In primul rand, bateria merge pe al optulea an. Primavara trecuta s-a aprins martorul bateriei de cateva ori apoi a ramas aprins. Baiet destept fiind (cica) am schimbat puntea. Perfect, s-a stins. Dupa inca vreo luna iar a inceput sa se aprinda/stinga aleator, apoi a ramas aprins. Abia atunci am masurat tensiunile pe baterie si erau absolut normale, respectiv 12,3 oprit si 14,3 relanti. Deci, nu destept, ca am dat 90 de lei aiurea.
Ce sa fie? O fi un scurtulet in baterie si simte releul? Sa nu o bag in seama si sa ma rog de ea sa treaca si iarna asta, masurand din cand in cand tensiunea?
Mi-ar fi de ajutor o parere a cuiva care a patit-o la fel sau cunoaste in amanunt problema, nu dezvoltari filozofice.
Ce sa fie? O fi un scurtulet in baterie si simte releul? Sa nu o bag in seama si sa ma rog de ea sa treaca si iarna asta, masurand din cand in cand tensiunea?
Mi-ar fi de ajutor o parere a cuiva care a patit-o la fel sau cunoaste in amanunt problema, nu dezvoltari filozofice.
Comment