Probleme Frana Logan

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #16
    Am si eu o problema cu franele la golanu' meu : sunt foarte sensibile in sensul ca se blocheaza foarte repede . Mai tragic este ca se blocheaza numai puntea fata. Inca este asfaltul curat, dar o sa fie nasol rau la iarna !!!!
    Voi cum stati cu franele ?????????????
    Nu am ABS !!!

    Comment


    • #17
      Originally posted by Cristi_Xp
      Intr-o dimineata am avut de mers vreo 7km.Pe drum am observat ca masina nu are sprint(ma gandeam ca am ramas fara benzina si trage de pe fundul rezervorului).A 5a mai tare de 80 nu mergea...am dat 4a...90..a 3a...abia mergeam la 100.Dupa 7km ajung in peco...ma uit la roti iesea un fum din ele de numa.Vine cineva la mine..."baiatu baiatu vezi ca iasa ceva din roti"
      Replica mea "da..am vazut,asa trebuie ca am venit mai tare" sa nu va spun ca abia am depasit o dacie.Pedala de frana era jumate calcata si nu isi revenise abia dupa ce am calcat-o de vreo 2-3 ori .Cineva mi-a spus ca e de la pompa de frana...asa ca ...aveti grija,eu o sa merg in service curand
      eu de aici trag o concluzie : inseamna ca loganul e foarte bine izolat... daca nu ai simtit mirosul de frane incinse inseamna ca sta bine la capitolu izolatie

      sigpic

      Comment


      • #18
        Originally posted by givali
        Am si eu o problema cu franele la golanu' meu : sunt foarte sensibile in sensul ca se blocheaza foarte repede . Mai tragic este ca se blocheaza numai puntea fata. Inca este asfaltul curat, dar o sa fie nasol rau la iarna !!!!
        Voi cum stati cu franele ?????????????
        Nu am ABS !!!
        da asa era a mea la inceput dar dupa cativa km buni s-a lasat frana acum merge bine
        ai schimbat de curand placutele sau cati km ai cu ea ?
        "cromul este placerea mea"
        "cui nu-i place , valea"

        Comment


        • #19
          Originally posted by givali
          Mai tragic este ca se blocheaza numai puntea fata.
          pai e bine inseamna ca iti functioneaza repartitorul de sarcina ca daca s-ar bloca si spatele ai pune masina deacurmezisul soselei.
          acuma depinde de fiecare sofer dar eu am trecut de pe dacia 1300 simplu circuit direct pe logan si mi s-a parut foarte moderabila frina.
          desi am abs pina acum nu a intrat decit la testele pe care le-am facut ca sa vad cum e cu faimoasa vibratie din pedala.
          Last edited by gabriel; 30 October 2007, 20:58.

          Comment


          • #20
            de la ce apare scartaiala la primele franari dimineata?
            ca nu mai scap de ea? sa fie vreo problema?
            sau doar e un strat de rugina?

            Comment


            • #21
              placutele si compozitia lor e problema. nu ruginesc asa peste noapte.
              @gabriel: ai incercat sa frinezi si sa tragi si frina de mina in acelasi timp? ai sa fi surprins de rezultat! de ce crezi ca se pun discuri de frina pe toate rotile la masinile serioase?
              Daca indeplinesti o sarcina prea bine, vei ramane cu ea pe cap, cum ar fi Tutoriale pentru Dacia Logan

              Comment


              • #22
                La mine fac ceva zgomot dupa cateva zile de stat, cand apar cateva mici urme de ruginap pe discuri, dar dispare repede, in primele franari

                Placutele de frana sunt cele de renault, asa cum cred ca au toate acum.
                Nu stiu pe spate cum sta treaba, ca si ferodourile alea mai fac zgomot din cand in cand, dar tot asa dupa cateva zile in care nu o misc.
                Don't touch! Never ever steal
                Unless you're in for the kill

                Comment


                • #23
                  Originally posted by nik
                  de la ce apare scartaiala la primele franari dimineata?
                  ca nu mai scap de ea? sa fie vreo problema?
                  sau doar e un strat de rugina?
                  da este posibil sa fie rugina depusa peste noapte de la umezeala avansata ,nu este o problema si la mine este la fel
                  "cromul este placerea mea"
                  "cui nu-i place , valea"

                  Comment


                  • #24
                    la 1700 de km si stil de condus linistit, ma gandesc ca nu s-o fi uzat placutele chiar asa de repede...

                    Comment


                    • #25
                      faza cu stratu de rugina e total normala apare si la mama lu BMW...
                      auzeam pe cineva discutant
                      si admirandusi noua achizitie SH... Jenti mari discuri mari la care propietaru ma seaca dimineata cand vad discurile astea inflorite de rugina... la care celalat las ma ca am eu un spray cu vaselina si le dai bine si nu mai ai probleme...
                      mam oprit ptr 5secunde din drumul meu sa le zic ca fac o mare prostie si dupaia miam dat seama ca nu merita si la cate fitze si talente pe capu lor oricum nu mar fi ascultat

                      sigpic

                      Comment


                      • #26
                        Originally posted by BRUTUSANF
                        da asa era a mea la inceput dar dupa cativa km buni s-a lasat frana acum merge bine
                        ai schimbat de curand placutele sau cati km ai cu ea ?
                        Am doar 5000 km cu ea , nici vorba de schimbat placute.
                        Treaba este ca frana este prea sensibila . Am avut inainte de golanu' asta o Dacie 1300 care avea pompa de frana cu simplu circuit si avea frane BETON , faceam aproape tot ce vroiam pe sosea cu ea , dar cu golanu imi cam este frica!


                        Scartaiala mai poate fi din cauza placutelor care au in compozitia ferodoului o concentratie mai mare de cupru .
                        Last edited by andrei; 31 October 2007, 23:23.

                        Comment


                        • #27
                          givali, nu mai posta consecutiv! ai buton de edit si 5 minute la dispozitie
                          on topic. givali, pune alte cauciucuri si vei fi surprins. pune 195/60/15 sau 205/55/15. creste aderenta enorm si scade distanta la frinare
                          Daca indeplinesti o sarcina prea bine, vei ramane cu ea pe cap, cum ar fi Tutoriale pentru Dacia Logan

                          Comment


                          • #28
                            stiam ca scartaiala poate fi si din cauza placutelor care joaca in etrier sau a noroiului , mocirlei acumulate in etrier
                            Cristi , are 10minute la dispozitie ptr edit... repede dati warn ca nu stii regulamentu )

                            sigpic

                            Comment


                            • #29
                              givalii numai e ca pe vechea dacie cand apasaiii cu toata forta ta pedeala apasa finut si dozeazati altfel pedala de frana si eu am fara abs stiu despre ce vorbesti doar ca sfatul meu pastreaza distanta fata de cel din fata si dozeaza altfel pedala toate bune
                              ((:~NU FUGI MAI TARE DECAT INGERUL TAU PAZITOR POATE ZBURA ~))

                              Comment


                              • #30
                                Originally posted by givali
                                Am si eu o problema cu franele la golanu' meu : sunt foarte sensibile in sensul ca se blocheaza foarte repede . Mai tragic este ca se blocheaza numai puntea fata. Inca este asfaltul curat, dar o sa fie nasol rau la iarna !!!!
                                Voi cum stati cu franele ?????????????
                                Nu am ABS !!!
                                si eu aveam aceias impresie cind masina era noua , sau mai lasat dupa 4000 de km , daca ai avut o dacie 1300-1310 inainte este normal sa zici ca se blocheaza rotile imediat , ai sa te obisnuesti.

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google