Miscare Schimbator

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Miscare Schimbator

    Se intampla ceva cred eu ciudat la masnia mea.

    schimbatorul isi schimba pozitia cu 1-2 cm ,nu am masurat exact

    fenomenul se intampla astfel- nu conteaza in ce viteza sunt, se misca cadn schimb regimul de mers adica daca sunt in accelerare (chiar si usoara) si ridic piciorul de pe acceleratie. Cand intra in frana de motor atunci se misca si levierul de comanda al vitezei.



    la voi se intampla acest lucru? sau ar fi cazul sa merg la service.
    1.5 dc

  • #2
    E normal. Asa face toate.
    Fuarte Nervos !!!

    Comment


    • #3
      Originally posted by kAndrrei View Post
      E normal. Asa face toate.
      Asa fac toate

      Comment


      • #4
        O miscare usoara a schimbatorului e normala,dar de siguranta poti sa verifici "bieleta" de legatura dintre cutie si caroserie(are incorporata o bucse de cauciuc vulcanizata pe suport metalic).Cauciucul acela se poate dezlipi sau rupe si atunci apare o miscare mai pronuntata la schimbator.Succes!
        Programari chei Logan - Resoftare Logan 1.4-1.6 si Solenza 1.4http://www.loganclub.ro/forum/showpo...&postcount=300

        Comment


        • #5
          Ok. O fi normala dar stiam ca di motivul acesta au fost puse si cabluri in loc de bara pentru comanda cv pentru a inlatura vibratiile.

          cred ca in 2500 km nu cred casa uzat bucsa aceea. Pai daca e normal atunci e ok. Dar e deranjant la un moment dat ca in oras stau aproape tot timpul cu o mana pe schimbator si accelerarile si franele de motor sunt f des intalnite. si atunci aceste miscari devin enervante
          1.5 dc

          Comment


          • #6
            Un joc e normal, dara daca schimbatorul "insista" sa se deplaseze mult la accelerari si decelerari, verifica sa nu ai vreun suport de-al motorului sau cutiei slabit.
            Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

            Comment


            • #7
              Stai linisit ca asa fac toate!
              sigpicUn logan cometa BT 20 LEA

              Comment


              • #8
                Timoneria cutiei de viteze e mecanica, daca nu ai JR5(cutie de viteza) ai timonerie de comanda cu tija metalica-o teava -daca ai JR5 ai timonerie pe cabluri.In ambele cazuri vei observa o deplasare-inainte ,inapoi- a manetei schimbator in functie de sarcina adica accelerare sau frina de motor . Griji iti poti face atunci cind apar zgomote asociate cu miscarea manetei,batai,clampaneli,etc.Atunci trebuie verificati suportii motor,cadrul motor.
                Traiesc in ROMANIA SI ASTA IMI OCUPA TOT TIMPUL !

                Comment


                • #9
                  Si eu mi-am facut griji de cursa asta mica in sarcina a schimbatorului...Uneori imi da senzatia ca face ca o morisca, m-a calmat fratello, asa facea si alui.

                  Sa vezi ce ''fain'' face cand urci la munte pe zapada care nu e tocmai bine indepartata de pe drum si cand pierde cand are aderenta...Zici ca acum se rupe naiba schimbatoru'...

                  Comment


                  • #10
                    Pai asa facea destul de urat cand am urcat pe un drum cu mult pietrisi. Era nebunie
                    1.5 dc

                    Comment


                    • #11
                      salu tuturor

                      De curand am ajuns la circa 2000 km cu masina !!!!! Si am impresia ca huruie ceva in cutia de viteze cand stau pe loc cu motorum pornit!!! Aceeasi senzatie ca al vecile dacii!!!! Parca simt in maneta cum se rotesc pinioanele!!!

                      Comment


                      • #12
                        Stai linistit, e un ''zgomot tehnologic'' cum spun astia de la service, adica toate fac asa.

                        Comment


                        • #13
                          mie imi "flencane" schimbatorul in gol, iar masina a ramas in viteza a 4a. are cineva idee ce ar putea fii ? (logan 1.5 dci 2007)

                          Comment


                          • #14
                            cablu rupt sau nuca sarita, daca nici una nici alta, atunci s-ar putea o furca in cutie sa nu mearga bine, ceea ce nu e de dorit.
                            Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                            Comment


                            • #15
                              Acelasi fenomen de miscare pronuntata a schimbatorului l-am avut la 1,6Multumesc Cristi Struela pt tutorial,bucsa mare a bieletei a fost rupta. Achizitionat bieleta MEYLE pret 105lei,manopera proprie cca 30min,rezultat OK!!!! O seara buna!!

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google