Baterie - Alternator

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    bine ca ai rezolvat treaba, ai vazut, am zis eu ca poate fii si ceva la carbuni ! ! ! Unde ai facut toata operatiunea???
    sigpic
    The MVP

    Comment


    • #17
      Ai avut norocul ca nu mai incarca. Acum 2 saptamani a inceput sa mi-i se aprinda si mie la nissan becul de baterie la relantiv. Cand acceleram se stingea, Avand faruri, stergatoare , frigider, cd-player, statie si ventilator pornite ma gandeam ca nu incarca destul la relantiv pentru atatia consumatori. Dupa 2 zile am facut un drum de 150km. Cand am ajuns mi-i s-au pornit stergatoarele si becurile in bord ca la discoteca. Am oprit masina si am stat 2 ore. In drum spre casa s-a pornit brusc alarma, stergatoarele si a inceput sa iasa fum de prin bord. Am demontat alarma, ca nu se mai oprea nicicum si am pornit iar spre casa. Cum acceleram mai tare de 1000rpm se porneau iar stergatoarele. M-am oprit pe drum la un electrician, a masurat incarcarea cica de pe bornele bateriei si arata 12,8. "Perfecta"zice el. Ma gandeam ca e mica.I-am chemat pe ai mei sa ma remorcheze(cu un corsa de 1.0 12v-conteaza mult soferul), ca nu puteam urca pante abrupte la 1000rpm si am ajuns acasa. Am mers la mecanic in ziua urmatoare(in Italia) si bateria mai avea doar 8volti. Incarcarea masurata direct de la alternator avea 24-30 volti. Sa intrerupt firul intre baterie si alternator- tot curentul mergea in instalatie. Mi-a zis ca trebuie sa schimb tot alternatorul deoarece releul de incarcare e incorporat si nu are rost sa-l desfac. Un alternator second pleaca de la 150-200 euro pe aici, dar nici nu am gasit pentru modelul meu. Am venit acasa, l-am demontat si am mers cu alternatorul in mana sa mi-l desfaca. Nu am reusit fara pistol pneumatic. A zis ca nu are rost sa-l desfacem. Ce puteam face mai rau de atat? Am gasit releu de incarcare la 16 euro si punte de diode care s-a rupt la demontare la 17 euro. Acuma am ajuns acasa din nou de la mecanic... am refacut impreuna borna, firele , mi-a incarcat bateria si am platit 50 euro manopera. Mai am de schimbat maine aproape toate becurile(inafara unuia) de la semnalizari si stopuri. Mai am o siguranta care se arde instant cand o pun si nu stiu de la ce e si nu mai merge cd-playerul. Nu stiu daca nu-i mai ajunge curent sau s-a ars. De acum umblu cu aparatul de masura dupa mine si daca se aprinde ceva incerc sa nu mai umblu. Bine ca nu are electrica deloc motorul ca deja era la fier vechi masina daca se ardea si computerul.

      Comment


      • #18
        IancuMIC si B-64-MVP acum m-am uitat pe deviz: regulator de tensiune asa se numeste iar service-ul este cel din linkul de mai sus din posturi. Nu vreau sa fac reclama sau sa tin partea vreunei firme dar cum am spus era cel mai aproape de mine.

        Comment


        • #19
          sal. cum se schimba acest releu la un logan de 1.5? imi palpie martorul de baterie in bord probabil nu mai incarca mentionez ca vreau sa-l schimb acasa multumesc anticipat
          p.s. poate aveti un tutorial ceva despre cum se schimba

          Comment


          • #20
            Nu mai bine sa mergi intai sa afli daca el e de vina?
            Nu contraziceti moderatorii, iti iei ban daca ai dreptate.

            Comment


            • #21
              Am schimbat eu la loganul meu 1,6 8v cu servo si ac. Destul de incomod. La service vroiau sa dea pompa de servo jos sau sa goleasca instalatia de ac sa poata scoate alternatorul. Manopera in ambele cazuri era 200 lei. Am considerat prea scump si fara rost aceste activitati. Asa ca m-am ocupat personal si l-am schimbat pe pozitie. Greu dar nu imposibil. Cost releu 68 lei klaxcar. Simptome defectiune: la rece statea martorul baterie aprins si se stingea cand se incalzea motorul si necesita turatie 3000 , dupa care incarca indiferent de turatii. Defect: carbuni releu care datorita mizeriei nu mai cadea pe ax. Nu se schimba separat carbuni. Piesa(releu) cu totul. Cateva poze, poate intereseaza pe cineva.
              Attached Files

              Comment

              Working...
              X
              Anulare DPF
              Politica de Securitate Google