Buna ziua
Am cautat pe forum si nu am gasit informatia asa ca am sa postez aici. Sper sa fie unde trebuie :-).
De curand am schimbat bujiile, filtrele si uleiul la un Logan 1.4mpi. Cu ocazia asta am observat ca mai era foarte putin ulei in motor... Cand m-am uitat mai atent am vazut ca s-a scurs ulei pe la garnitura capacului culbutorilor. Atasez poze ca spun mai mult decat cuvintele.
Am inceput sa caut pe net sa vad cat costa o garnitura. Pe diverse site-uri preturile variaza intre 15 si 40 de lei. Dar am zis sa ma duc la reprezentanta Dacia ca aia au chestii de origine si merg la sigur. Dau telefon la Dacoserv Militari si imi zic ca o garnitura costa 150 lei (un milion juma'). Diferenta mi s-a parut prea mare.
Acum intrebarea mea este daca schimbarea garniturii acasa este complicata. Am tubulare torx ca sa desfac capacul, silicon pentru sigilare garnitura. Ce nu am este experienta. Sunt destul de indemanatic si imi plac proiectele DIY dar nemaifacand asta as dori sa stiu daca sunt anumite chetii mai delicate la acest proces ca sa nu ma trezesc cu surprize. Mai am niste amici cu cunostinte de mecanica dar ei bricoleaza pe niste jeep-uri vechi si ma gandesc ca Loganul o fi mai cu mot :-).
Multumesc anticipat.
Daca procesul este simplu pot sa revin cu poze sau filmulet din timpul procesului ca sa foloseasca si altora.
Am cautat pe forum si nu am gasit informatia asa ca am sa postez aici. Sper sa fie unde trebuie :-).
De curand am schimbat bujiile, filtrele si uleiul la un Logan 1.4mpi. Cu ocazia asta am observat ca mai era foarte putin ulei in motor... Cand m-am uitat mai atent am vazut ca s-a scurs ulei pe la garnitura capacului culbutorilor. Atasez poze ca spun mai mult decat cuvintele.
Am inceput sa caut pe net sa vad cat costa o garnitura. Pe diverse site-uri preturile variaza intre 15 si 40 de lei. Dar am zis sa ma duc la reprezentanta Dacia ca aia au chestii de origine si merg la sigur. Dau telefon la Dacoserv Militari si imi zic ca o garnitura costa 150 lei (un milion juma'). Diferenta mi s-a parut prea mare.
Acum intrebarea mea este daca schimbarea garniturii acasa este complicata. Am tubulare torx ca sa desfac capacul, silicon pentru sigilare garnitura. Ce nu am este experienta. Sunt destul de indemanatic si imi plac proiectele DIY dar nemaifacand asta as dori sa stiu daca sunt anumite chetii mai delicate la acest proces ca sa nu ma trezesc cu surprize. Mai am niste amici cu cunostinte de mecanica dar ei bricoleaza pe niste jeep-uri vechi si ma gandesc ca Loganul o fi mai cu mot :-).
Multumesc anticipat.
Daca procesul este simplu pot sa revin cu poze sau filmulet din timpul procesului ca sa foloseasca si altora.
Comment