic asa ca de releu. Porneste la un moment dat, dar aseara nu a mai vrut deloc si am pornit-o impinsa. Am oprit-o si a pornit la cheie dupa aceea. Este posibil sa fie periile din elctromotor pe duca? E posibil sa fie un fir slab strans?. Tin sa spun ca acum 3sapt am dat cutia jos ca au fost probleme in interiorul ei. E posibil ca mecanicii sa nu fii strans cum trebuie suruburile si firele? Poate sa fie de la baterie? Aveam claxon, avarie, faruri, deci nu erau semne ca ar fii bateria descarcata.Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.
Comment
-
Originally posted by Seba View Postsiemens-vdo nu mai exista, ca si firma. e continental de vreo 2 ani. ori sunt piese din stocuri, ori inca mai produc cu vechiul logo, ceea ce m-ar mira profund, ori chinezii inca nu stiu d epreluarea siemens de catre conti si noi ii injuram degeaba pe aia de la "siemens"-ul care nu exista decat in china
se mai gasesc prin stocurile unor magazine produse siemens/vdo. asa gasisem si eu senzorul.
de ex mpp: http://www.daciashop.ro/motoras-vdo?...&category_id=0internal combustionizer
Comment
-
Am si eu un logan 1.5 DCI si am probleme la pornire - atunci cand e mai frig afara o ia mai greu, .....dar dupa ce se incalzeste ea nu mai am probleme. Am fost cu ea intr-un service sa-mi puna testerul pe ea si nu aparea ca ar avea ceva, .. injectoarele in limite foarte bune, ... aveti idee ce ar putea avea ?sigpic
Don't judge me if you don't know me !
Comment
-
Buna seara!
Am un logan 1.4mpi 75CP (facelift, an 2009).
Aceeasi problema la pornire o am si eu. Insa la mine e un pic mai accentuata.
Simptome cand incerc sa pornesc masina:
- se stinge bordul
- se aude un clanc si atat
- se reseteaza ceasul
Dupa ce intorc cheia in pozitia 'contact' mi se reaprinde bordul.
Asta cu bateria mea, veche de ~6 ani. Am zis sa n-o schimb pana nu sunt convins de asta. Am incercat cu o baterie buna de la un vecin, la el porneste la juma' de cheie, la mine nimic, aceleasi simptome clanc, ceas, bord stins, reaprins cand cheia revine in pozitia de contact.
P.S.: masina porneste impinsa (o data am incercat ca aveam nevoie urgenta) si porneste si cu cabluri (dupa ce mi-am rezolvat urgenta aveam nevoie de curent).
Ce poate fi? Bateria am exclus-o. De fapt, e nevoie de una noua ca asta e deja spre moarte.
Va multumesc anticipat.
Comment
Comment