Probleme Frana Logan

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • #46
    man un 225/55/16 e mai inalt ca si 195/65/15 si cind zic mai inalt, ma refer la aproximativ 2cm in plus ceea ce e foarte mult pentru o roata.
    205/55/16 195/65/15 au aceasi inaltime! diferenta o vezi doar cind sint ambele jos de pe masina si una linga alta.
    din cauza rotilor mai mari iti eroneaza si viteza afisata pe ceas iar consumul e normal sa cresca, de aici rezulta demarajul greoi, motorul trage mai greu deoarece e in sarcina.
    deci are logica ce spui tu
    eu am pus 205/55/16 fata de 185/65/15 stock iar diferenta este de aproximativ 1cm in plus. adevarat ca am simtit un demaraj puutin mai lent dar doar atit. sint convins ca a afectat si consumul in mica masura dar dupa cum am spus, dau acel consum insesizabil pe aderenta crescuta.
    Daca indeplinesti o sarcina prea bine, vei ramane cu ea pe cap, cum ar fi Tutoriale pentru Dacia Logan

    Comment


    • #47
      Pai ar si trebui sa fie mai inlat, ca inch-ul ala, de la R15 la R16, e mai mare decat cei 10mm, de la 65 la 55... so
      Don't touch! Never ever steal
      Unless you're in for the kill

      Comment


      • #48
        Cine ma ajuta si pe mine sa-mi spuna cum sa fac sa fie frana de mana mai joasa.....adica sa aiba cursa ma mica, sa nu o mai ridic pana in pod ca ma enerveaza....plus de asta nu pot sa fac si eu o intoarcere calumea

        Comment


        • #49
          Originally posted by RADU_LYN View Post
          Cine ma ajuta si pe mine sa-mi spuna cum sa fac sa fie frana de mana mai joasa.....adica sa aiba cursa ma mica, sa nu o mai ridic pana in pod ca ma enerveaza....plus de asta nu pot sa fac si eu o intoarcere calumea
          aceeasi problema o am si eu.. buna intrebare;)

          Comment


          • #50
            Frana de mana se regleaza din surubul aflat pe cablu de frana de mana (1 singur pentru ambele roti, cablul avand forma de Y).
            Cel mai nou proiect auto din România!
            Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

            Comment


            • #51
              surubul se afla sub masina

              Comment


              • #52
                Eu nu am vazut nici un surub sub masina, la mine sunt 2 cabluri etansate bine care intra unul la o roata celalalt la a doua roata, si apoi intra amandoua in podea si ajung la frana intre scaune... deci surub pana acolo nu am vazut.. e altfel la mine?
                Don't touch! Never ever steal
                Unless you're in for the kill

                Comment


                • #53
                  atunci e sub carcasa manetei de la frina de mana in partea din spate si sar putea sa fie doua piulite una pe fiecare cablu ca sa reglezi fiecare roata imparte

                  Comment


                  • #54
                    Eu am desfacut acolo, intra cele doua cabluri in podea, si apoi intra intr-o piesa care este montata pe tija care vine de la maneta de frana, ansamblul fiind ca un T... cred ca aia se poate regla, dar nu m-am uitat cu atentie

                    @radu_lyn daca scoti abajurul acela prin care iese maneta de frana, poti umbla usor la cabluri
                    Don't touch! Never ever steal
                    Unless you're in for the kill

                    Comment


                    • #55
                      aia este

                      Comment


                      • #56
                        Am sa incerc...multumesc mult

                        Comment


                        • #57
                          Si se regleaza decat dintr-un surub, nu pentru fiecare roata in parte.
                          Cel mai nou proiect auto din România!
                          Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

                          Comment


                          • #58
                            intradevar are un singur reglaj in masina in spatele manetei de la frina de mana,am fost si mam uitat acum, eu ziceam din ce am vazut la tico(are tot in masina dar pe fiecare sufa imparte credeam ca e la fel)

                            Comment


                            • #59
                              La DSN si Solenza era asa, cu doua reglaje.
                              Cel mai nou proiect auto din România!
                              Foarte curând şi teste cu modele Dacia.

                              Comment


                              • #60
                                stiam io ceva dar la logan chiar nu ma uitasem

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google