Loc Aspiratie Aer Recirculat Climatizare

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Recirculare, inseamna antrenarea aerului care se afla deja in habitaclu si care, in mod logic, a fost odata filtrat.
    Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

    Comment


    • #17
      Nu am inteles nimic . Deci trece sau nu prin filtru ?

      Comment


      • #18
        O intrebare, de ce vrei sa stii exact locul pe unde se face aspiratia?

        Comment


        • #19
          1.Vreau sa pun un termometru in zona .
          2.Daca ce se recircula trece prin filtru , din punct de vedere filtrare cred ca este benefic sa se accentueze recircularea.

          Comment


          • #20
            din punct de vedere filtrare cred ca este benefic sa se accentueze recircularea.
            In ce sens benefic? Stai tu 10 minunte pe recirculare, cu 4 persoane in masina si daca mai apuci, vino si povesteste-ne si noua despre beneficiul acela.
            Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

            Comment


            • #21
              hspinache un sfat,laso asa ca cine stie ce strici si pe urma te vedem cum umbli dupa piese de schimb,cu ce te ajuta termometru in zona respectiva?daca nu ai filtru de polen pe aeroterma fa un efort si pune,e foarte benefic,sanatatii tale si a celor din masina,mai ales daca ai si copii mici,nu se respira aer+praf de afara,doar mirosu de odorizant de la oglinda

              Comment


              • #22
                Acum , nu sint eu un specialist dar totusi poate nu am sa stric ceva !

                Pentru a lamuri lucrurile , eu va spun ca majoritar stau pe recirculare , cu scopul de a se incalzi sau raci mai repede . Nu prea merg 4 in masina ; cu 2 insa pe recirculare nu deranjeaza cu nimic .

                Am facut cercetari :
                a. turbina aspira pe axa ei ; zona de aspiratie este cam in o forma cilindrica , unde este si clapeta .
                b.dupa refularea turbinei , este filtrul de polen ; deci fie ca se aspira din exterior , fie ca se aspira din interior , trece prin filtru de polen.
                c.clapeta are forma de sector de cilindru si se misca unghiular , acoperind intrarea din exterior sau pe cea din interior .

                Concluzia mea:mersul pe recirculare este benefic pentru epurare interna de praf si o rapida climatizare .

                Ce nu inteleg: daca aspiratia pe recirculare este deasupra tevilor de Aluminiu care alimenteaza caloriferul , de ce nu au fost izolate ? Iarna sa zicem ca ar fi benefic , dar vara zona este mai calda decit ar trebui.

                Comment


                • #23
                  Originally posted by hspinache View Post
                  de ce nu au fost izolate ?
                  Trage o bucata de k-flex pe ele.
                  [Decât mult şi fără rost mai bine puţin şi prost!

                  Comment


                  • #24
                    Originally posted by hspinache View Post

                    Pentru a lamuri lucrurile , eu va spun ca majoritar stau pe recirculare , cu scopul de a se incalzi sau raci mai repede . Nu prea merg 4 in masina ; cu 2 insa pe recirculare nu deranjeaza cu nimic .
                    Concluzia mea:mersul pe recirculare este benefic pentru epurare interna de praf si o rapida climatizare .
                    .
                    Dome, eu am crezut ca e gluma dar colegul insista in continuare; ca sta majoritar pe recirculare, e problema lui, dar sa spui ca e chiar benefic...
                    In acest sens fac trimitere la manualul de utilizare, Cap. 3 pag. 3.5, ca sa fiu cat se poate de punctual.
                    Reciclarea aerului permite;
                    -sa va izolati de ambianta exterioara (circulatie in zone poluate)
                    -sa atingeti cu mai multa eficacitate confortul termic dorit in habitaclu.
                    Utilizarea prelungita a acestei pozitii poate antrena aburirea geamurilor laterale si a parbrizului si aparitia disconfortului din cauza aerului neinprospatat din habitaclu.


                    Cu alte cuvinte se cam "impute" treaba cu recircularea asta, despre epurare, ce sa mai vorbim.
                    Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                    Comment


                    • #25
                      Pai da , este atit de etansa masina , ca daca stai pe recirculare , este grav ...
                      Cind se abureste , deschidem .

                      Ce este k-flex ?

                      Comment


                      • #26
                        hspinache ce sa fie etans?? loganu?alo trezestete,si nu confunda tipurile de masina cu alea care au steluta pe capota

                        Comment


                        • #27
                          Tocmai ca nu asta a vrut sa spuna colegul @hspinache. In postul anterior am citat strict din Manualul de utilizare si nu cred ca e departe de adevar; Loganul este etans atat cat trebuie sa fie si cred ca nu sunt singurul caruia masinii i se aburesc geamurile cand merge in anotimpul rece pe recirculare, iar aerul este tot mai greu de respirat; acum depinde si de sensibilitatile fiecarui om ...normal.
                          Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                          Comment


                          • #28
                            Pina la urma , daca analizam , subiectul postului a fost elucidat , lamurit si pentru asta multumesc .
                            Cit merge fiecare pe recirculare , user iancumic cred ca are dreptate.

                            Comment

                            Working...
                            X
                            Anulare DPF
                            Politica de Securitate Google