Martor Baterie Aprins Fara Rost

Collapse
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    Sincer, nu am inteles ideile din ultima postare. Nu mi s-a reprosat, in general, ca as avea probleme in exprimare. Personal, consider lamurita problema iar despre polemica, nici vorba sa ma intereseze. Din punctul meu de vedere subiectul este inchis, cu multumiri pentru sfaturile care chiar m-au condus la rezolvarea lui.

    Comment


    • #47
      Intradevar,in exprimare nu ai probleme de forma,dar ai probleme de fond.Daca tu traiesti cu impresia ca ai depistat cauza reala,din punctul meu de vedere...,e bine! Viitorul va confirma realitatea...!

      Comment


      • #48
        Scuze. Sunt sigur ca am inteles gresit rostul acestor discutii. Am cerut ajutorul intr-o problema tehnica si am primit raspunsurile la obiect. In acelasi timp am "marturisit" toate greselile mele de interpretare pentru a se feri si ceilalti. Faptul ca as avea probleme "de fond" suna ciudat. Unele postari par a fi efectuate strict in scop polemic sau de a iesi in evidenta asa ca nu ma opun placerii omului. Succes!

        Comment


        • #49
          Nu pune toate la inima; eu te rog sa ne tii la curent cu starea bateriei, ca aici pare a fi nodul gordian; toate bune.
          Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

          Comment


          • #50
            Stimati telespectatori, caut pila la balamuc! A murit bateria, am luat una noua, am pus-o, mergea totul perfect si iar a dat boala peste saracul bord. Nu s-a aprins martorul 2 zile iar acum s-a fixat iar pe aprins (incarca - am masurat). Mai nou, s-a perfectionat: s-a stins display-ul cu totul cateva secunde (de vreo 5 ori, la intervale aleatoare), timp in care s-a aprins si becul de ABS. Ca sa incurce de tot socotelile, debraiat se aprinde iar in sarcina se stinge iar apoi revine la normal. Jalea este ca am simtit o gatuitura discreta la tractiune cat s-a stins display-ul iar in unul dintre aceste exercitii, dupa semnalizare la stanga, la revenirea volanului, in loc sa se opreasca semnalizarea au pornit avariile. De mentionat ca s-ar putea face o legatura cu faptul ca am mers numai in oras si parca schimbarile ar fi aparut in timpul curbelor mai dure. Ramane sa rog pe cineva sa se uite la lumini cat le actionez in diverse combinatii, poate este vreuna dusa si se strica masele. Altfel, tare cred ca ma duc la electrician auto, dupa 35 de ani. Daca nu ajung la balamuc inainte, bineinteles. M-ar ajuta niste idei de la cineva care a patit-o la fel, pe langa incurajarile cunoscute deja referitoare la calitatile si defectele mele.

            Cum vezi, am taiat nodul.
            Last edited by albinoium; 4 November 2012, 23:12. Reason: Automerged Doublepost

            Comment


            • #51
              Originally posted by IancuMIC View Post
              Ceva imi spune ca nu e inca rezolvata problema definitiv; atentie la baterie!
              Deci...am intuit bine.
              Am senzatia ca mata ai si o problema la tabloul de bord (controler); ramane sa ma mai gandesc (cu un ochi la meci si cu unul pe forum teama imi e sa nu spun o prostie )
              Last edited by IancuMIC; 4 November 2012, 23:32.
              Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

              Comment


              • #52
                Posibil probleme la masa tabloului de bord sau la alimentarea acestuia. E bine sa verificati preventiv si siguranta bordului sa nu fie contactele oxidate, slabite.
                GL-22-TOF

                Comment


                • #53
                  Dupa mai bine de o luna, revin si iti recomand sa verifici masele de pe masina. O iei usurel, cu bornele (pe caroserie si pe cutie), mai ai o masa intre cutia cu sigurante din compartimentul motor si far, daca tot este negru asa draq si nu se remediaza mai ai si pe sub bord o masa (pe unde sunt releele alea doua, deasupra pedalei de frana, ca pozitie relativa). Toata treaba este sa incepi, ne spui cum evolueaza si mai ne dam pareri, vezi ca toti vrem sa te ajutam.

                  Comment


                  • #54
                    O sa dureze nitel mai mult cu depistarea contactelor imperfect, mai ales pana localizez care pe unde este. O sa ma bazez pe nenea Netu si o sa le fac o harta inainte de a ma apuca. Asa ca si raportul de activitate o sa intarzie putin.

                    Comment


                    • #55
                      A postat un coleg galatean o poza cu distribuirea punctelor de masa,care poate iti va fi de folos; postul 4033.http://www.loganclub.ro/forum/cafene...html?p=1366148
                      Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                      Comment


                      • #56
                        Originally posted by albinoium View Post
                        Faptul ca as avea probleme "de fond" suna ciudat.
                        Ma simt obligat sa explic ce se intelege(inteleg eu),prin probleme de fond,care inseamna ca informatiile scise de tine erau corecte gramatical(forma),dar aceste informatii nu erau corecte din punct de vedere tehnic(fond).Post-urile de mai sus au confirmat ipoteza mea...Pentru a nu mai deranja,in aceasta discutie,cu regret ma retrag...!

                        Comment


                        • #57
                          Super schema, chiar daca nu stiu ce inseamna simbolurile. Oricum, se poate pipai prin jur. Multumesc frumos. Am facut un print screen si o sa incerc sa fac si o localizare "in adancime" apoi sa o adaug la poza si sa o postez.

                          Comment


                          • #58
                            Pai hai sa explicam;
                            MH, ML= masa motor, baterie
                            MA = masa fata dr.
                            MAH = masa antiblocare roti(ABS)
                            MAN = masa plansa de bord, traversa dr.
                            MB = masa fata stg.
                            MF = masa dr. spate
                            MAM = masa plansa de bord, traversa stg.
                            NAP = masa tunel
                            MF = masa stg. spate.
                            Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.

                            Comment


                            • #59
                              Multumesc frumos, m-ai scapat de o tavaleala. Daca face bordul fitele, nu ar fi suspecta masa flansa stanga? Mai ales ca s-a umblat la bord cand cu activarea CB. Oricum, clar ca am un sindrom deja cu becul asta nenorocit. Mi-am mai amintit (deh! batranetile!) ca am schimbat releul/punte cand s-a aprins prima data bestia. A mers super o saptamana si apoi iar s-a aprins. Abia atunci am masurat tensiunea la relanti si oprit si era in regula.

                              Comment


                              • #60
                                Gata. M-am tavalit ca niciodata si am verificat si mama maselor. Toate sunt ok. Pun voltmetru digital langa termometrul deja pus de mine intre bord si tunel, langa suportul de scrumiera. Scot firul nenorocit de la alternator si se stinge becul iar eu o sa ma holbez tot timpul la tensiunea de incarcare si o sa fiu fericit pana la adanci batraneti.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google