Stanga Spate Nu Franeaza

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Stanga Spate Nu Franeaza

    Salut! Am o problema cu loganul meu 1.4 din 2006 versiunea laureate! Roata stanga spate nu franeaza si am sesizat ca atunci cand franez pedala are tendinta sa se duca mai la fund dupa cateva secunde! Frana de mana functioneaza!

    P.S Am schimbat pistonasul din tambur deoarece scapa lichid pe acolo dar degeaba ca are aceleasi simptome! Care ar fi problema? Pompa de frana sau repartitorul? Multumesc
    fara linkuri externe

  • #2
    Cel mai probabil repartitorul de frana. Daca era pompa, nu frana nici pe dreapta spate.

    Comment


    • #3
      Fa-ti aerisirea la frane, pompa nu prea are cum sa fie stricata la modul la care prezinti tu situatia.
      Daca prostii ar zbura, ar fi intuneric.

      Comment


      • #4
        De ce ai schimbat pistonasul, era blocat? Garniturile de la pistonas le-ai schimbat?

        Comment


        • #5
          Pistonasul l-am schimbat deoarece numai partea dreapta a sabotului frana partea stanga era blocata ( nu complet, dar nu impingea sabotul si de aceea am crezut ca e pistonasul)
          fara linkuri externe

          Comment


          • #6
            daca ai schimbat pistonasu si lucreaza bine, eu zic sa faci aerisirea bine, mai ales ca zici ca ti se duce pedala mai la fund. bafta.

            Comment


            • #7
              Instalatia este aerisita! Am sa schimb repartitorul sa vad cum sta treaba! Din pompa de frana pleaca circuite separate pentru fiecare roata si de aceea m-am gandit sa nu fie pompa de vina!

              P.S Pistonasul primeste presiune dar foarte slaba, se deschide dar nu suficient de puternic!
              fara linkuri externe

              Comment


              • #8
                Sabotii sunt la distanta prea mare de interiorul tamburului (nu se afla in contact usor cu interiorul acestuia); de aici cursa mare la pedala. Ar trebui sa se auda un fasait usor la invartirea rotii; verifica sistemul de autoreglare saboti
                Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                Comment


                • #9
                  Iancumic : sistemul este autoreglabil (exista acei dinti care odata apropiat sabotul de tambur nu-i mai da voie sa reia distanta mare) in ceea ce priveste distanta dintre sabot si tambur. Singura chestie la care pedala este extrem de elastica si face toata cursa la fiecare franare in parte este proasta aerisire a instalatiei de franare insa e foarte probabil ca si repartitorul sa fi cedat.

                  Husdu : verifica repartitorul apoi refa-i o aerisire.
                  Daca prostii ar zbura, ar fi intuneric.

                  Comment


                  • #10
                    Daca am spus asta;
                    verifica sistemul de autoreglare saboti
                    inseamna ca stiu cum functioneaza si mai cu seama ce inseamna autoreglare cu zavorare; e posibil sa nu-l fi montat corect sau ceva in genul asta.
                    Last edited by IancuMIC; 11 September 2012, 13:01.
                    Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                    Comment


                    • #11
                      Sa faca toate astea, dar daca pana la urma ajunge la repartitor, sa puna bani deoparte, ca nu-i ieftin.

                      Comment


                      • #12
                        Da nene Iancule, nu vazusem ca ai scris chiar in ultima afirmatie sa se uite si la sistemul autoregrabil. De regula se pune destul de usor la loc si se clipseaza bine.
                        Ieftin sau scump masina cere bani si din punctul meu de vedere loganul este foarte fiabil intr-un an de zile (masina are 7 ani) nu mi-a cerut niciun leu pentru reparatii, doar piesele necesare reviziilor.
                        Daca prostii ar zbura, ar fi intuneric.

                        Comment


                        • #13
                          Originally posted by mr.K View Post
                          Cel mai probabil repartitorul de frana. Daca era pompa, nu frana nici pe dreapta spate.
                          N-as zice; prin repartitor se livreaza lichid, in functie de deschiderea parghiei, spre ambele roti; ori "tin" ambele ori nici una.
                          Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                          Comment


                          • #14
                            ori "tin" ambele ori nici una.
                            Cand rotile spate franeaza diferit, daca nu e vreun sabot blocat sau pistonas defect, repartitorul e buba. El egalizeaza presiunea lichidului catre ambele roti.
                            Reglarea lui manuala nu e o solutie pe termen lung, se va ajunge tot la schimbarea lui.

                            Comment


                            • #15
                              IancuMIC gresesti repartitoru are 2 cai pentru stanga/dreapta,nu ca la vechile dacii un repartitor pentru ambele roti

                              Comment

                              Working...
                              X
                              Anulare DPF
                              Politica de Securitate Google