AER FALS Renault Megane

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • AER FALS Renault Megane

    Nu stiu daca voi a-ti mai avut problema asta la logan sau alte masini dar un prieten are la un Renaul Megane 1.6 16v (105 cai) break din 2000 adus din germania, o problema. Motorul e ceva mai lenes si trage aer fals din cate se aude la el. Filtrul de aer nu a reusit sa il deschida. Vreo idee pe unde ar putea trage? Cumva pe la injectoare, camera de ardere, ceva?
    P.S: Are un furtun izolat de cel care a adus-o, eu cred ca e ceva si cu furtunul ala, el zice ca nu ar trage pe acolo. Deci, idei?
    Prestige Ph2 1.6 16V, 105 hp, Rouge de feu.

  • #2
    ce furtun are izolat si de ce? Aer fals trag de obicei pe la garniturile corpului clapeta... Nu prea le gasesti in schimb...

    Comment


    • #3
      daca trage aer fals ar trebui sa se tureze aiurea.

      colegul sorin are dreptate. aer fals trage pe la garnitura mica a corpului clapeta. aceea care intra in admisie/plenum

      Comment


      • #4
        O sa vad ce putem face, ne uitam. Ce ziceti filtrul de aer nu ar trebui desfacut si umblat nu?
        Prestige Ph2 1.6 16V, 105 hp, Rouge de feu.

        Comment


        • #5
          pe acolo nu poate sa traga aer fals, doar murdar in cel mai rau caz.

          aer fals este ala care intra in admisie/motor prin alta parte decat prin clapeta de acceleratie. deci cauza este obligat dupa clapeta nu inainte.

          mai poate sa intre pe la furtunul care duce aer din MPP in admisie.

          Comment


          • #6
            Apropo, el zicea ca e lenesa, cu nu trage cum trage a mea (ca au acelasi motor) si ca la plecare trebe sa plece mai tare, gen cu 1500-2000 ca nu prea are cuplu sau ceva de genu. De turat aiurea nu stiu daca se tureaza nu a zis nimic.

            Se aude cum nu trage tot aerul cand esti pe langa capota. Furtunul izolat Home-made este unul din fata de la elice ce duce in filtrul de aer. Nu se tureaza imediat cum calci acceleratia a mai zis. Totusi, poate cumva sa fie filtrul de aer murdar sau ceva si sa fie asta..nu stiu, poate a mai patit-o cineva?

            Originally posted by alessandro View Post
            pe acolo nu poate sa traga aer fals, doar murdar in cel mai rau caz.

            aer fals este ala care intra in admisie/motor prin alta parte decat prin clapeta de acceleratie. deci cauza este obligat dupa clapeta nu inainte.

            mai poate sa intre pe la furtunul care duce aer din MPP in admisie.
            MPP..ce ar fi asta?
            Last edited by willieff; 24 September 2012, 20:41. Reason: Automerged Doublepost
            Prestige Ph2 1.6 16V, 105 hp, Rouge de feu.

            Comment


            • #7
              pai sa se chinuie sa desfaca filtrul de aer, sa vada ce-i acolo.
              internal combustionizer

              Comment


              • #8
                Ar fi si asta ceva, si acum am citit ca s-ar putea sa fie pe tur, deci care si cate or fi furtune de tur, si ca daca se aude atunci cand accelerezi sau cand scad turatii, ar mai fi si asta important, dar nu inteleg de ce. poate ma luminati si pe mine. mersi.
                Prestige Ph2 1.6 16V, 105 hp, Rouge de feu.

                Comment


                • #9
                  daca trage aer fals motorul se tureaze de nebun. sta in 2000 3000 4000 rpm si nu scade. fluctueaza pe acolo in functie de cat de mult trage

                  uite cetave locuri pe unde ar putea sa ia aer fals
                  Attached Files

                  Comment


                  • #10
                    willieff, aerul n-are tur si retur. aerul merge intr-un singur sens, de la gura de langa far, prin tubulatura si rezonator la filtrul de aer, in plenum, la clapeta de accleratie, in repartitorul de admisie (vezi sa fie etans senzorul de vacuum) si de acolo in chiulasa, camera de ardere. mai exista un drum secundar, calea de aspiratie vapori din canistra de carbon din botul masinii, vacuum-ul de la servofrana si absorbtia de gaze de chiulasa/carter. daca toate circuitele astea sunt curatate, etanse, ramane corpul clapeta si mpp-ul, dispozitivul care regleaza ralanti-ul. faptul ca motorul nu trage poate avea si alte cauze, nu neaparat ca trage aer fals. poate si bujiile sunt praf, injectoarele infundate, pompa de benzina nu mai face presiune, bobine de inductie pe duca, etc.
                    Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                    Comment


                    • #11
                      Mersi tuturor, o sa vedem azi ce putem face, sper sa nu mai aiba probleme.
                      Prestige Ph2 1.6 16V, 105 hp, Rouge de feu.

                      Comment

                      Working...
                      X
                      Anulare DPF
                      Politica de Securitate Google