Probleme Frana Logan

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • chiar sunt curios si eu de diagnoza aia. cum naiba sa stea loganu in parcare si dimineatza adio ABS????

    Comment


    • Rotile sunt umflate? Martorul s-a aprins imediat dupa pornirea motorului sau dupa o distanta de mers?
      Cel mai nou proiect auto din România!
      Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

      Comment


      • Originally posted by andrei View Post
        Rotile sunt umflate? Martorul s-a aprins imediat dupa pornirea motorului sau dupa o distanta de mers?
        pneurile sunt normale, 2.2 si 2.0 cum scrie pe usa.
        martorul a ramas aprins dupa ce s-au stins toate beculetele inainte de a porni motorul.

        Comment


        • asa mi s-a aprins si mie aiurea, am fost la service iar problema era de la un senzor la care intrase nisip sau pamant. a curatat ei acolo au dat cu aer si nu stiu ce spray si de o luna si ceva 2 luni nu s-a mai aprins merge normal. daca ai becul aprins nu mai intra abs-ul, in rest ai frana beton.
          sigpic

          Comment


          • Originally posted by andrei View Post
            Trebuie mai intai facuta o diagnosticare sa se vada cauza si dupa sa se repare.
            diagnosticarea e facuta cu ajutorul unui coleg de forum.
            zice ca s-ar putea sa fie senzorul de la discul de frana nemufat sau cablu murdar sau piscat si facut scurt. sa vedem maine ca ma bag sub masina si verific/curat.
            Attached Files

            Comment


            • Este vorba despre senzorul stanga-spate, care e pus la masa permanent, deci exista un scurt-circuit, probabil firul rupt sau mufa iesita si sta pe un fier.
              Vezi ca ai si ceva probleme cu cheia cu telecomanda.
              Cel mai nou proiect auto din România!
              Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

              Comment


              • Originally posted by andrei View Post
                Este vorba despre senzorul stanga-spate, care e pus la masa permanent, deci exista un scurt-circuit, probabil firul rupt sau mufa iesita si sta pe un fier.
                Vezi ca ai si ceva probleme cu cheia cu telecomanda.
                daca o sa te uiti la poze o sa iti dai seama de problema.
                eroarea de care zici tu a fost stearsa, si apropo...e roata stanga fata.
                Attached Files

                Comment


                • rezolvat azi pe casco...364 lei cu tot cu manopera

                  Comment


                  • Originally posted by andrei View Post
                    Vezi ca ai si ceva probleme cu cheia cu telecomanda.


                    @andrei: nu are probleme omul cu cheia, ci in UCH este inscrisa pierderea unei chei si inregistrarea uneia noi..
                    Si AVG inseamna "avant gauche" cum spunea si omul...in poze...

                    Bine ca ai rezolvat, insa cum crezi ca s-a sectionat asa stand la servici?

                    Comment


                    • detalii...care nu le stiu.
                      ziceau cei din service ca au mai patit ca unii caini sa mai sectioneze cablu abs de sub roata, dar acolo se vede ca e ruptura. la mine e clar ca-s 3 taieturi si nu dinti de caine.
                      de suparat n-am suparat recent pe nimeni. n-am mai batut un civil de la 1 ianuarie....in fine.

                      problema e rezolvata, banii au fost dati de casco, reclamatie la comandant a fost facuta si de bucurie am si remapat-o. acu mai trebuie sa vad diferenta dintre cea veche si cea noua. si ce e mai important am abs functional.


                      LE: de ce ar fi inscrisa in UCH pierderea unei chei si inscrierea alteia? nu de alta dar am aceleasi 2 chei de cand am luat masina si n-am schimbat-o nici pe cea cu telecomanda si nici pe cea simpla.
                      am 4 erori, doua le-am lamurit, abs-ul si cheia. vreun francez imi explica va rog ce e si cu celelalte doua sau ce inseamna? pozele sunt mai sus
                      Last edited by Diabolique; 22 April 2009, 21:07. Reason: aduceri aminte

                      Comment


                      • Scrie "perte RF" adica pierdere radiofrecventa
                        Si mai sus "pb reconaissance cle" adica recunoastere cheie... Adica oricum a fost recunoscuta o cheie.. Cand, cum, unde asta poate sa fi fost in service...
                        Mai sus "essuyage avant" adica stergere anterioara, deci au mai fost sterse erori...
                        Cea de sus este cea de la ABS cu senzorul defect.....

                        Nu sunt priceput in UCH doar la franceza...

                        Comment


                        • multumesc...asa ca o chestie erori nu au fost sterse pana acum deoarece n-a mai fost pe tester de la prima revizie.......aaaaaaaaaaaaaaaa cred ca mi-am adus aminte cam ce eroare ar fi putut sa fie: am lasat masina in garaj vreo 3 zile si a fost ceata de dimineatza pana a doua zi dimineatza in toate zilele. cand am vrut sa o scot din garaj n-a mai vrut sa porneasca. am pornit-o pana la urma si am dus-o la service care mi-a zis dupa o diagnoza ca e totul ok. si probabil acea eroare a fost stearsa

                          iar cu problemele cheii, chiar am ceva neclar. las masina in parcare o inchid, vad cum clipesc beculetele, incerc usile, deci masina e inchisa si plec. cand revin uneori gasesc masina deschisa.

                          dar noi safim sanatosi si cu frane bune.

                          Comment


                          • voodoo cu masina ta o fi avand cineva in zona un logan cu cod de cheie asemanator cu al tau si cand il bazaie pe ala, uch al tau crede ca esti tu dar cu eroare de transmisie, decodifica si "corecteaza" el in mod eronat codul receptionat si-ti descuie masina. cazurile astea sunt 1 la cateva milioane, probabil ocazional uiti s-o mai incui (ca doar am mai patit mai multi asa ) sau chiar e altul in zona care-ti poate deschide jucaria.
                            Democratia nu inseamna ca faci ce vrei, ci ca ai dreptul sa faci ceea ce trebuie.

                            Comment


                            • Salut am si eu 1 Logan 1.5 DCI, are 17 mii km .....si knd calc frana de seviciu si dupaia trag frana de mana ,cand eliberez frana de seviciu mi se aude un zgomot urat in spate....la roti ...ca si cum ar scapa cablul de la frana..scartie cv de genu..ce are oare ?

                              Comment


                              • @Bogdan_VBA la tine se aude frecarea sabotilor pe tambur si nu ai de ce sa-ti faci probleme. Daca nu ai mers cu frana de mana trasa ca sa uzezi sabotii totul e ok.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google