If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Am studiat si nu ma pot lamurii unde exista in blocul ventilatorului de climatizare locul de aspiratie pentru aer recirculat . Stie careva ? Poate are o poza ?
jos la picioarele pasagerului cred ca e, acolo e cel mai logic loc si tot acolo spune eticheta solutiilor de curatat climatizarea ca trebuie plasat tubul cu spray curatiror. foarte probabil ca intr-adevar acolo sa fie.
Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.
1.Eu m-am uitat , cit am putut pe partea filtrului de polen si nu am gasit nimic. singurul orificiu este cel de evacuare pentru varianta inferioara .
2. Clapeta de comutare intern/extern este sus ; se vede pe gaura de aspiratie externa ; deci imi vine greu sa cred ca se aspira pe jos.
3.Eu nu inteleg de ce au facut bordul din o singura bucata .
Am studiat si nu ma pot lamurii unde exista in blocul ventilatorului de climatizare locul de aspiratie pentru aer recirculat . Stie careva ? Poate are o poza ?
este chiar interiorul aerotermei ,de acolo trage aer cand inchizi sa nu mai vina aer de afara
...2. Clapeta de comutare intern/extern este sus ; se vede pe gaura de aspiratie externa ; deci imi vine greu sa cred ca se aspira pe jos...
degeaba deschizi o gaura jos, daca nu inchizi principala gaura de absorbtie, de sus. altfel, ce recirculare faci? acum ai prins ideea ce rol are clapeta de sus? ca sa izoleze exteriorul de interior, altfel nu s-ar numi recirculare, ci amestecare... in alta ordine de idei, n-am simtit sa faca vacuum pe aeratoarele din bord cand am comutat recircularea cu ventilatia pe tr4.
Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.
Ca sa gasesti locul este simplu . Dai aeroterma pe trepta 1 si pe recirculare ,si da cu fum de tigare (daca fumezi) pe sub bord si vezi pe unde il trage.
La pornirea recircularii,se obtureaza admisia de aer proaspat din exterior si se deschide calea de admisie din interior.Obturarea si deschiderea,se realizeaza de acelasi clapet."Priza" de aer interior,se afla sub bord(dreapta) deasupra electroventilatorului,la nivelul clapetului.
aiurea, pe sus face toata treaba; hspinache, sa nu-l crezi pe colegul electro, mai vorbeste si el cateodata sa faca posturi...nu se pricepe, doar isi da cu presupusul cauta tu gura de recirculare de sus, sunt convins c-o s-o gasesti odata si-odata
acum, serios vorbind, cred ca-i evident, cand 3-4 oameni spun acelasi lucru, ca ori toti sunt prosti, ori e asa cum zic ei. eu as lua in calcul mai mult varianta a doua
Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.
Am intors cu 90 grade poza.
1.Adica aspira numai de pe partea stinga , in zona unde sint tevile care alimenteaza caloriferul ?
2.Ce se aspira pe recirculare mai trece prin filtrul de polen ?
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment