Sincer, nu am inteles ideile din ultima postare. Nu mi s-a reprosat, in general, ca as avea probleme in exprimare. Personal, consider lamurita problema iar despre polemica, nici vorba sa ma intereseze. Din punctul meu de vedere subiectul este inchis, cu multumiri pentru sfaturile care chiar m-au condus la rezolvarea lui.
Martor Baterie Aprins Fara Rost
Collapse
X
-
Scuze. Sunt sigur ca am inteles gresit rostul acestor discutii. Am cerut ajutorul intr-o problema tehnica si am primit raspunsurile la obiect. In acelasi timp am "marturisit" toate greselile mele de interpretare pentru a se feri si ceilalti. Faptul ca as avea probleme "de fond" suna ciudat. Unele postari par a fi efectuate strict in scop polemic sau de a iesi in evidenta asa ca nu ma opun placerii omului. Succes!
Comment
-
Stimati telespectatori, caut pila la balamuc! A murit bateria, am luat una noua, am pus-o, mergea totul perfect si iar a dat boala peste saracul bord. Nu s-a aprins martorul 2 zile iar acum s-a fixat iar pe aprins (incarca - am masurat). Mai nou, s-a perfectionat: s-a stins display-ul cu totul cateva secunde (de vreo 5 ori, la intervale aleatoare), timp in care s-a aprins si becul de ABS. Ca sa incurce de tot socotelile, debraiat se aprinde iar in sarcina se stinge iar apoi revine la normal. Jalea este ca am simtit o gatuitura discreta la tractiune cat s-a stins display-ul iar in unul dintre aceste exercitii, dupa semnalizare la stanga, la revenirea volanului, in loc sa se opreasca semnalizarea au pornit avariile. De mentionat ca s-ar putea face o legatura cu faptul ca am mers numai in oras si parca schimbarile ar fi aparut in timpul curbelor mai dure. Ramane sa rog pe cineva sa se uite la lumini cat le actionez in diverse combinatii, poate este vreuna dusa si se strica masele. Altfel, tare cred ca ma duc la electrician auto, dupa 35 de ani. Daca nu ajung la balamuc inainte, bineinteles. M-ar ajuta niste idei de la cineva care a patit-o la fel, pe langa incurajarile cunoscute deja referitoare la calitatile si defectele mele.
Cum vezi, am taiat nodul.
Comment
-
Originally posted by IancuMIC View PostCeva imi spune ca nu e inca rezolvata problema definitiv; atentie la baterie!
Am senzatia ca mata ai si o problema la tabloul de bord (controler); ramane sa ma mai gandesc (cu un ochi la meci si cu unul pe forum teama imi e sa nu spun o prostie )Last edited by IancuMIC; 4 November 2012, 23:32.Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.
Comment
-
Dupa mai bine de o luna, revin si iti recomand sa verifici masele de pe masina. O iei usurel, cu bornele (pe caroserie si pe cutie), mai ai o masa intre cutia cu sigurante din compartimentul motor si far, daca tot este negru asa draq si nu se remediaza mai ai si pe sub bord o masa (pe unde sunt releele alea doua, deasupra pedalei de frana, ca pozitie relativa). Toata treaba este sa incepi, ne spui cum evolueaza si mai ne dam pareri, vezi ca toti vrem sa te ajutam.
Comment
-
A postat un coleg galatean o poza cu distribuirea punctelor de masa,care poate iti va fi de folos; postul 4033.http://www.loganclub.ro/forum/cafene...html?p=1366148Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.
Comment
-
Originally posted by albinoium View PostFaptul ca as avea probleme "de fond" suna ciudat.
Comment
-
Pai hai sa explicam;
MH, ML= masa motor, baterie
MA = masa fata dr.
MAH = masa antiblocare roti(ABS)
MAN = masa plansa de bord, traversa dr.
MB = masa fata stg.
MF = masa dr. spate
MAM = masa plansa de bord, traversa stg.
NAP = masa tunel
MF = masa stg. spate.Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.
Comment
-
Multumesc frumos, m-ai scapat de o tavaleala. Daca face bordul fitele, nu ar fi suspecta masa flansa stanga? Mai ales ca s-a umblat la bord cand cu activarea CB. Oricum, clar ca am un sindrom deja cu becul asta nenorocit. Mi-am mai amintit (deh! batranetile!) ca am schimbat releul/punte cand s-a aprins prima data bestia. A mers super o saptamana si apoi iar s-a aprins. Abia atunci am masurat tensiunea la relanti si oprit si era in regula.
Comment
-
Gata. M-am tavalit ca niciodata si am verificat si mama maselor. Toate sunt ok. Pun voltmetru digital langa termometrul deja pus de mine intre bord si tunel, langa suportul de scrumiera. Scot firul nenorocit de la alternator si se stinge becul iar eu o sa ma holbez tot timpul la tensiunea de incarcare si o sa fiu fericit pana la adanci batraneti.
Comment
Comment