If this is your first visit, be sure to
check out the FAQ by clicking the
link above. You may have to register
before you can post: click the register link above to proceed. To start viewing messages,
select the forum that you want to visit from the selection below.
Cat a fost mazga prin Bucuresti in perioada de sarbatori, am patit acelasi lucru. Nu aveam viteza, dar am fost mai brutal cu frana care nu mai este la fel de eficienta si a fost fix la limita de mi-a intrat ABS-ul. Nasol sentiment cand vezi ca se apropie botul tau de spatele celui din fata Cred ca cel mai bine sa ne comportam precum soferri de weekend cat e iarna. Incet si sigur doar din inertie :p
Nu e chiar asa, eu n-am abs si repartitorul e in perfecta stare, sabotii reglati, rotile tin egal pe fiecare punte in parte.
Discuri ventilate brembo max + ferodo fdb845, concurez cu multe masini la franare, nu simt deloc nevoia de frana mai puternice.
PS : invatati fratilor sa conduceti, pe conditii de alunecare se foloseste frana de motor si franarea usoara din pedala, nu te infigi ca berbecul in pedala sa iesi pe partea cealalta. Cu masina intr-o treapta de viteza franai decent fara sa intri in cel din fata, sau va place sa franati cu ABS ?
Eu as filma drumul sa vedeti ce murdar e suprafata de carosabil, desi bate soarele si nu se usuca. Sa vedeti alte masini cum aluneca si nu pot oprii. Ar trebuii spalte macar cu jet de apa in oras, cat de cat sa se curete asfaltul. Asta nu ar costa asa de mult ca materialul antiderapant. Cum e vremea acum 12 grade afara si bate soarele s-ar usca imediat. Dar sunt deacord cu voi, trebuie foarte incet "sau deloc :-)" si cu simt maxim condus.
Eu as filma drumul sa vedeti ce murdar e suprafata de carosabil, desi bate soarele si nu se usuca. Sa vedeti alte masini cum aluneca si nu pot oprii.
Asadar nu numai Loganul are proble de franare pe un carosabil cu mazga ci ORICE masina a carui sofer nu se adapteaza la conditiile de drum; asadar CONDUCETI PREVENTIV.
Degradarea unei societati, incepe cu criza morala profunda a acesteia.
Asadar nu numai Loganul are proble de franare pe un carosabil cu mazga ci ORICE masina a carui sofer nu se adapteaza la conditiile de drum; asadar CONDUCETI PREVENTIV.
Important e si ce cauciucuri daca sunt mai vechi de 5 ani nu mai au aceeasi elasticitate ca atunci cand sunt noi;si asta e un factor in care lumea da vina pe franare
Cat despre masinile cu repartitor, si cu el functional, franarea e jalnica.
Sistemul de franare nu trebuie decat sa blocheze roata la apasarea pedalei de frana,cu efort mai mare sau mai mic in functie de marca masinii.Restul nu tine decat de aderenta masinii la sol.Se stie ca franarea prin rostogolire este mai eficienta decat franarea prin alunecare(asta face sistemul ABS),insa totul tine de aderenta anvelopei la sol.
Asadar nu numai Loganul are proble de franare pe un carosabil cu mazga ci ORICE masina a carui sofer nu se adapteaza la conditiile de drum; asadar CONDUCETI PREVENTIV.
Conduecti preventiv!!! Acest avertisment e bine sa il adresam tuturor cond. auto in special celor pana in 25 ani
Sistemul de franare nu trebuie decat sa blocheze roata la apasarea pedalei de frana,cu efort mai mare sau mai mic in functie de marca masinii.Restul nu tine decat de aderenta masinii la sol.Se stie ca franarea prin rostogolire este mai eficienta decat franarea prin alunecare(asta face sistemul ABS),insa totul tine de aderenta anvelopei la sol.
Eu vorbeam de Logan, nu de masini in general si sisteme de franare. Asa ca, te rog sa nu-mi tii teoria franarii, eu vorbesc de practica franarii la forashul argesean.
Tot ii dati cu mazga asta, cand Loganul la 35 de grade afara, pe asfalt neted si uscat, va poate da emotii la franarea din scurt.
Mazga e aproape la fel de periculoasa ca poleiul, doar ca pentru Logan orice suprafata de drum e periculoasa.
