Problemă Contact

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Problemă Contact

    Salutare,

    Am şi eu o mică/mare problemă cu contactul de la maşină. De o săptămână, nu mai merge să pornesc maşina. Să fiu puţin mai explicit.
    Cheia intră foarte uşor, adică normal în contact şi o pot scoate la fel de uşor, dar problema este că nu pot să-i pun contactul sau să o pornesc. Încerc să mişc de volan în timp ce dau de cheie, dar fără niciun rezultat. Stau câte 20/30 de minute să încerc şi după aceea dintr-o dată o ia. Acum folosesc ambele chei.
    Cheia cu butoanele pe ea, o folosesc la inchidere şi cheia de rezervă o las în contact. Aş vrea să ştiu cum se poate rezolva. Trebuie să îi schimb contactul dar în acelaşi timp şi ialele(butucii) de uşi.
    Cam cât costă totul? De unde pot să achiziţionez un contact? Sau dacă l-aş repara, cât m-ar costa?
    Sau dacă există o altfel de rezolvare?

    Vă mulţumesc anticipat !

  • #2
    Salut, in mod normal la o reprezentanta ar trebui sa-ti aduca dupa seria de caroserie numai contactul, ca sa nu fi nevoit sa schimbi toate yalele. inainte de a comanda contactul incearca sa gasesti ulei pentru mecanisme fine pe care il bagi in contact cu un ac si o seringa. Uleiul pentru mecanisme fine il poti gasi la o croitorie (ulei pt masina de cusut) sau pe la un atelier de ceasornicarie (daca mai exista asa ceva).

    Comment


    • #3
      Şi cam cât costă un contact? Un preţ aproximativ.

      Comment


      • #4
        in nici un caz nu baga ulei fie el si de macanisme fine.. am mai spus-o pentru gresare cel mai bun e praful de grafit da a nu ai ia un creion hb cu mina moale rade mina cu o lama si strecoara fraful in contact. la tine insa s-ar putea sa ai probleme cu disp. de blocare volan

        Comment


        • #5
          Nu, nu am probleme cu dispozitivul de blocare. Problema este la contact. Dacă stau şi încerc de foarte multe ori, în jur de 10/15 minute, după aceea merge. Dacă scot cheia din contact şi o bag iar, acelaşi lucru. Acum depinde de cum învârt de cheie sau cum prinde, că am stat odată şi 30 de minute. Chiar nu ştiu ce să-i mai fac. Şi pana acum nu mi-a făcut niciodată. Ţin să precizez că maşina este taximetru. Din anul 2007 şi până acum n-au fost probleme la contact, şi nici în general, doar cele uzabile. Maşina din 2007 şi până acum cred că a luat în fiecare zi, peste 100 de chei. V-am spus până acum o săptămână n-au fost probleme la contact absolut deloc.

          Comment


          • #6
            poti face multe lucruri pana sa sch. contactul in principiu il poti repara. probabil s-a ,,ars" pastila de pe lamela de contact desfa-l si vino cu amanunte. sau poti sa tragi fire si sa montezi un buton fara retinere ca si buton de start ma rog astea ar fi cele mai ieftine variante oricum tre sa verifici daca e contactul de vina. poate fi si bendix-ul demarorului..

            Comment


            • #7
              @RoRo: nu merge sa invarti cheia (nu trece de prima pozitie), sau il duci pana la ultima treapta si nu se intampla nimic?
              sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.

              Comment


              • #8
                Originally posted by radu cornel View Post
                poti face multe lucruri pana sa sch. contactul in principiu il poti repara. probabil s-a ,,ars" pastila de pe lamela de contact desfa-l si vino cu amanunte. sau poti sa tragi fire si sa montezi un buton fara retinere ca si buton de start ma rog astea ar fi cele mai ieftine variante oricum tre sa verifici daca e contactul de vina. poate fi si bendix-ul demarorului..
                O să mă duc in decursul săptămâni cu maşina la reprezentanţă. Sunt sigur că ei ştiu cel mai bine. Oricum sunt absolut sigur, că dacă o să mă duc la reprezentanţă o să-mi spună, că trebuie schimbat + toate ialele(butucii) de uşi şi tot sistemul de închidere centralizată.
                O să mă duc la ei şi pentru să aflu preţul exact, cât m-ar costa cu totul. Dacă nu o să-mi convină, o să-l demontez şi să vă mai cer nişte sfaturi. Oricum le-am luat în considerare pe toate şi o să le pun în practică.
                Originally posted by vitriol View Post
                @RoRo: nu merge sa invarti cheia (nu trece de prima pozitie), sau il duci pana la ultima treapta si nu se intampla nimic?
                Nu merge să trec nici de prima treaptă. Bag cheia în contact şi nu mă lasă să pun contactul. După ce s-are de prima treaptă merge să-i pun şi contactul să şi o pornesc.
                Last edited by RoRo; 3 September 2012, 14:54. Reason: Automerged Doublepost

                Comment


                • #9
                  Atunci trebuie sa inlocuiesti contactul. S-au uzat elementele interne.

