Probleme Frana Logan

Collapse
This is a sticky topic.
X
X
 
  • Filter
  • Time
  • Show
Clear All
new posts

  • A scazut lichidul mult, daca ii pui la loc cat s-a pierdut, nu se mai aprinde becul. Schimba cilindrii, ambii, pune de calitate
    _
    B 48 C U P - Ligheanul Agitat

    sigpic

    Comment


    • Aerisire Frane Vs ABS

      Am citit pe alte forumuri ca daca masina are ABS aerisirea normala la pedale nu va scoate tot aerul si cum ca ptr aerisirea si a pompei de ABS trebuie folosita interfata software si de acolo dat o comanda? Asa este?

      Comment


      • Merge si de la pedale dar ordinea este alta.


        Sent from my iPhone using Tapatalk

        Comment


        • Da, este o functie speciala, se face cu Clip-ul, procedura de aerisire sistem de frinare cu ABS
          Am vazut insa multi mecanici neavind scule computerizate folosesc pentru aerisire o instalatie cu vid, mai simplu pentru ei

          Comment


          • Daca unitatea ABS nu a primit aer in ea, aerisirea se va face clasic, la pedala, in ordinea din manualul de reparatie.

            Schimbul de lichid se face simplu, se toarna lichid nou in vas, peste cel vechi, in timp ce altcineva face pedale, cu aerisitorul desfacut. Se vede pe furtunul transparent cuplat la aerisitor cand ajunge lichid nou. Atunci se inchide aerisitorul si se trece la urmatoarea roata. Repet, ordinea trebuie sa fie cea descrisa in manualul de reparatie, iar vasul nu trebuie sa ramana fara lichid in timpul asta. Un litru e suficient.
            Daca se face doar aerisire in urma unei interventii la vreunul dintre etriere/pistonase/cilindri, atunci se aeriseste simplu, la pedala.
            Pentru o astfel de interventie, este recomandat sa se stranga cu o clema furtunul flexibil aferent conductei la care se lucreaza, pentru a se preveni scurgerea lichidului din intreg circuitul respectiv.

            Pentru aerisirea cu CLIP este nevoie de scule speciale (pompa care face presiune in vas) iar mecanicii nu cunosc aceasta procedura.
            Last edited by dsign; 16 March 2016, 18:31. Reason: Automerged Doublepost
            _
            B 48 C U P - Ligheanul Agitat

            sigpic

            Comment


            • Deci, nu se scoate deloc lichid din vas? Ca am vazut intr-un tutorial cum scotea cu seringa.
              Last edited by 77sky; 16 March 2016, 23:30.

              Comment


              • Pompa De Frana Cu ABS?

                Pompa de frana e diferita pentru cazul ABS/ fara ABS?
                Rog raspund argumentat, de ce trebuie diferita, ca doar unitatea ABS este dupa pompa de frana. Daca spun prostii nu dati cu parul.

                Comment


                • ÃŽn cazul în care în mers, ABS-ul ia o pauză ce zici rămâi fără frâne?(după logica ta... cam da)

                  Unitatea ABS e în paralel cu pompa de frână, tocmai pentru redundanță.
                  Pentru H4B(0,9 TCe) datu' cu părerea (mai ales cand nu ai toate datele) e sport național - Do not feed the trolls.

                  Comment


                  • # anto84, chiar trebuie sa deschizi cate un topic nou, pentru fiecare dilema a ta, pe aceesi tema-variatie (ABS - non ABS) ?

                    E al doilea thread ale carui posturi le mut aici! E topic dedicat problemelor specifice
                    Cu putina rabdare gasesti raspunsurile dorite printre aceste pagini.
                    Logan Ambition-dCi, 70 CP (+25); C.V.-JR5, A.H.; barza sosita in 2007, iulie

                    Comment


                    • A, scuze.
                      O alta dilema, daca-mi permiteti: aerisirea corecta ar trebuie sa se faca in "cruce"(X), conform manualului de service de aici:
                      https://www.scribd.com/doc/3017071/l...ual-de-service.
                      Altii recomanda aerisirea in ordine descrescatoare a distantelor fata de pompa.
                      Care ar fi explicatia ca e mai bine in X? Sunt circuitele cuplate in X?