Daca acum urmeaza sa-mi spui ca 1.4-le tau franeaza aproape la fel de bine ca un BMW, nu mai fa efortul.
nu-s de ce cred eu ca nici un logan nu franeaza la fel.poate gresesc.eu nu am avut probleme cu frana niciodata ,s-a oprit cand a trebuit chiar si pe polei sau mazga sau mai stiu eu ce teren.userul dr mike parca ,a facut cateva teste de franare cu ligheanul la 150-0 si nu o zburat in copaci sau alte probleme.depinde si de sofer.o fost fraieri care au zburat cu BMW ultimul racnet in copac.sunt multi care au masini bengoase si incalatate cu opinci sh sau cu niste chinezarii si au pretentii .
Eu vorbeam de Logan, nu de masini in general si sisteme de franare. Asa ca, te rog sa nu-mi tii teoria franarii, eu vorbesc de practica franarii la forashul argesean.
Tot ii dati cu mazga asta, cand Loganul la 35 de grade afara, pe asfalt neted si uscat, va poate da emotii la franarea din scurt.
Mazga e aproape la fel de periculoasa ca poleiul, doar ca pentru Logan orice suprafata de drum e periculoasa.
Daca acum urmeaza sa-mi spui ca 1.4-le tau franeaza aproape la fel de bine ca un BMW, nu mai fa efortul.
Eu credeam ca se vorbeste de bemveuri pe forumul asta dar daca e vorba de frana la logan nu pot decat sa-ti dau dreptate.
salut am acum 2 zile am observat o problema la sistemul de franare cand pornesc masina la prima si a doua frana de obicei nu imi tine mai deloc frana dupa cateva franari isi revine mentionez pedala ramane tare o apas cu putere dar ea se orpeste foarte greu! daca ma poate ajuta cineva va rog sa imi trimiteti in e-mail ce trebuie sa fac Va Multumesc mantadaniell@yahoo.com
Salut. Am o problema cu franele la un logan din 2005 fara abs. o folosesc de cam 3 luni si acum 2 ani au fost schimbate discurile si placutele de frana si cred si lichidul de frana insa nu stiu cat de bine a fost aerisit penca eu cand am inceput sa umblu cu masina pedala de frana era destul de tare insa nu prea bloca rotile decat pe asfalt mai umed, un pic si normal la o frana fara abs in parametrii ar trebui sa blocheze rotile . Acum pedala de frana atinde podul pedalier.. si abia se mai opreste masina daca fac 3 pedale repede.. la a 4-a se mai intareste dar tot nu se opreste calumea, ma gandesc sa fac aerisirea franelor, ori sa fie dusa pompa de frana ? Legat de aerisire prin metoda clasica , la pedala trebuie facuta cu motorul pornit ? ca altfel daca e motorul oprit nici nu prea pot apasa pe frana, cum pornesc motorul cum se duce la fund. Un an nou fericit sa aveti!
Salutare, am revenit si eu cu ce am rezolvat... nu am ajuns la service pentru ca nu prea am incredere in ei si plus .. motive financiare ) asa deci : am inceut sa aerisesc cu dreapta spate si cu greu am desfacut aerisitorul .. foarte ruginit dar Surpriza... nu venea deloc lichid.. am bbagat si cricul sa ridic de punte ca si cum ar fi masina incarcata dar nimic deci ... repartitorul blocat, pe stanga spate nu am reusit sa desfac deoarece era surubul rotunjit .. in fine asta e .. pe drepata fata aceeasi problema cu aerisitorul ... blocat iar pe stanga fata am scos o gramada de aer... si deja se simte o imbunatatire a franarii si pe asfalt uscat se blocheaza rotile din fata .. amn2 nu doar stanga, imi pare rau ca nu am reusit si cu drepata sa aerisesc. Cand o sa vina soarele o sa dau etrierul jos si o sa prind aerisitorul in menghina.. ori se desface ori se rupe alta solutie nu`mi vine`n minte, am si ciocanit usor pe el dar nimic. Deocamdata merge asa oricum la ce zapada e frana de motor ramane baza daca aveti vreo idee cum sa scot aerisitorul din tamburul spate va multumesc
Tocmai am observat ca la -17 gr pedala frina se apasa mai greu. Practic cind frinez sa zicem de la 80km/h pedala de frina este mult mai dura ca deobicei. De la ce pot sa-mi apara problemele astea?
We process personal data about users of our site, through the use of cookies and other technologies, to deliver our services, personalize advertising, and to analyze site activity. We may share certain information about our users with our advertising and analytics partners. For additional details, refer to our Privacy Policy.
By clicking "I AGREE" below, you agree to our Privacy Policy and our personal data processing and cookie practices as described therein. You also acknowledge that this forum may be hosted outside your country and you consent to the collection, storage, and processing of your data in the country where this forum is hosted.
Comment