                  Originally posted by radu cornel View Post
                  poate fi si bendix-ul demarorului..
                  Cum sa fie bendix-ul daca electomotorul nici nu primeste curent? Tu stii ce e ala bendix, sau doar ai auzit vorbindu-se despre el?
                  sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.

                  Comment


                  • #10
                    Originally posted by vitriol View Post
                    Atunci trebuie sa inlocuiesti contactul. S-au uzat elementele interne.
                    La asta m-am gândit şi eu că s-au uzat. Îţi dai seama, maşina a făcut din anul 2007 taxi şi încă se mai face taxi pe maşină. Oricum maşina este foarte îngrijită, chiar este o maşină neforjată, întreţinută chiar dacă se face taxi pe ea.

                    Comment


                    • #11
                      In cazul acesta nici nu e de mirare, la cate porniri face pe zi; are si contactul ala o anume anduranta, ca nu e de ..."fier". Inlocuieste-l ca si-a trait traiul, nu e un accident faptul ca s-a defectat.
                      Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                      Comment


                      • #12
                        Este de apreciat ca este o masina ingrijita, dar din pacate nu prea ai cum sa tii in frau uzura firesca a unor materiale, mai ales daca spui ca vedea 100 de chei pe zi.
                        sigpicI don't want you to think like me, i just want you to think.

                        Comment


                        • #13
                          Salut, din nou, eu raman la ideea mea, incearca sa gasesti in prima faza ulei de mecanisme fine, nu te apuca de idesat praf de creion in contact,sau montat diferite butoane pe masina (doar nu e raba) cat in cea ce priveste pretul (din auzite) atat pentru set de yale, cat si pentru contactul separat comandat pe serie de caroserie, te poate ajunge in jur de 700 RON la rEPREZENTANTA.

                          Comment


                          • #14
                            Originally posted by IancuMIC View Post
                            In cazul acesta nici nu e de mirare, la cate porniri face pe zi; are si contactul ala o anume anduranta, ca nu e de ..."fier". Inlocuieste-l ca si-a trait traiul, nu e un accident faptul ca s-a defectat.
                            Ok, am înţeles. )
                            Originally posted by vitriol View Post
                            Este de apreciat ca este o masina ingrijita, dar din pacate nu prea ai cum sa tii in frau uzura firesca a unor materiale, mai ales daca spui ca vedea 100 de chei pe zi.
                            Da, asta aşa este. Oricum a avut grijă de ea şi la chestia cu cheile pe fiecare zi. Dacă era intr-o staţie şi pleaca primul din faţă, nu o mai pornea, o împingea direct, dar erau anumite staţii în care erai nevoit să-i dai cheie să o muţi 5 metri mai în faţă. Oricum sunt foarte mulţumit de maşină, din toate punctele de vedere.

                            Originally posted by puiuC View Post
                            Salut, din nou, eu raman la ideea mea, incearca sa gasesti in prima faza ulei de mecanisme fine, nu te apuca de idesat praf de creion in contact,sau montat diferite butoane pe masina (doar nu e raba) cat in cea ce priveste pretul (din auzite) atat pentru set de yale, cat si pentru contactul separat comandat pe serie de caroserie, te poate ajunge in jur de 700 RON la rEPREZENTANTA.
                            O să încerc toate variantele. Până la urmă trebuie să reuşesc. Dacă nu merge niciuna, n-am decât să cumpăr unul nou şi gata.
                            Dacă este preţul ăsta la reprezentanţă mai bine, umblu cu două chei după mine. Dacă nu se mai poate face nimic, mă duc la reprezentanţă şi gata.
                            Last edited by crististreulea; 3 September 2012, 16:51. Reason: Automerged Doublepost

                            Comment


                            • #15
                              Ai rezolvat,aceiasi problema o am si eu?Eu sincer mai bine cumpar un contact sh si termin balciul,tu cum ai facut?
                              Apropo poate ma juta si pe mine cineva sa-mi explice exact cum scot frate butucu asta,are doar un surubel mic de deasupra l-am scos ala si nu vrea,mai are ceva dedesupt care tine da nu stiu cum s-al scot.

                              Daca pun alt butuc cu alta cheie mai porneste masina,as putea pune cipul din cheia veche in cheia care vine butucul?

                              Nu este nimeni sa ma ajute si pe mine,partea mai grava ca a ramas cheia blocata si nici nu vrea sa iese afara.Cum dracu mai dau eu butucu ala jos.
                              Last edited by vladoi; 23 November 2012, 14:00. Reason: Automerged Doublepost

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google