Stanga Spate Nu Franeaza

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Si Loganul are doua repartitoare? Asta inteleg din postul tau;
    nu ca la vechile dacii un repartitor pentru ambele roti
    Sigur ca sunt doua cai, doar are doua roti pe spate.
    Last edited by IancuMIC; 11 September 2012, 13:37.
    Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

    Comment


    • #17
      IancuMIC da(doi in unu)intra 2 conducte,ies 2 conducte fiecare roata are repartitoru ei,care e actionat de o nenorocita de parghie care rugineste si blocheaza repartitoru

      Comment


      • #18
        repartitorul e buba. El egalizeaza presiunea lichidului catre ambele roti.
        .
        Daca in repartitor se egalizeaza presiunea spre ambele roti, atunci cele doua conducte ce vin de la pompa de frana, sunt conectate la un corp comun al repartitorului (unde se face echilibrarea presiunii ); un pistonas actionat de o parghiefixata pe caroserie, regleaza debitul lichidului de frana catre cele doua roti.
        Niku spune altceva; ca ar fi doua repartitoare diferite actionate de o tija comuna; nu-l contrazic, eu stiam altfel.
        Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

        Comment


        • #19
          asa arata un repartitor de logan
          Attached Files

          Comment


          • #20
            E plin goagalul de imagini cu repartitor pentru Logan; sa revenim la subiect.
            Dupa parerea mea nu sunt doua camere separate in acel repartitor; deci ideea cu 2in 1 nu mi se pare reala. Ar trebui sa fie si doua pistonase independente, ceea ce nu cred.
            Asta ar insemna un posibil defect in plus; posibilitatea ca unul din ele sa nu lucreze sau sa se blocheze; ramane tema de studiu.
            Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

            Comment


            • #21
              IancuMIC credema am schimbat/reparat multe dracovenii dastea cand am lucrat la o companie de taxiuri,si stiu despre ce este vorba,fiecare roata are repartitoru ei,si ambele sunt actionate de o tija care are prostu obicei de a ruginii,daca intra apa in burdufu de protectie,si intra destula apa,chestia este ca se pot repara,daca nu se rupe tija la demontare,se desfac capacele cu un hexagon de 10 si se spala/curata/greseaza cu vaselina siliconica,si se monteaza la loc si este ca nou
              cand se blocheaza rotile pe spate nu mai franeaza eficient,apesi tare pe pedaua de frana,rotile pa fata se blocheaza si rotile pe spate se rotesc,pedaua de frana este tare si da impresia de frane eficiente,de multe ori nu este asa,pedaua de frana trebuie sa fie putin,repet PUTIN elastica si sa se auda cum lucreaza saboti pe spate,se aude un scartit usor,freaca sabotii pe taler
              Last edited by nikuniku; 12 September 2012, 00:08.

              Comment


              • #22
                Dome, sunt nevoit sa te cred; in acest caz diferentele, in ceea ce priveste eficacitatea la franare pe rotile din spate, se poate datora acestui dublu-repartitor; asta la masinile fara ABS, desigur.
                Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                Comment


                • #23
                  Pe mine nu m-ai crezut, cu toate ca eu am patit asa ceva, nu vorbesc din teorie.
                  390 lei un repartitor acum 3 ani e hotie curata, dar...

                  Comment


                  • #24
                    Pur si simplu niku a folosit argumente mai temeinice, da nu-i bai; asta sa fie singura ta pierdere ca nu m-ai convins; sanatosi sa fim .
                    Important ca un urma unei polemici, disputata pe argumente , cineva sa poate trage niste concluzii pertinente.
                    Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                    Comment


                    • #25
                      Am zis-o ca o gluma.
                      Si mecanicii afla de multe ori de o problema dupa ce trec pe la service una-doua masini cu simptomele respective.

                      Comment


                      • #26
                        O intrebare am si eu.Cind se demonteaza repartitorul curge lichid? Trebuie aerisire facuta?

                        Sent from my IMPRESSPE3D E200 using Forum Runner

                        Comment


                        • #27
                          Da, pentru ambele intrebari.
                          Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                          Comment


                          • #28
                            ioonell ca sa nu mai curga lichid cand desfaci conductele blochezi pompa de frana(o tii apasata)cu un levier/coada de matura ce ai tu prin curte,si nu va mai curge lichid pe mainile /fata ta
                            argumente---cand blochezi(apesi)pompa de frana supapele de umplere se inchid si nu mai vine pe conducte,nu crezi incearca sa desfaci fara sa blochezi pompa(te umpli de lichid pana la c--),si apoi blocheaza pompa,vei lucra cu mainile uscate
                            la sfarsit se aeriseste TOATA instalatia de franare

                            Comment


                            • #29
                              Mersi de raspuns.Sa vad cand am timp sa ma apuc de treaba sa-l dau jos ,poate reusesc sa mai scot ceva din el macar sa ma tina pina trec itpul daca nu altul nou .Cu ocazia asta cred ca schimb si lichidul de frina ca s-a cam inegrit.

                              Sent from my IMPRESSPE3D E200 using Forum Runner

                              Comment


                              • #30
                                Tot problema asta am avut-o si eu, roata spate stanga nu frana, frana de mana tinea bine, am fost in servis si baietii au facut zeci de reglaje si tot nu ii dadea de cap, pana la urma beleaua a fost repartitorul, dupa ce l-am schimbat merge perfect (am testat franele la un prieten la o statie itp), eu am inlocuit atunci repartitorul + saboti noi + schimb lichid frana.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google