                      Comment


                      • CU SERINGA DIN VAS NU AI DE CE SA SCOTI, IESE LICHIDUL PE LA AERISITOPARE, NU?

                        Da, circuitul de franare este in X, asa cum scrie in manualul amintit de tine.
                        Se incepe cu circuitul cel mai lung, cu teava cea mai lunga. Se trece apoi la perechea ei si tot asa.

                        Pompa de frana pt ABS are doar 2 iesiri, fata si spate.
                        Pompa de frana pt sisteme non-ABS are 4 iesiri distincte, una pt fiecare roata, in X dupa cum spuneam.

                        In functionare normala si in avarie ABS, unitatea ABS nu face nimic, doar lasa lichidul sa treaca dinspre pompa spre tevile rotilor.

                        Cand una dintre roti se blocheaza, unitatea ABS regleaza presiunea pt roata respectiva, astfel incat sa-i egalizeze viteza cu celelalte roti
                        _
                        B 48 C U P - Ligheanul Agitat

                        sigpic

                        Comment


                        • Salut , sunt nou pe aici . Am o problema la un logan 1.5 dci din 2011 , cumparat sh , de vreo cateva luni mi sa aprins martorul abs in bord , frana am foarte buna daca apas incet , problema este cand apas brusc : fenomenul se prezinta cam asa , intra frana normal dupa care se moaie pedala si pentru vreo 2,3,4 secunde nu mai am frana deloc , dupa care pedala se intareste iar .
                          Am fost la service am pus-o pe tester si mi-au zis ca nu citeste calculatorul ABS . O parere din partea voastra sau un sfat , un service mai bun in jurul Vasluiului m-ar ajuta , ca la noi ducem lipsa de meseriasi la reprezentanta. Va multumesc.

                          Comment


                          • Probleme Sistem Franare

                            Buna Ziua ! Am o problema destul de mare cu sistemul de franare . In timp am sesizat o diminuare a eficientei de franare si am inceput sa apas din ce in ce mai tare pe pedala de frana pentru a tine . M-am hotarat sa fac o investitie deoerece nu mai eram multumit de frane . Am luat discuri noi , placute noi, culisele etrierilor noi deoarece una din ele se misca foarte greu si m-am decis sa le schimb pe toate ( garniturile pistonaselor etrierilor sunt ok , pistonasul se impinge usor inapoi si nu sunt semne de umezeala pe langa el ) , saboti noi pe spate , cilindri receptori noi , schimbarea intregului lichid de frana prin intermediul unui dispozitiv cu presiune . Le-am montat , am facut vreo 5000 de km de la efectuarea operatiunii in speranta ca se vor mai aseza si frana va tine bine , intr-adevar s-au mai asezat , dar degeaba, frana buna tot nu am . Mentionez ca piesele luate au fost de origine , ferodo sau trw .. Problema se manifestesta in felul urmator . Sunt momente destul de rare in care ating pedala de frana si tine foarte bine si momente foarte dese in care ajung cu pedala la fund pentru a tine frana , problema cu pedala la fund se manifesta in special la apasarea treptata a acesteia . Am mai facut inca o data schimbarea lichidului de frana in alta parte , tot cu un aparat cu presiune fiindca am crezut ca inca mai are aer pe instalatie si degeaba , problema excat la fel se manifesta . Mentionez ca si inainte de schimbul tuturor aceste elemente aveam aceeasi problema . Masina este din 2005 si are abs , fara discuri ventilate . De la ce ar putea sa fie ??? Va multumesc .

                            Comment


                            • La tine din ce spui parca ar fi amplificatorul forta de frinare ( adica popular servofrina ) cu probleme, exact servo nu spui tu sa fi verificat

                              Comment


                              • Și io zic ca e de la servofrana...

                                Comment

                                Working...
                                X
                                Anulare DPF
                                Politica de Securitate Google