A inceput cu porniri la jumatate de cheie si nu la sfert cum m-a obisnuit 80.000km iar acum stau cateodata si 5min pana sa porneasca. Invarte in gol si nu porneste dar nu intotdeauna. O data porneste la sfert, o data la jumate iar alte ori deloc. Ce imi sugerati?
Pornire Din Ce In Ce Mai Problematica
Collapse
X
-
Da, e 1.4 MPI. Nu vad legatura cu senzorul de turatie si nici nu stiu cum sa-l verific dar o fac daca imi spui.
Azi a pornit la sfert toata ziua(4 porniri) dar ieri am ajuns si la a 10-a cheie
Ma ajuta cineva sau trebuie sa-mi caut mecanic?
Comment
-
http://www.youtube.com/watch?v=IB4sxArv7MU Daca patesti asa inseamna ca e senzorul de pe volanta ! Intra pe site`ul lui Cristi Streulea si ai sa vezi cum se face ! Bafta !sigpic
Nu există întrebări proaste, doar oameni proşti.
Comment
-
Trebuie curatat senzorul de turatie, care de fapt este o bobina cu miez magnet permanent, in timp se aduna pilitura de la coroana volantei si nu mai da impulsuri suficient de puternice sa fie citite de ecu. Cel mai probabil asta este, desigur pot fi si alte cauze, ca sa lucrezi " profesionist " ai pune un tester de diagnosticare Clip sau macar saracia aia de DDT2000 si ai urmari pe ecranul laptopului turatia inregistrata cind dai la cheie incercind pornirea, trebuie sa-ti arate turatia cu care se invirte motorul de catre demaror, daca arata zero e clar din senzorul de turatie, daca nu, mai trebuie investigat. In fond pentru asta s-au inventat sculele de diagnosticare, sa mergem la sigur si fara bijbiieli ....
Comment
Comment