de ce daca mergi la service ai tu incredere ca cei de acolo fac treaba bine si ca esti in siguranta? hai sa fim seriosi, cu majoritatea cu care am vorbit mi-au spus ca multi de la service dau peste ochi sa iti ia banii, si in general asa se intampla....si tocmai am spus ca nu mai freaca deocamdata si ca o sa ma duc la directie, dar inainte o sa schimb iar capul de bara sa fiu sigur ca este sau nu de la el....citeste mai tot pe aici te rog...ms
Atinge Janta De Brat
Collapse
X
-
Ce sa citesc...firiss?
Am citit telenovela cu vecinul si cu cei din service si cu piesele luate mai ieftin ca un bilet la film.
La faza cu testatul directiei cu sfoara...sincer am ras, pentru ca asa faceau vecinii mei candava la o Dacie 1310 , dar asta ca sa ajunga la un service pentru directie si ca sa fie directia aliniata cat de cat.
MAN- traim in secolul 21 si tu tot la sfoara ai ramas si la piese luate .......cum se luau candva pivoti din groapa de gunoi de la Topoloveni....parca asa era o poveste.
Daca te duci la service si le spui mecanicilor ''Nu stiu ce are....Nu stiu dastea...''ei te iau la misto si te umfla la factura si vin cu zicala pe care o auzi mai mereu.....Nu stiu pana nu vad sau pana nu desfac acolo, si asta dureaza o groaza ca trebuie sa dau multe jos si mai sunt masini pe elvatoare''.
La service te duci cu piesele in brate si il intrebi pe seful de service. Sefule....cat ma costa sa inlocuiesti astea cu reglaj directie cu tot? , sau daca te duce capul il intrebi cat costa o ora de manopera . In cazul in care nu vrei factura el trebuie sa scada 24% (tva - ul) din pretul pe care l-a spus initial, si banutii stie el ce sa faca cu ei ca sa fie toata lumea multumita.
Deci.............vad ca stai in Pitesti.Da matale fuguta daca vrei la service KIA care este pe dreapta cum te duci spre Carrefour Pitesti si vezi ce scoruri au acolo la manopere, si calitatea lucrarilor a fost OK. Nu le fac reclama dar sunt serviabili cu orice masina te duci la ei si este si curatenie asa cum nu prea am vazut in alte service-uri.
Fac pariu ca trec 2-3 saptamani si tu o sa stai tot asa, pe dreapta.
Daca tocesti un cauciuc aiurea te costa minim 200 ron unul nou, asa mai bine da banutii aia pe manopera lucrarilor de care ai nevoie.Last edited by cosmindan; 26 August 2012, 22:06.real power..... diesel power by
Comment
-
hai sa nu fim offtopic, aici am cerut o parere, ok? ms de sfaturi, dar stiu ce am de facut...si poate o sa mai fie cineva cu o asemenea problema si poate citii pe aici...
o sa merg la "sefu" de la service cand o sa consider ca este nevoie...
Comment
-
Pei chiar este nevoie.......nu poti sa mergi cu masina deoarece nu prezinta siguranta, si vecinul care te ajuta este plecat, si iti garantez ca vecinul nu are laser in retina ca sa iti alinieze tie rotile ca la carte.
Tu nu intelegi ca sunt reglaje fine acolo si oricine poate sa le faca cu o sfoara in fata blocului.
Compara piese(cele vechi cu cele noi) in primul rand si vezi daca sunt la fel, si daca nu te duci si i le dai in cap celui care le vinde, sau tu iti tunezi directia si esti in teste?
Un far, o toba, un disc de rana, un ulei il schimbi si in curte dar unde tine de reglaje, nu te juca ca nu iesi mai ieftin si te poate costa viata.
Daca nu sesizai frecarea si iti plesnea anvelopa asa pe la 130km/h ? Ce faceai?Last edited by cosmindan; 26 August 2012, 22:41.real power..... diesel power by
Comment
-
cred ca ajungem amandoi pe aceeasi unda...cu masina nu am mers mai mult de 30 km zilele astea, maine o sa montez vechiul cap de bara si o sa le compar, daca este ok cu cel vechi o sa merg la magazin si o sa sparg vreo 2 capete de om ) si dupa ce este totul ok o sa ma duc la directie...este bine asa?
inca ceva...anvelopa nu atinge ci doar putin janta, buza jantei, si doar cand virez total, nu este chiar atat de grav precum vezi tu...oricum nu am mers mult cu ea si nu o sa merg pana nu se rezolva....
cu capul cel vechi este ok, este putin mai mare distanta de brat!!! o sa merg inapoi cu cel nou, si dupa la directie!
Comment
-
in principiu da...este ok acum...problema ar fi ca rotile se vireaza la fel, dar spre dreapta dau mai mult de volan cu un sfert de tura....daca centrez caseta de directie (adica volanul sa aiba ture egale si in stanga si in dreapta) o sa atinga de brat...
eu m-am gandit ca este de la caseta, chiar daca este centrata...vireaza mai mult spre stanga si de aceea atinge de brat...nu stiu daca este posibil...zic si eu...cei de la directie nu au stiut sa-mi dea un raspuns concret....
Comment
Comment