Pornire Din Ce In Ce Mai Problematica

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Pornire Din Ce In Ce Mai Problematica

    A inceput cu porniri la jumatate de cheie si nu la sfert cum m-a obisnuit 80.000km iar acum stau cateodata si 5min pana sa porneasca. Invarte in gol si nu porneste dar nu intotdeauna. O data porneste la sfert, o data la jumate iar alte ori deloc. Ce imi sugerati?

  • #2
    Verifica senzorul de turatie. Banuiesc ca este vorba de un 1.4 MPI.
    sigpic1.6 16v Euro 5 + GPL

    Comment


    • #3
      Da, e 1.4 MPI. Nu vad legatura cu senzorul de turatie si nici nu stiu cum sa-l verific dar o fac daca imi spui.

      Azi a pornit la sfert toata ziua(4 porniri) dar ieri am ajuns si la a 10-a cheie

      Ma ajuta cineva sau trebuie sa-mi caut mecanic?
      Last edited by misud; 16 August 2012, 00:58. Reason: Automerged Doublepost

      Comment


      • #4
        Cauta-ti mecanic, poate rupi mufa de la senzor si faci alte belele

        Comment


        • #5
          O cautare pe forum poate face minuni.
          [Decât mult şi fără rost mai bine puţin şi prost!

          Comment


          • #6
            ori senzorul de turatie trebuie curatat, ori pompa de benzina nu mai face presiune cum trebuie!

            Comment


            • #7
              Uite un tutorial facut de userul crististreulea despre schimbul acelui senzor de turatie. Cred ca iti e de ajutor.

              Comment


              • #8
                http://www.youtube.com/watch?v=IB4sxArv7MU Daca patesti asa inseamna ca e senzorul de pe volanta ! Intra pe site`ul lui Cristi Streulea si ai sa vezi cum se face ! Bafta !
                sigpic
                Nu există întrebări proaste, doar oameni proşti.

                Comment


                • #9
                  Trebuie curatat senzorul de turatie, care de fapt este o bobina cu miez magnet permanent, in timp se aduna pilitura de la coroana volantei si nu mai da impulsuri suficient de puternice sa fie citite de ecu. Cel mai probabil asta este, desigur pot fi si alte cauze, ca sa lucrezi " profesionist " ai pune un tester de diagnosticare Clip sau macar saracia aia de DDT2000 si ai urmari pe ecranul laptopului turatia inregistrata cind dai la cheie incercind pornirea, trebuie sa-ti arate turatia cu care se invirte motorul de catre demaror, daca arata zero e clar din senzorul de turatie, daca nu, mai trebuie investigat. In fond pentru asta s-au inventat sculele de diagnosticare, sa mergem la sigur si fara bijbiieli ....

                  Comment


                  • #10
                    Vezi ca un senzor nou e 70,90ron in caz ca e defect si nu mai ai ce face cu el.

                    Comment


                    • #11
                      ok
                      beleaua este ca nu prea are ce sa se defecteze la el.
                      colegul alfabit a fost destul de clar
                      bobina cu miez magnet permanent
                      bafta

                      ,,DE_TOATE,,

                      Comment


                      • #12
                        contactele mai oxideaza la senzorii cu mufa neagra. modelele noi vin cu mufa albastra care cica au contacte ceva mai rezistente la coroziune.
                        internal combustionizer

                        Comment

                        Working...
                        X
                        Anulare DPF
                        Politica de Securitate Google