Probleme Frana Logan

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • Da,si eu m-am gandit ca ar putea fii ceva pierderi(nu ma pricep insa pe unde,ce si cum),insa pierderi f mici din moment ce dureaza pana se slabeste frana,insa suficient cat sa creeze probleme periodic....ms!
    Slow & Safe

    Comment


    • Se vede pe unde curge lichid.

      Daca revizia s-ar fi facut cu simt de raspundere, s-ar fi observat.

      Vezi ce am scris mai sus, sunt convins ca la revizie s-a facut doar schimbul de ulei si filtru, si o verificare cu lanterna prin janta... In mod normal, la revizie (o data pe an sau la 10-15 000 km) mecanicul trebuie sa desfaca etrierii, sa verifice glisierele, sa curete suportii de etriere, sa demonteze si sa inspecteze sabotii, tamburii, tevil de frana, tevile de benzina, etc
      _
      B 48 C U P - Ligheanul Agitat

      sigpic

      Comment


      • Da,asa e ...probabil ca trebuie sa ajung cu ea in reprezentanta.Pe aici pe la mine nu prea am incredere in toti "carpacii".Chiar daca e ceva mai costisitor macar sa rezolv problema....
        Slow & Safe

        Comment


        • cilindrii spate... nu poti vedea de tambur si pana curg cu "jet" dureaza ca sa vezi afara

          Comment


          • In reprezentanta tot niste carpaci lucra! Nu vreau sa generalizez, insa marea lor majoritate asa sunt.
            _
            B 48 C U P - Ligheanul Agitat

            sigpic

            Comment


            • In atasament se regaseste pompa de vid a otilajului meu.
              De curand, am observat la ea un dop de cauciuc deteriorat (imbatranit) care s-a rupt imediat, cand am incercat sa il scot (incercuit in imaginea inserata)
              Cum am avut timp, am cautat sa il inlocuiesc, nu am gasit aceeasi piesa ci una asemanatoare.

              Nu am simtit nimic modificat la franare.

              Intrebare: pentru cei care o cunosc in detaliu (nu am avut cum sa o disec, sa-i inteleg piesele interne), ce rost are acel stut obturat cu dop?
              Attached Files
              Logan Ambition-dCi, 70 CP (+25); C.V.-JR5, A.H.; barza sosita in 2007, iulie

              Comment


              • Nu cunosc detalii, dar prin analogie cred ca este un fel de supapa de siguranta, aerisire. Cand se depaseste o anumita presiune "da afara", sper sa nu gresesc.

                Trimis de pe al meu K013 folosind Tapatalk
                „Decât să înjuri întunericul, mai bine aprinde o lumânare.”

                Comment


                • Bună ziua,
                  Detin un Logan 1.4 MPI din anul 2005 ambiance-120.000 km.
                  În urma cu 2 zile am schimbat discurile și plăcuțele de frână cu unele ferodo premier, discurile de 259mm.

                  Dupa câțiva km în oraș, stanga față a început sa scârțâie la o frânare lina. La semafor masina nu "se aseaza" fata-spate ci rămâne blocata ca și cum ar fi frâna acționata. La mersul cu spatele cu volanul virat la maxim stanga sau dreapta iar scârțâie.

                  Aseară după o fataiala prin oraș de vreo 35km când am oprit mirosea a încins destul de tare la roata stanga.

                  Cel care mi-a schimbat discurile a spus ca acele culise sunt în regula și ca își fac treaba. Ce ma sfătuiți sa fac? Unde sa merg pentru o verificare suplimentara?

                  Trimis de pe al meu SM-N9005 folosind Tapatalk
                  My Ride ! B - 29 - TmT

                  Comment


                  • Teoretic la cel ce ti-a facut lucrarea.Se presupune ca ai garantie..De ce sa dai alti bani in alta parte?
                    Vrei sa te remarci ca fiind idiot?Atunci da quote la ultimul mesaj postat!!

                    Comment


                    • E un Carpaci...
                      Am fost sa fac schimbul la el pentru ca avea sculele necesare.

                      Trimis de pe al meu SM-N9005 folosind Tapatalk
                      My Ride ! B - 29 - TmT

                      Comment


                      • Wow, sculele necesare... un 13, un 17 si un 18 ... cate scule sunt necesare; hai si un torx de 40 )
                        Nu va mai duceti frate la orice neghiob, daca la asa ceva ai avut probleme, la un schimb de distributie ce faci?
                        Daca prostii ar zbura, ar fi intuneric.

                        Comment


                        • In afara de o cheie pentru desfacut borna la baterie,nu am absolut nici o cheie in masina. In 10 ani nu a fost necesar, sper ca nu v-a fi necesar nici de aici incolo.

                          Important este daca ma puteti sfatui de la ce ar fi aceasta problema, nu sa-mi atrageti atentia ca am fost la un carpaci. Timpul nu mi-a permis sa fac o programare la un service asa ca am apelat varianta ajutatoare.
                          My Ride ! B - 29 - TmT

                          Comment


                          • Daca mecanicul a spus ca nu sunt blocate complet culisele inseamna ca e cilindrul etrierului cel care ramane agatat.
                            Oricum trebuie desfacute, curatate si gresate culisele si verificat etrierul daca la apasarea pe pedala iese si revine lin.
                            Daca prostii ar zbura, ar fi intuneric.

                            Comment


                            • Poate ca a bagat placutele cu forta in suport. Nu intotdeauna se potrivesc la fix, cateodata trebuie sa le "ajustezi" in capete, ca sa se miste cat de cat liber in suport.

                              Nu strica vaselina cu cupru pe capetele acestea ale placutelor. Aceasta previne blocarea lor.

                              Daca pana acum au functionat, alt motiv nu vad.

                              Altfel, confirm si eu : de verificat burdufele antipraf de la pistonase, de inlocuit daca este necesar. Reparatia asta nu este costisitoare insa te fereste de alte cheltuieli neprevazute (ovalizarea discului nu este acoperita de garantie daca tu ai pistonasul blocat)
                              _
                              B 48 C U P - Ligheanul Agitat

                              sigpic

                              Comment


                              • Am verificat plăcuțele imediat după ce le-a așezat în suport. Ies și intra ușor, nu le-a băgat forțat. Roata înfrântă era și înainte sa schimb discuri-placute. Acum s-au amplificat simptomele de blocar probabil datorita plăcuțelor ce au mai multa carne pe ele și discurilor noi.

                                Am cumparat un set reparație etrier fără acel pistonas. "mecanicul" a schimbat vreo 2 garnituri ( nu știu cum se numesc) dar garnitura anti praf nu a schimbat-o motivând ca a mea era în regula. După o aerisire "ca la carte" totul este în regula acum. Masina se "așează" la semafor, semn ca nu mai e nimic blocat pe acolo. Am rămas în schimb cu scârțâitul enervant al plăcuțelor ( ferodo premier).

                                Trimis de pe al meu SM-N9005 folosind Tapatalk
                                My Ride ! B - 29 - TmT

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google