If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Am si eu o problema cu franele la golanu' meu : sunt foarte sensibile in sensul ca se blocheaza foarte repede . Mai tragic este ca se blocheaza numai puntea fata. Inca este asfaltul curat, dar o sa fie nasol rau la iarna !!!!
Voi cum stati cu franele ?????????????
Nu am ABS !!!
Intr-o dimineata am avut de mers vreo 7km.Pe drum am observat ca masina nu are sprint(ma gandeam ca am ramas fara benzina si trage de pe fundul rezervorului).A 5a mai tare de 80 nu mergea...am dat 4a...90..a 3a...abia mergeam la 100.Dupa 7km ajung in peco...ma uit la roti iesea un fum din ele de numa.Vine cineva la mine..."baiatu baiatu vezi ca iasa ceva din roti"
Replica mea "da..am vazut,asa trebuie ca am venit mai tare" sa nu va spun ca abia am depasit o dacie.Pedala de frana era jumate calcata si nu isi revenise abia dupa ce am calcat-o de vreo 2-3 ori .Cineva mi-a spus ca e de la pompa de frana...asa ca ...aveti grija,eu o sa merg in service curand
eu de aici trag o concluzie : inseamna ca loganul e foarte bine izolat... daca nu ai simtit mirosul de frane incinse inseamna ca sta bine la capitolu izolatie
Am si eu o problema cu franele la golanu' meu : sunt foarte sensibile in sensul ca se blocheaza foarte repede . Mai tragic este ca se blocheaza numai puntea fata. Inca este asfaltul curat, dar o sa fie nasol rau la iarna !!!!
Voi cum stati cu franele ?????????????
Nu am ABS !!!
da asa era a mea la inceput dar dupa cativa km buni s-a lasat frana acum merge bine
ai schimbat de curand placutele sau cati km ai cu ea ?
"cromul este placerea mea"
"cui nu-i place , valea"
Mai tragic este ca se blocheaza numai puntea fata.
pai e bine inseamna ca iti functioneaza repartitorul de sarcina ca daca s-ar bloca si spatele ai pune masina deacurmezisul soselei.
acuma depinde de fiecare sofer dar eu am trecut de pe dacia 1300 simplu circuit direct pe logan si mi s-a parut foarte moderabila frina.
desi am abs pina acum nu a intrat decit la testele pe care le-am facut ca sa vad cum e cu faimoasa vibratie din pedala.
placutele si compozitia lor e problema. nu ruginesc asa peste noapte.
@gabriel: ai incercat sa frinezi si sa tragi si frina de mina in acelasi timp? ai sa fi surprins de rezultat! de ce crezi ca se pun discuri de frina pe toate rotile la masinile serioase?
Daca indeplinesti o sarcina prea bine, vei ramane cu ea pe cap, cum ar fi Tutoriale pentru Dacia Logan
La mine fac ceva zgomot dupa cateva zile de stat, cand apar cateva mici urme de ruginap pe discuri, dar dispare repede, in primele franari
Placutele de frana sunt cele de renault, asa cum cred ca au toate acum.
Nu stiu pe spate cum sta treaba, ca si ferodourile alea mai fac zgomot din cand in cand, dar tot asa dupa cateva zile in care nu o misc.
Don't touch! Never ever steal
Unless you're in for the kill
faza cu stratu de rugina e total normala apare si la mama lu BMW...
auzeam pe cineva discutant
si admirandusi noua achizitie SH... Jenti mari discuri mari la care propietaru ma seaca dimineata cand vad discurile astea inflorite de rugina... la care celalat las ma ca am eu un spray cu vaselina si le dai bine si nu mai ai probleme...
mam oprit ptr 5secunde din drumul meu sa le zic ca fac o mare prostie si dupaia miam dat seama ca nu merita si la cate fitze si talente pe capu lor oricum nu mar fi ascultat
da asa era a mea la inceput dar dupa cativa km buni s-a lasat frana acum merge bine
ai schimbat de curand placutele sau cati km ai cu ea ?
Am doar 5000 km cu ea , nici vorba de schimbat placute.
Treaba este ca frana este prea sensibila . Am avut inainte de golanu' asta o Dacie 1300 care avea pompa de frana cu simplu circuit si avea frane BETON , faceam aproape tot ce vroiam pe sosea cu ea , dar cu golanu imi cam este frica!
Scartaiala mai poate fi din cauza placutelor care au in compozitia ferodoului o concentratie mai mare de cupru .
givali, nu mai posta consecutiv! ai buton de edit si 5 minute la dispozitie
on topic. givali, pune alte cauciucuri si vei fi surprins. pune 195/60/15 sau 205/55/15. creste aderenta enorm si scade distanta la frinare
Daca indeplinesti o sarcina prea bine, vei ramane cu ea pe cap, cum ar fi Tutoriale pentru Dacia Logan
stiam ca scartaiala poate fi si din cauza placutelor care joaca in etrier sau a noroiului , mocirlei acumulate in etrier
Cristi , are 10minute la dispozitie ptr edit... repede dati warn ca nu stii regulamentu )
givalii numai e ca pe vechea dacie cand apasaiii cu toata forta ta pedeala apasa finut si dozeazati altfel pedala de frana si eu am fara abs stiu despre ce vorbesti doar ca sfatul meu pastreaza distanta fata de cel din fata si dozeaza altfel pedala toate bune
((:~NU FUGI MAI TARE DECAT INGERUL TAU PAZITOR POATE ZBURA ~))
Am si eu o problema cu franele la golanu' meu : sunt foarte sensibile in sensul ca se blocheaza foarte repede . Mai tragic este ca se blocheaza numai puntea fata. Inca este asfaltul curat, dar o sa fie nasol rau la iarna !!!!
Voi cum stati cu franele ?????????????
Nu am ABS !!!
si eu aveam aceias impresie cind masina era noua , sau mai lasat dupa 4000 de km , daca ai avut o dacie 1300-1310 inainte este normal sa zici ca se blocheaza rotile imediat , ai sa te obisnuesti.
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment